Voiks syyhy tosissaa tarttuu kuntikseltaki noi vaa? Meitsi ja mun kamu epäillää et me saatii kuntikselta syyhy täält hollolast koska ei meil kummalkaa oo kotona mitää skeidaa eikä liikuta juur missää paitti mopoilla ajellaa vaa kukonkoivus. Muutama meitsin kaver ois saanu kutinat messii jostai hollolan kuntikselt kans.
Syyhyä kuntosalilta
Anonyymi-ap
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain siitä taksiaseman takaa olevasta kuntosalista kyllä syyhyn ja on saanu moni muukin vaikka on siisti paikka
- Anonyymi
Juu sieltä juuri
- Anonyymi
Syyhy on aina myös sormien välissä kynsimisen takia.
Punkit jää raapimisen yhthydessä kynsien alle ja leviää kämmeniin ym.
Painonnostolaitteissa ja kaikissa mihin kosketetaan punkit lähtee puristusta pakoon ja leviää laitteisiin ja siitä huomaamatta seuraavaan uhriin.
Välttkää kuntosaleja ja pahin on vasta edessä - Anonyymi
Ei ois tullu kyl mielee. Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Huh heijaa
- Anonyymi
😡😡
- Anonyymi
😡😡
- Anonyymi
Voi vittu
- Anonyymi
On ny levinny sitte meihin kaikkii meinaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745