USA:ssa myös afrikkalaistaustainen maahanmuuttaja voi menestyä

19

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian runsas sosiaaliturva passivoittaa tiettyjä ihmisiä, tottakai. USAssa on pikkupakko itse tehdä töitä, täällä Suomessa pärjää hienosti ilmankin.

• Anonyymi

Moni italaialaistaustainen italialainen menestyi USA:ssa todella hienosti kieltolain ajoista alkaen. Heistä tunnetuin lienee "huonakalukauppias" Alphonse Gabriel Capone.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Elon Musk on
      valkoinen kuin
      Lumikki. Puhut
      Täyttä räntää!

• Anonyymi

Nimenomaan. Pelkkä matu afrikassa ja ameriikoissa.

• Muskilla on melko valkoinen iho, estääkö se hänen olemasta afrikkalaisyntyinen? Vastaavasti, estääkö musta iho ihmistä olemasta suomalainen? Kolmanneksi kysyn, että oletko rasisti?

• Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

Muskilla on melko valkoinen iho, estääkö se hänen olemasta afrikkalaisyntyinen? Vastaavasti, estääkö musta iho ihmistä olemasta suomalainen? Kolmanneksi kysyn, että oletko rasisti?

Mikä on rasisti?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on rasisti?

Esimeriksi ihminen, joka epäilee toisen syntyperää ihonvärin perusteella. Ei vaikkapa usko, että Elon Musk on afrikkalaissyntyinen, koska hänellä on muka väärä ihonväri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on rasisti?

Kuka tahansa, joka ei kannata maahanmuuttajien etuoikeuksia.

• Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

Esimeriksi ihminen, joka epäilee toisen syntyperää ihonvärin perusteella. Ei vaikkapa usko, että Elon Musk on afrikkalaissyntyinen, koska hänellä on muka väärä ihonväri.

Mulla ei olisi
        asennevammaa, jos
        olisin syntynyt värisokeana.
        Mutta värisokeaa syrjitään
        kun katsotaan,että siitä on
        haittaa joissakin töissä.

• Monikulttuurisuus on haastava asia toteutettavaksi, mutta USA:ssa se on aika hyvin onnistunut. Niin afrikkalaiset kuin aasialaisetkin maahanmuuttajat voivat menestyä siellä, kuten Obama ja Musk afrikkalaistaustaisista.
      Mutta eipä monokulttuurikaan aina tuota onnistumista. Haitissa rasistit karkottivat aikoinaan eurooppalaiset maahanmuuttajat maasta pois. Eipä ole monokulttuuri menestynyt siellä.

Ja sanottakoon vielä, että afrikkalaistaustainen Elon Musk on hyvä mallitapaus, jos haluaa paljastaa antirasiteina esiintyviä rasisteja.

• Anonyymi

"Toteutettu"?
        Sitä mitenkään ole toteutettu. Sitä on silloin, kun jossain on useiden kulttuurien edustajia paikalla. Suomi on monikuttuurinen valtio, täällä on savolaisia, karjalaisia, hämäläisiä, ja somalialaisia ja niin edelleen.

• Anonyymi

Usassa jokaisella on mahdollisuus menestyä, jos löytyy kykyä ja on oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

Usassa on todella paljon maahanmuuttajia ja muuttovirtaa tuntuu tulevan ympäri maailman. Kiinnostavaa olisi tietää, miten ei menestyvät pärjäävät Usassa. Siellähän ei ole Suomea vastaavaa Kelaa ja yhteiskunnan tuet (esim työtyömyys tuki) eivät ole kuin 10 viikkoa (riippuu osavaltiosta). Lisäksi esim terveydenhuolto on maksettava itse, eikä sitä maksa yhteiskunta.

• Anonyymi

Ja kaikkien pitäisi sitten olla tuollaisia pohattoja. Kuka ne paskaduunit sitten tekisi?

• Anonyymi

maahanmuuttajat, tietysti.
        T: intersektionaalinen feministi.

• Anonyymi

Ihminen on sen maalainen kuin tuntee itse olevansa, ei sen maalainen kuin muut sanovat.

• Mistäpä tuollaiset ajatukset kumpuavat, siitäkö rasismin paljastumisesta? Eihän minua haittaisi, jos afrikkalaistaustainen maahanmuuttajamiljardööri työllistäisi tuhansia suomalaisia Suomessa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31