Miksi koet että et voi

Anonyymi-ap

kertoa hänelle suoraan kiinnostuksestasi?

178

2568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se olisi turhaa, koska hän saisi kenet tahansa komeamman, vahvemman ja rikkaamman kuin minä. Näin se on aina mennyt.

• Anonyymi

Olen kertonut.

• Anonyymi

Sinustahan tässä on kyse AP eikö niin? Koska tuskin sinua kiinnostaa tietää minun ja yhden toisen asioita. Eli miksi et laita kuka olet ja ketä tarkoitat.

• Tää on anonyymipalsta. Hän haluaa olla anonyymi. Silloin nää on jokaiselta jokaiselle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tää on anonyymipalsta. Hän haluaa olla anonyymi. Silloin nää on jokaiselta jokaiselle.

No mitä sinä sitten täällä teet jos tämä kerran on muka niin anomuumi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sinä sitten täällä teet jos tämä kerran on muka niin anomuumi?

Mitä arvelet itse tämän miehen täällä tekevän kun sinulla on tarve vatvoa muiden perusteita olla esim keskustelupalstalla?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tää on anonyymipalsta. Hän haluaa olla anonyymi. Silloin nää on jokaiselta jokaiselle.

Voisit jo lähteä nostelemaan täältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä luulet olevasi?

• Minun ei tarvitse tehdä niin ku sinä sanot.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mikä luulet olevasi?

Meidän kaikkien muiden mielipide julki kirjoitettuna - sitä hän on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän kaikkien muiden mielipide julki kirjoitettuna - sitä hän on

Siis kuka on mitä suvereeni abbedissa tai jesuiitta? Tipuin kärryiltä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hesariin tai aamulehteen kirjoittanut jo mielipidekirjoituksen?

• Anonyymi

Tietää ja tuntee sen jo kyllä.

• Anonyymi

Se ei ole tarpeeksi selvää, joku voi tänäpäivänä käyttää hyväkseen toisen tunteita jos ei tiedä sanatarkasti mitä toinen haluaa.

• Anonyymi

Pitää olla tekemisissä senkin jälkeen, kun saa lätystä naamaan.

• Anonyymi

Omistatko palstan ?
        Sivusta

• Anonyymi

Mahdollisesta torjumisesta koituva pettymys tuntuisi ylitsepääsemättömältä. Vahvat tunteet ovat minulle muutenkin liikaa. Ennakkoasenteeni on se että homma menisi kuitenkin pieleen jos lähtisin avautumaan asiasta toiselle. Samalla jokin henkinen lukko varmaan aukeaisi mutta jos joutuisin pettymään niin sitten ikävöiminen vasta saisikin lisäpontta.

• Anonyymi

Hyvin muotoiltu. -lätystä naamaan

• Anonyymi

Hänen ympärillä tapahtuu koko ajan ja kilpailu muiden kanssa olisi kuluttavaa.

• Anonyymi

Hyi mikä kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi mikä kommentti

Toisilla vaan voi olla asiat noin. Tarjontaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla vaan voi olla asiat noin. Tarjontaa olla.

Jotkut haluaa ympärille kuhinaa toiset taas ei. Ne jotka ei halua,niin yleensä saa sitä eniten. Lopputuloksena heitä vain alkaa vituttaa ja vetäytyvät pikku hiljaa pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut haluaa ympärille kuhinaa toiset taas ei. Ne jotka ei halua,niin yleensä saa sitä eniten. Lopputuloksena heitä vain alkaa vituttaa ja vetäytyvät pikku hiljaa pois.

Ei siilikään huvikseen vetäydy, että onpa pyöreä olo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siilikään huvikseen vetäydy, että onpa pyöreä olo

YRITAN PELASTAA PARISUHTEENI JA TEE SINA SAMOIN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli loppu hyvin - kaikki hyvin.

• Anonyymi

Ehkä se ei ole sopivaa meidän tilanteessa. m>n

• Anonyymi

On se ☺️ naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ☺️ naiselta

Voi herran jumala näitä miesten kommentteja toisilleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pills awayyyyyyyyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olen. 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oikeastaan yhden miehen kai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oikeastaan yhden miehen kai

Yhden miehen esitys- googlettakaa pyörii jo nyt kesäteattereissa kautta maan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pills awayyyyyyyyyy

Oot homeopatiaan jo tutustunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain kirjoituspareja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain kirjoituspareja?

VOITTEHAN TEKIN PALATA VIELA THTWWN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain kirjoituspareja?

Satiirista läppää jotain sinnepäin, kriittinen, pilkallinen, aggressiivinen asenne, pureva iva. Ketjusta ketjuun, kirjoitus peräkammari porukkaa.

• Anonyymi

Järkyttävää meininkiä

• Anonyymi

Täysin häiriintynyttä

• Anonyymi

Koska hän tietää sen jo, ja haluan vastavuoroisia ihmissuhteita elämääni.

• Anonyymi

Ymmärrän täysin tämänkin aloituksen! On kätevää kysyä täällä nimettömänä ja toimia sitten sen perusteella irl ja sitten taas ihmetellä että no mitä ihmettä pallo on sinulla ja vasta laitoit anonyyminä viestin että rakastat ja nyt jo syytä ahdistelusta🥰

• Anonyymi

Mikä tämä legenda jostain abstraktista ahdistelusta oikein on? Joku asioita ennakoivan tyypin sepitelmä ennen ensimmäistäkään puheenvuoroa tai lausuntoa mistään aiheesta jos on vaikka toiminut jollain lailla tymästi? Ei liity sinun erikoisiin puheenparsiin palstamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä legenda jostain abstraktista ahdistelusta oikein on? Joku asioita ennakoivan tyypin sepitelmä ennen ensimmäistäkään puheenvuoroa tai lausuntoa mistään aiheesta jos on vaikka toiminut jollain lailla tymästi? Ei liity sinun erikoisiin puheenparsiin palstamies

Höpö höpö liittyy kaikin tavoin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö liittyy kaikin tavoin !

Dude, you need to chill

• Anonyymi

Ollaan me kerrottu mutta ei uskalleta edetä. Se on se probleema.

• Anonyymi

Silkkaa kuvitelmaa se on.

• Anonyymi

Perheellinen. Piste.

• Anonyymi

et halua siis mitään uusioperhettä

• Anonyymi

Sinulla alkaa taas tämä sama vedätys uusintakierrosta, niinkö menee🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla alkaa taas tämä sama vedätys uusintakierrosta, niinkö menee🦄

Ihanaa tietenkin jos saa myytyä fiksulle ha tiedostaville ihmisille näin kerrassaan loogisen androidinaivofartkerronnan, että oikein anonyymin palstan kautta voi ikäänku signaloida, kävi täällä sitten ketä tai ei, ding dong

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa tietenkin jos saa myytyä fiksulle ha tiedostaville ihmisille näin kerrassaan loogisen androidinaivofartkerronnan, että oikein anonyymin palstan kautta voi ikäänku signaloida, kävi täällä sitten ketä tai ei, ding dong

Lämmin kiitos koko elämänkoulucrewille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmin kiitos koko elämänkoulucrewille

Naurahdin. -sivusta

• Anonyymi

Minua ei haittaa vaikka hän ja minä olen. ❤️ rakastunut olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai perheellisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidäkään. Vain rakkaus merkitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et halua siis mitään uusioperhettä

Niistä harvoin tulee mitää, liika on liikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurahdin. -sivusta

Juu tavallaan kiusallinen rash

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tavallaan kiusallinen rash

Se ois tuo bepantten kaikille paras, voi sen eteen jotain itekkin tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on kun sitten mukana voi tulla myös nämä sielunperheet sun muut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen ai miettin et montako lasta ois liikaa tarhas se on kai viis lasta yhtä hoitajaa kohden mu si taas missään ei ole rajattu eikä edes voi rajata kuinka monta lasta yhdellä ihmisellä voi olla itsellään

• Anonyymi

Sinkku piste

• Anonyymi

Teen oman osuuteni johonkin pisteeseen asti ja jos se jää siihen niin miksi kuluttaisin energiaani enempää. Sen tietää, ettei se johda mihinkään. Ajan kanssa sen näkee.

• Anonyymi

Olisiko sekin yksi vaihtoehto, ettei tällaista kiinnostusta tosiasissa ole? Esim palstalla pesivän miehen haikut on tosiaan anonyymin kirjoittajan haikuja. Luen rivien välistä lähinnä itseään piinaavaa pakonomaista ajattelua

• Anonyymi

Koska hän nainen ei pystyisi kontrolloimaan minua. Hän on kiinnostunut heikoista ja vakavaraisista miehistä, joita voi kontrolloida ja saada tekemään haluamansa.

• Anonyymi

Eli sinäkö olet siis vahva ja varaton?

• Anonyymi

Ja kukahan nainen susta gubbe olis kiinnostunut? Kantsii aatella muutaman kerra ennenkuin tänne lähtee loruilemaan! Taiat olla miesten mieheke!

• Anonyymi

Yleensä niillä vahvimmilla on sitä varallisuuttakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä niillä vahvimmilla on sitä varallisuuttakin.

Mihin vahvuuteen se sitten auttaa?

• Anonyymi

Sinulla on selvästi kateutta vakavaraisia miehiä kohtaan kun pitää heitä haukkua heikoiksi.
        Nainen otti rikkaamman? Otan osaa, joskus niin vaan käy.

• Anonyymi

Mikset sä uskalla vaan myöntää että sä luulet ettet sä pysty kontrolloimaan mua. Ja tiiät hyvin että mulla ei oo mitään ongelmia selvitä susta 😉
        Ja myöski etten haluis kontrolloida. Etkä säkään haluu.
        Koska rakkaus on se mikä säätelee meitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä uskalla vaan myöntää että sä luulet ettet sä pysty kontrolloimaan mua. Ja tiiät hyvin että mulla ei oo mitään ongelmia selvitä susta 😉

EI MEIBANKAAN KIRJOITTELUSSA MITAAN PAHAA OLE

• Anonyymi

Wow mikä olettamus ja laser katse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukahan nainen susta gubbe olis kiinnostunut? Kantsii aatella muutaman kerra ennenkuin tänne lähtee loruilemaan! Taiat olla miesten mieheke!

Ootko +60 v ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinäkö olet siis vahva ja varaton?

Vanha ja viaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sitä kontrollointia tarvitset? Haaremin häätämiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wow mikä olettamus ja laser katse.

Laitahan ne roskiin tai vie poliisille, ne on laittomia!

• Anonyymi

Koska pelkään vastausta. Oli se sitten torjunta tai molemminpuolista.

• Anonyymi

Mielenkiintoni saattaa lopahtaa kyllä vastaukseen enkä vielä halua sitä.Huom. saattaa.
      Enkä jaksa mitään suhde hömppää ,olen ihan kuitti.Enkä ole se miksi hän minua luulee..Olen oikeasti täysin tyhjä zombi kuka vain nukkuu,syö,kuntoilee(vähän).

• Anonyymi

Mitä hän sinusta luulee? Entä jos hän näkee jotain oikein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän sinusta luulee? Entä jos hän näkee jotain oikein?

Tämmöisessä provossa roikut näkemässä oikein? Ei hyvä klangi kuoma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmöisessä provossa roikut näkemässä oikein? Ei hyvä klangi kuoma

Älä sinä sillä vaivaa päätäsi mitä minä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan, vaikutat vain järjiltäsi olevalta pölvästiltä, millä ei mene oikein mikään asia jakeluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ALA TEE MITAAN HATYKOITYJA PAATOKSIA KATSO VAAN AIVAN KAIKESSA RAUHASSA MITA TAPAHTUU

• Anonyymi

Gubbe Joensuusta.

• Anonyymi

Olen ilmaissut, naiselle, mutta jatko vielä ei ihan selvä. Toivottavasti positiivinen.

• Anonyymi

Koska olen ruma ja olemme kaiken lisäksi samassa työpaikassa.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Nykytilanteeni ei suosi yhdessä oloa? Tyydyn vähempään. Aistin hyviä aistimuksia, joista saan hyvää tuntemusta itselle. Ripaus toivookin, jolla saan hetken hyvää mieltä. Jos paljastaisin tuntemukseni, voisin joutua kaiken tämän menettämään?

Elämä on toisinaan uhrauksia, mut minkälaisia uhrauksia on itse valmis tekemään? Elämän tilanteeni on sellainen, että saan pienistä asioista hyvää mieltä itselle ja enkä tiedä, osaisinko ottaa isompia hyviä asioita oikealla tavalla vastaan?

Pelkona on aina myös epäonnistuminen, mikä tuntuu enemmän todennäköiseltä kuin onnistuminen? Ymmärrämmekö toisia kuinka? Kuinka paljon toinen olisi valmis näkemään vaivaa yhteisen hyvän eteen? Ja kuinka vastaanottavainen olisi kaiken kanssa?

Pahin pettymys olisi varmaan pettymys itseen, etten pystykään vastaamaan huutoon, josta toinen avautuu minulle. Paljon voi olla sellaista, mikä ei näy ulospäin, itsessänikään? Siksi monesti helpoin tie tyytyä vain olemassa oloon itsensä kanssa.

Pelkkä halu ei aina riitä, vaikka sillä hetkellä se tuntuisi todella hyvältä vaihtoehdolta. Varovainen olen siinä, kenelle uskallan kiinnostustani osoittaa? Ehkä joskus vielä tulevaisuudessa rohkaistun toimimaan toisin? Tai valitsen helpomman tien olemalla yksin.

Sairastelut ym kans ollut mielessä, nekin on jossain vaiheessa edessä. Olen oman tien kulkija, joka tottunut nuolemaan omat haavansa. Huomannut senkin, että luottamusta on vaikea synnyttää muihin, koska olen aina tuntenut itseni enemmän ulkopuoliseksi. Se on sinkun kohtalo, jos ympärillä on enemmän pareja kuin sinkkuja.

• Anonyymi

Jaahas yhteisen hyvän eteen kuinka paljon olisi valmis näkemään vaivaa.. Niinpä tietenkin...

• Anonyymi

Eli lyhyesti sanottuna olet pelkuri? Et uskalla jakaa elämääsi toisen kanssa, koka olisi todennäköisesti tuplasti mukavempaa kuin yksinolo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli lyhyesti sanottuna olet pelkuri? Et uskalla jakaa elämääsi toisen kanssa, koka olisi todennäköisesti tuplasti mukavempaa kuin yksinolo.

En pelkuri vaan menettänyt ennemminkin uskon hyvään toisesta? Uskon merkitys on suuri ja keneen uskaltaa lopulta uskoa nykyisin, kun on paljon heitä, jotka haluaa vain kokea uutta hauskaa, kunnes sen aika päättyy?

• Anonyymi

En osaa ystävyyttäkään. Miten muka osaisin elää hänen kanssaan avioliitossa? Ei onnistu. M>n

• Anonyymi

... ja en osaa olla kenenkään ystävä.

• Anonyymi

Kyllä osaisit ♡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osaisit ♡

No ehkä osaisin... Mutta tunteista en osaa kertoa. Välillä toivon että voisin vaan etsiä hänet ja sanoa:"Olen kaivannut sinua todella paljon." Mutta ahdistaa se jos hän olisikin varattu tai ei tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä osaisin... Mutta tunteista en osaa kertoa. Välillä toivon että voisin vaan etsiä hänet ja sanoa:"Olen kaivannut sinua todella paljon." Mutta ahdistaa se jos hän olisikin varattu tai ei tykkää.

Sinkut - kaikilla on heistä mielipide

• Anonyymi

Hän on ystäväni.

• Anonyymi

Hän on naimisissa. (Tai siis, ottihan mun exäkin yhteyttä vuosia sitten, vaikka oli naimisissa. Nykyään viestitellään kerran vuodessa.) Mutta kun hän on mies. En voi laittaa hänelle viestiä. Hän nauraisi minulle. 🙈 Se olisi noloa. Tämä on "complicated situation".

• Anonyymi

Hän tietää/tiesi että olin syvästi ihastunut, melkein rakastuin. Siltä asiat meni niin, että roikuin palstalla. En enää häntä häiritse, Olen jatkanut eteenpäin, päivä kerrallaan.

• Anonyymi

Dont we all..

• Anonyymi

Mies on havaintojen perusteella varattu... Lisäksi hän on töissä paikassa, jossa olen vakioasiakas. Eli se siitä sitten, vaikka hän vaikuttaakin henkilöltä, jonka kanssa olisimme henkisesti samoilla aallonpituuksilla. :/

• Anonyymi

Ne samalla aallonpituudella olevat sopii paremmin kaveriksi kuin rakkaaksi.
        Suhteeseen sopii joku jonka seurassa aallot lyö niin kovaa että aallonpituuksilla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne samalla aallonpituudella olevat sopii paremmin kaveriksi kuin rakkaaksi.
        Suhteeseen sopii joku jonka seurassa aallot lyö niin kovaa että aallonpituuksilla ei ole mitään merkitystä.

Saivartelua.

• Anonyymi

Ei se siitä halua kuulla. Ei ole halunnut tähänkään asti.

• Anonyymi

Ehkä se odottaa ja haluu just sitä..

• Anonyymi

Olen vihjaillut ja sen perusteella voin päätellä ettei ehkä halua kuulla.
      Varma en ole ja siksi vielä toivoa jäljellä.

• Anonyymi

Vihjailut ei riitä.. ehkei usko sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihjailut ei riitä.. ehkei usko sua?

Naimisissa?

• Anonyymi

Liian moni kärsisi paljastuksesta.

• Anonyymi

Olen mä yhdelle kertonutkin en vain odottanut hänen mitenkään siihen edes vastaavan

• Anonyymi

Homma hoidettu sitten. Mitä sitä miettimään ja tuhlaamaan aikaa turhuuksiin.

• Anonyymi

Parempi elää syyllisen salaisuuden kanssa kuin sen jaetun totuuden kanssa että yhteen sitoisi kielletty, ja häpeä joka tahraisi kaiken.

• Anonyymi

Mitä tää nyt meinaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tää nyt meinaa??

Et on naimisissa, eikä haluu tunnustaa tunteitaan toiselle sen takia, koska ero vaatii energiaa ja uuden henkilön kanssa kaikki olisi alkanu väärällä tavalla. Takana myös mahdollisesti asiakassuhde, joten tunteet tulevat ei niin toivotussa tilanteessa. Sen paljastuminen olis häpeä ja noloo, jos on taipuvainen menemään sen mukaan mitä muut aattelee. Pilaa henkilön mielestä koko hänen maineen.

• Anonyymi

koska moni kostaa takaisin ja on mustasukkadia henkilöitä. osa on valwhdellut ja väärät ottaneet turpaan. vähän kuin noissa rahajutuissa ja järjestetyissä talousrikoksissa. ja muissa jutuissa. työni on nyt tehty, syytön kaikkeen, ja hakattu ja vainottu vuosia, kidutettu ja nyljetty.

• Anonyymi

ja tiedoista jopa yritetty tappaa ja suojeltu muita. toivottavasti karma iskee ja tuhoaa teitä ja elämäänne yhtä paljon 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

• Olet ymmärtänyt karman aivan väärin...

• Anonyymi

tietääkö Kuopio että Helsingissä tapeltu oikein kunnolla ja tehty vaikka mitä, väärille henkilöille. osa ei tiedä, siksi osa piileksii täällä ja muita hakataan ja syödään 😁😁😁😁😁😁😁😁🍨🍨😁😁😁😁😁🍨🍨😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🍨🍨🍨😁😁🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🍨🥰🥰😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Koska hän leikki jonkinsortin kissa-hiiri leikkiä tahallaan, ja minä vain rikoin itseni pahemmin silloin joskus.

• Anonyymi

voisin kertoa, myös toisella tavalla. hän jos on täällä, niin kirjoitan jotain kivaa. luulen että hänkin tietää ja tuntee että on ollut jotain kummaa 😄

• Anonyymi

Kirjoita😊

• Anonyymi

Ei se auta.

• Anonyymi

Miksen en vois mu miksi haluaisin kuinkas mä si voisin tietää että hän on todella musta kiinnostunut eikä jostain mielikuvasta

• Anonyymi

MUN MIES EI OLE KOKO JUTUSTA MOKSISKAAN

• Anonyymi

Toivottavasti ihmiset saavat ainakin kerran suoraan ilmaista asiansa kaivatulleen, Se usein riittä, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä. Voi olla esteitäkin, väärinymmärryksiä, jännitystä. Ne on kuitenkin aina avoimuudella ylitettävissä.

• Anonyymi

Haista virtu. Sä voisit hyvin ottaa yhteyttä. Sen sijaan ihmiset jättää mahdottomaan

• Jaa niin ku kenelle? En mä kehtaa, enkä uskalla.

• Anonyymi

Koska synnyin n. 15 vuotta liian aikaisin.

• Anonyymi

Tosirakkaus ei katso ikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosirakkaus ei katso ikää.

Niinpä. Mutta ajatteleeko hän niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Mutta ajatteleeko hän niin.

Ei mua ainakaan haittaa vanhempi puoliso. Melkein parempi vaan kun sen on joku muu jo kouluttanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa vanhempi puoliso. Melkein parempi vaan kun sen on joku muu jo kouluttanut

Kiva, mut sä et ole hän.

• Anonyymi

Olemme varattuja naisia molemmat.

• Anonyymi

Paitsi, lopeta toi paskan jsuhaminen gubbe, susta välitä kukaan oikeesti!

• Anonyymi

miks sä puhut tolleen kuulostaa tosi kirjakieletä.

• Anonyymi

Hän tietää jo kiinnostukseni.

• Anonyymi

Tiedän. :)

• Anonyymi

Hän mennyt jo menojaan eteenpäin.

• "Miksi koet että et voi kertoa hänelle suoraan kiinnostuksestasi?"

Koska flirttailujaksoa ei ole lainkaan ollut tai ei ole suoritettu suotuisasti. Ja senkään jälkeen mies ei voi suoraan sanoa tytölle että on kiinnostunut hänestä (haluaa tytön kanssa hetekalle yhdessä) vaan on ensin käytävä yhdellä deitillä, vasta sen päätteeksi mies voi odottaa suotuisaa vastausta ehdotukseensa yhteisestä hetekahetkestä.

• Anonyymi

Kerrottu monesti mutta ei usko vaan.

• Anonyymi

Erilaiset elämänarvot. Jo kummankin lähtöasetelmat olivat eri arjesta. Tunteistani huolimatta tuskin olisimme täyttäneet toistemme arkea. Mielestäni silloin on viisaampaa olla hiljaa ja avautua vaikka täällä.

• Anonyymi

Olet kuin nainen. Itsekäs ja tyhmä

• Anonyymi

Pohjattoman typerä

• Anonyymi

Hyvä, jos pystyt olemaan hiljaa. 👍🏽 Pisteet siitä.

• Anonyymi

Voit itse tulkita miten haluat. 😂

• Anonyymi

Mitäpä sitä päivänselvää asiaa kertomaan aina uudestaan ja uudestaan. Vähempijärkinenkin ymmärtää, että ei pysty häntä saamaan

• Anonyymi

En koe, ettenkö voisi hänelle suoraan kertoa, vaan meen ihan lukkoon joka kerta. Miten voikin jännittää näin paljon. Tänäänkin olisin voinut hänelle edes jotain sanoa, mut ei 😔

Anteeksi.

Mut mä en luovuta, ennenku mä onnistun, tai sä teet sen selväks, ettei sua kiinnosta.

• Anonyymi

"Miksi koet että et voi
      kertoa hänelle suoraan kiinnostuksestasi?"

No koska en tunne ketään Anonyymiä jolle sellaisia julkisesti kertoisin jollain vitun suomi24 palstalla!

• Anonyymi

No ei varmaan palstaa tarkoiteta.

• Anonyymi

Valitettavasti kerroin jo. Ja tämä tapahtui ennen kuin edes tiesin hänen olevan varattu.
      Yritin olla ystävä, mutta en kelpaa edes sellaiseksi.

• Anonyymi

Olen luovuttanut. Enkä halua edes selvittää mitään, kun ei se ole tähänkään asti häntä kiinnostanut. Jostain syystä kaikki, mitä teen, on väärin. Aina samaa: olen liian sitä, tätä ja tuota. Varmaan olenkin. Liian sitä, tätä ja tuota. Kun kerran muut on parempia, niin siitä vaan.

Ei edes huvita kirjoittaa mitään. Mökötän.

• Anonyymi

Hän ja muut ihanat ei sitten enään halua minua.Yksikin kysyy takuulla olenko mono vai polyamorinen ja hän ei halua kuulla et oon polyamorinen. Ei siis voi lähestyä häntä.Hän saa varmaan raivarin totuudesta.

• Anonyymi

Polyamorinenhan on vaan nätti sana pukille tai lutkalle, jotka eivät pysty sitoutumasn aikuisten ihmisten tavoin parisuhteeseen. Seksi kelpaa, mutta mitään vastuuta ei haluta parisuhteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polyamorinenhan on vaan nätti sana pukille tai lutkalle, jotka eivät pysty sitoutumasn aikuisten ihmisten tavoin parisuhteeseen. Seksi kelpaa, mutta mitään vastuuta ei haluta parisuhteesta.

Onko sinulla kokemusta moisesta kun olet noin tietäväinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla kokemusta moisesta kun olet noin tietäväinen?

Ai niistä polyamorisista? Joo, kaksikin tuttuani on, toinen on mies, toinen nainen. Toinen on aviossa toinen on tehnyt lapsen naisen kanssa, joka ei halua lapselleen isää.

• Anonyymi

Konservatiivinen tyyli syynä.

• Anonyymi

🫵👍🏻👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Todellakin. Mutta miksi antaa ymmärtää muuta?

• Anonyymi

Vaatisi tyylin muutoksen

• Anonyymi

Vaihda kiinnostuksen kohdetta tai tee selväksi, ettet ole kiinnostunut. On se ainakin minun kohdalla toiminut.

• Anonyymi

Kerro puun takaa?

• Anonyymi

Jospa kertoisi risukon takaa kun oli risainen nuoruus.

• Anonyymi

Sieltä huutelee jotain arvoituksia...

• Koska kymmenet muutkin kertovat hänelle ihastuksestaan jatkuvasti. Erotu joukosta, älä ihastu, älä sano mitään. Ole neutraali sitä kohtaan, älä anna sen päästä pääsi sisälle.

• Anonyymi

🖤🖤🖤

• Anonyymi

Todella huono neuvo. Tosta syystä voi jäädä tapahtumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella huono neuvo. Tosta syystä voi jäädä tapahtumatta.

Mutta jos toisella on jo kymmeniä, jotka haluaa hänet, niin miksi olla yksi lisää muiden joukossa?

Musta oli hyvä neuvo.

Sivusta.

• Anonyymi

Ollaan kaukaista sukua.

• Anonyymi

Keltä kelle?

• Anonyymi

Sittenhän kaikki pitäis olla ihan rentoa. Jos olet hänelle sukua ota yhteys ja kerro se hänelle, tärkeä asia. Hän arvostaa takuulla tuosta tiedosta. Ellei sitte jo tiedä ja homma nimi on joku muu.

• Anonyymi

Hän on jo kaivattunsa löytänyt. Voi hyvin!

• Anonyymi

Hän tuskin on muuttamassa elämäänsä enempää. En odota enempää, vaan nautin niistä murusista, joita hänestä silloin tällöin saan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mie oon ihastunut Sakuun

T: Inka

• Anonyymi

En usko että hän puutarha ihminen. Hirveästi varmaan kiinnosta mun saamettiruusujen yms. kukkien idätys ja pienoskasvihuone.

• Anonyymi

Miksi sä puhut koko ajan itsestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä puhut koko ajan itsestäsi?

Puhun aika harvoin kellekään mitään itsestäni. Milloin olen puhunut sinulle mitään itsestäni? Kirjoitan tänne mitä haluan. Miksi luet jos närästää.

• Anonyymi

Hyvin kehittyneen itsesuojeluvaiston ja pelon takia varmaan. Ajoittain on rankkaa kun ei vaan osaa kevyesti ylittää esteitä jotka ei välttämättä ole edes mitenkään tarpeellisia.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe