Olen yrittänyt koota itseäni viime vuosina, palaset ovat levällään enkä edes tiedä, mistä niitä etsiä. Ja ne palat, jotka löydän eivät näytä sopivan mihinkään eikä niille löydy paikkaa. Illat ja yöt kuluvat kaivatessa, usein itken sinua. Päivällä puhun ääneen hänelle, jota ikävöin kuollakseni. Elän elämää, jota ei ole olemassa, elän kuolemaani, se, mikä on jäljellä on ulkokuori sisällään haamu, varjo entisestä. Se osa minussa, joka pitää minut kasassa on murtunut, ja sisin osa, sydän, on särkynyt korjauskelvottomaksi. Itkun ajat ovat lohduttomia, mutta silti sen harmaiden ja synkkien pilvien läpi pilkahtaa valon kajastus, pieni toivon kipinä. Niinä hetkinä ajattelen, että olen sekaisin. Sekaisin sinusta.
Nainen, minäpä kerron miten minun on
46
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana!
- Anonyymi
Jos olisit kaivattuni, niin tiedät mitä tehdä. Ota yhteyttä. Annan sinulle kaiken lohtuni tiedät sen. Tunnut tutulle ja rakkaalle. Tottakai tuen ja annan sinulle lohtua. En halua hellittää sinusta sanoi kuka mitä tahansa…
- Anonyymi
Työnsin mut pois ja nyt sulla on se toinen. Se tuo sulle valoa kun sen haluatkin häneltä. Multa ei mikään kelvannut
- Anonyymi
Siis sinä työnsit minut pois...
- Anonyymi
Mihin teidän suhde aikaisemmin kaatui? Niitä asioita pitäisi työstää parempaan suuntaan ettei historia toista itseään.
- Anonyymi
En tarvii pilvilinnoja
Rehellisyyttä perään
Onks liian vaikee - Anonyymi
Todenäköisesti tuohon itsekeskeIsyyteen.
Aloittaja on tyyppi jolla tunteet menee överiksi asti.
Eikä semoinen romantisoitu ihanuus joka näyttää tunteita sopivasti . Mitä naiset mietii...
Tää törppö vie sun energian
Koska sä oot lähinnä yksipuolinen paskaämpäri.
Semmoinen ergiasyöppö jolle naisen.pitää olla
tuki ja turva ...
Ja siinä sivussa obejekti ,koriste ja kodinkone ja uus äiti
Pomo ja järki ja ja ja ...
Siis niiku vaativuus ja tunteen menee överiksi.
Joka tapauksessa naisen omille tunteille ei oo paikkaa
Eikö oo omille haaveilekkaan . Eikä ajatuksille.
Kun tää sen tyypin mies jonka mukaan eletään .
Nainen seuraa kun koira tai robotti.
Ihmisyys ja omat tarpeet ja halut on kielletty.
Mietin vaan et miten moni nainen on nii
Vahva ja itsenäinen ja täysin omillaai
Et vois huoli tuollasen AP rukuttajan.
Kosta AP ei oo sosiaalista pääomaa tai
tiimin luonti taitoja...
Ei oo yhteyttä koska ei oo halua siihen jakamiseen
Herra lää vain omille haluineen.
Se taas ei pidä suhteita tai rakkautta yllä.
Suhteelle pitää osata antaa.
Eikä vain ottaa tai kuluttaa.
Naiselta sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todenäköisesti tuohon itsekeskeIsyyteen.
Aloittaja on tyyppi jolla tunteet menee överiksi asti.
Eikä semoinen romantisoitu ihanuus joka näyttää tunteita sopivasti . Mitä naiset mietii...
Tää törppö vie sun energian
Koska sä oot lähinnä yksipuolinen paskaämpäri.
Semmoinen ergiasyöppö jolle naisen.pitää olla
tuki ja turva ...
Ja siinä sivussa obejekti ,koriste ja kodinkone ja uus äiti
Pomo ja järki ja ja ja ...
Siis niiku vaativuus ja tunteen menee överiksi.
Joka tapauksessa naisen omille tunteille ei oo paikkaa
Eikö oo omille haaveilekkaan . Eikä ajatuksille.
Kun tää sen tyypin mies jonka mukaan eletään .
Nainen seuraa kun koira tai robotti.
Ihmisyys ja omat tarpeet ja halut on kielletty.
Mietin vaan et miten moni nainen on nii
Vahva ja itsenäinen ja täysin omillaai
Et vois huoli tuollasen AP rukuttajan.
Kosta AP ei oo sosiaalista pääomaa tai
tiimin luonti taitoja...
Ei oo yhteyttä koska ei oo halua siihen jakamiseen
Herra lää vain omille haluineen.
Se taas ei pidä suhteita tai rakkautta yllä.
Suhteelle pitää osata antaa.
Eikä vain ottaa tai kuluttaa.
Naiselta sivustaYksipuolinen paskaämpäri on siinä mielessä hyvä ettei silmä näe silmää ja tuotoksen hurmaa,palkkio on täten pyöreä 0.
Ottaisi minullakin päästä.
- Anonyymi
Olisitko itse ollut liian vaikea? Miksette korjaa yhdessä asioita? Sen toisen on yksin vaikea se tehdä.
- Anonyymi
Olen toki ollut vaikea, äkkiväärä ja jotain...
Se on usein johtunut pettymyksistä, joita ei voi ymmärtää. - Anonyymi
No AP mies on oppinut et se saa olla kermaperse
Joka vain käskee ja muut hoitaa kaiken ...
Semoiset ei oikein muuksi muutu.
Ei osaa antaa suhteelle mitään ja tehdä asioita mahdoliseksi. Ulisee vain niiku naiset yleensä.
- Anonyymi
😥tämä kirjoitus on niin surullinen😭mutta jotenkin lohdullinen...se kertoo jotakin niin kaunista sinusta, haavoittuvaisuus tekee meistä ihmisiä...ja se että on pystynyt rakastamaan noin
- Anonyymi
Voi rakkahin jos olisit hän niin kaikesta tästä huolimatta olet kyllä mun mielessäni aina, älä huoli. Yritän kyllä nousta tästä myös. Toivon että sinulla kaikki hyvin, itsestäni viis veisaan mutta en pelkää.Rauhotuthan rakas ,enkeli suojelee sinua. 💞
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta. Tämänkin päivän itkenyt. Niin monta tuskaa päällekäin että niistä on tullut sellainen peitto jonka altavei pääse enää pois. Sinne hautautuu. Tietää ettei kukaan oikeastaan välitä. Sitä vaan jaksaa vaikkei oikeastaan jaksakaan. Tarviisi apua muttei jaksa enää edes yrittää sitäkään.
- Anonyymi
Sivusta: Koita pitää itsestäsi parempaa huolta. Ja pyydä apua. Ei tarvitse kaikkea yksin selvittää, jaksaa 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Koita pitää itsestäsi parempaa huolta. Ja pyydä apua. Ei tarvitse kaikkea yksin selvittää, jaksaa 💕
Mitä selvittää??
- Anonyymi
Tärkeintä olisi nyt sinun pitää huolta itsestä, perusasioista...syödä säännöllisesti, käydä joka päivä edes 20 min kävelyllä...rauhoittaa illat, puhua itselle kauniisti, että on riittävä, on tärkeä ja hyvä. Kuulostaa ehkä kliseeltä, mutta viimein aika tulee avuksi, ja löydät aarteita omista syvyyksistäsi.
- Anonyymi
Rauhoitun vasta silloin, kun olen hänelle riittävä ja tärkeä. Oma seurani ei tyydytä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitun vasta silloin, kun olen hänelle riittävä ja tärkeä. Oma seurani ei tyydytä koskaan.
Eikö vaimonkaan seura?
- Anonyymi
Kaivattusi saa olla onnellinen että häntä kaipaa tuollainen herkkä ja kiinnostunut mies. Omassa "tilanteessani" hän oli tyly ja ei ollut kiinnostusta, sinänsä ymmärrän että kun ei kiinnosta niin miksi pitäisi olla toiselle mukava vaikkei olekaan se kiinnostuksen kohde ja ymmärrän senkin että toiselle pitää tehdä jämäkän tylyn tomerasti selväksi ettei ole kiinnostusta.
Nykyään hänellä on onnelliset tulevaisuuden elämänsuunnitelmat, mikä ei ole huono juttu koska hyvä juttu jos ihmiset ovat onnellisia elämässään ja löytänyt sen oikean rakkaan kumppanin.
En tiedä mikä on tilanteesi mutta toivon sinulle hyvää sen ikävöinnin kohteesi kanssa ja että hän huomaa tuskan ikäväsi. - Anonyymi
Täällähän oli eilen myöskin tuon tapainen aloitus mikä taas antoi ymmärtää ihan toisella tavalla asioita.
Olen käsittänyt että joku teistä Nainen aloittajista sai yhden naisen täältä aika pskaksi hetkinen sitten. Kaikillehan se näkyi kuinka välinpitämätön olit vaikka avoimesti kertoi täällä tunteistaan sinuun?
Joka keskusteli muillekin sinusta ja kuinka sinä olet tärkein ei kukaan muu. Itki murtuneena täällä sinua.
Joka ei huolinut muita koska valitsi sinut.
Sinä itket naista jolle kirjoitat, mutta puhut toiselle ja kaipaat sitä toista naista. Kuka siis onkaan tärkeä?
Tässäkään aloituksessa et kirjoita kuin sinä itse sinä ja sinun sydän ja itkut. Sinä ainoastaan olet tärkeä.
Miten sen Naisen vointi ja jaksaminen?
Niin, eihän se sinua kiinnosta,ainoastaan sinä ja sinä.
Et välitä hänestä jota itket tai jota ikävöit kumpi onkaan tuo josta mainitsin. Ei taida olla kumpikaan noista jotka mainitsit. Tiedät että tämäkin aloitus satuttaa varmasti lisää häntä ja silti hän välittää vain sinusta ei itsestään edes, ainoastaan sinusta.
Ei siis ihme että tuo yksi on ihan luovuttamassa.- Anonyymi
Tässähän on vain toinen puoli tarinasta, siis aloituksessa. Ei kai kaikkea voi yhteen viestiin sisällyttää.
- Anonyymi
Kiitos niin mä oonki aika paskana
Ihanas et joku on huomannut minunkin hätäni jossain. ❤️
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos niin mä oonki aika paskana
Ihanas et joku on huomannut minunkin hätäni jossain. ❤️
NaiseltaSua ei kyllä tarkoittanut tossa kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua ei kyllä tarkoittanut tossa kukaan.
Tarkottipa mutta sinä olet minulle heti kateellinen.
Et saa huomiota niin heti pitää vääristellä.
Oot kyllä aika raukka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkottipa mutta sinä olet minulle heti kateellinen.
Et saa huomiota niin heti pitää vääristellä.
Oot kyllä aika raukkaEi kyllä tuo kommentti sinua tarkoittanut.
Ihan 100% varma tieto koska kirjoitin tuon.
Kyse ihan eri naisesta kuin sinä. Kommentti on
Naisesta, joka ei alentuisi haukkumaan syyttä toisia. Eikä ole kateellinen muille.
100% Aidosta välittävästä Naisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä tuo kommentti sinua tarkoittanut.
Ihan 100% varma tieto koska kirjoitin tuon.
Kyse ihan eri naisesta kuin sinä. Kommentti on
Naisesta, joka ei alentuisi haukkumaan syyttä toisia. Eikä ole kateellinen muille.
100% Aidosta välittävästä Naisesta.Ja täytyy pyytää aloittajaltakin anteeksi väärinkäsitystä.
Saatoit olla väärä Nainen,,aloitusten tekijä.
Jos näin on niin Anteeksi!
- Anonyymi
Rakkaani... Olen Sinuun niin juurtunut ystäväni ja muuta matkaa en voi kuin eteenpäin.
Mietin kesää...Tuomen tuoksua...Lintujen laulua ja ihanaa hetkeä kanssasi...Saunapuhdasta vartaloasi ja puhtaita ihania peittoja joille annamme itsemme unien valtakuntaan matkustaa tiiviisti sylissämme... Ja vielä Rakastan Sinua liikaakin ja taidan hajota tähän hulluuteen Rakas- Anonyymi
💕❤
- Anonyymi
Älä hajoa mies, annan sinulle huomiota kun nähdään🙂😍
- Anonyymi
Kuvitellen et ois häneltä ni voin nukahtaa onnellisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hajoa mies, annan sinulle huomiota kun nähdään🙂😍
Hän vastasi miehelle. Miten ihmeessä hän olisi mies itse. Miksi pitää olla noin tyhmä?
sivusta
- Anonyymi
Etkö siis ole töissä???
- Anonyymi
Niinpä...Töissä olen ja nautin siitä. Lepään välillä täällä hulluudessa mutta koppa kunnossa ja jatketaan kumppanit. Vahvat jaksaa kylläkin ja toivon todella, että pysytte perässä. Teatteri on aloitettu ja narrit ja hovimestarit? on valittu?...Nyt sana Sepot ja Sannat sana on vapaaa!
- Anonyymi
En omi aloitusta. Mutta sanonpa vaan, että olen saanut osakseni aika paljon kaikkea. Ei jaksa kiinnostaa mikään. Minulta on viety kaikkein tärkein ja tuhottu hänen terveytensä. En saanut apua, silloin kun olisin sitä kipeästi kaivannut. Oli ihmisiä ympärillä, muttei yhtään ystävää, ei yhtään kukaan välittänyt. Nyt on jo myöhäistä. Olen lähes erakko, joka on saanut tästä kaikesta jo kylläkseen. Ja ihmisistä. Pahoista, ilkeistä, tyhmistä k-päistä.
- Anonyymi
minua ei kiinnosta, te tuhoditte elämäni ja nyt saastaläjät ovat hakanneet oikein kunnolla että saavat mitä haluavat. nyt saavat täytyy varmaan tappaa itsensä kun ei saa elää. estävät rahaa työtä ja elämää ja haluavat vain syödä ja tuhota. eikä niistä pääse eroon, ei millään, niin täytyy sitten tappaa itsensä.
- Anonyymi
Näytät kyllä ihan fressiltä nopeasti vilkaistuna joskus harvoin kun satun Aurinkoon katsoon.
- Anonyymi
saatana kun on sanottu vuosia ja vuosia paettu teitä ja sanottu ei tahdota. on haettu apua poliisista ja seuraavaksi tapan itseni tai himmaanbrysdöt hakkaamaan teidät että pysytte poissa syömästä ja hakkaamasta ja hyväksytte en kuulu teihin ja pysytte erossa rshasoistsni, töistäni ja kaikesta mitä teen ymmärrätte että ootte vastenmielisiä paskakasoja jotka tuhosivsyytömänbelämän jotta sai elämää muille. oottecostkopaartisis kiduttajia ja ei mitään hyvää sanottavaa. toivittavasti saatte saatanasti pahaa elämäänne. ja pysytte poissa.
- Anonyymi
Olisko muutto muualle mitään ?
Katoat niiltä piruiltasi.
- Anonyymi
ootte järkyttäviä paholaisia en oo yhtä vastenmielisiä vainoavia nähnyt missään.
- Anonyymi
järkyttävää minkölaists tuhoa ryhmä ihmisiä saa aikaan. sitten on nämä syyttömille kostajat, toivottavasti saavat joka teon ja paskan itselleen.
- Anonyymi
Miksi et mene terapiaan. Vaikka välittäisit jostain niin ei ole se joka korjaa kaikkea vaikka niin uskot. Ensin pitää välittää itsestä.
Huomaatko sitä että tuo kaikki on vain omassa päässäsi.
Se toinen ei tunne ollenkaan samoin.
Se ei ole sinusta kiinnostunut, se ei välitä siitä miten sinulla menee.
Unohda se ***** ***ka! Ei se ole tuon kaiken arvoinen!
Olet parempi kuin se.
Elä omaa elämääsi, poista siitä turhat häiriötekijät. Keskity itseesi.- Anonyymi
Tunteesi on hajottavaa, eikö sitä pysty pysäyttämään. Et kai ala vihata tätä jonka vuoksi lietsot tulta joka syö elämäsi. Ota se takaisin sillä muuta paikkaa ei ole mahdollisuuksien leikkiä ja synnyttää uutta, sillä vaikka fantasia on sairaus se on myös lääke.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979