Perussuomalaisten kansanedustaja Tony Halme on jättänyt avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen. Erouutisen kertoi ensimmäisenä 7 päivää -lehti.
Iltalehdelle Halme totesi, että ongelmia avioliitossa on ollut aiemminkin, mutta nyt on kysymys todellisesta erosta.
Halmeiden seitsemän vuotta kestänyt suhde alkoi kesällä 1998. Pariskunta avioitui saman vuoden lokakuussa.
Lue uutinen Ilta-Sanomista:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
Tony Halmeen ura kansanedustajana on ollut värikäs. Kestääkö Tony kohut ja julkisuuden paineen?
Halmeet eroavat
155
40307
Vastaukset
- Jepujee
Suora lainaus iltalehden sivuilta:
"- Yks päivä se rupesi siinä natisemaan ja narisemaan. Sanoin, että pidä turpas kiinni tai lähde muualle. Se narisi sen verran vielä, että hän lähtee muualle."
Tonylle äijäpisteet hyvistä kommenteista :)- teme
Asia läppää on Tony heittänyt. Ainakin haastattelussa. :) Ei tietty kovin hienotunteista, jos noin sanonut vaimolleen todellisuudessa.
- Aivot
teme kirjoitti:
Asia läppää on Tony heittänyt. Ainakin haastattelussa. :) Ei tietty kovin hienotunteista, jos noin sanonut vaimolleen todellisuudessa.
Ei kai se kovin hienotunteisia pysty missään puhumaan. Aivot hakattu jo aikaa sitten siihen kuntoon, että hyvä kun kun yleensä puhuu ;)) Kyllä se ainoa järki Tonyn puheissa löytyy tulkinnoista...alkuperäisissä jutuissa ei järjen häivää ollut sen jälkeen kun Tony täytti 15 v.
- oikeessa
Aivot kirjoitti:
Ei kai se kovin hienotunteisia pysty missään puhumaan. Aivot hakattu jo aikaa sitten siihen kuntoon, että hyvä kun kun yleensä puhuu ;)) Kyllä se ainoa järki Tonyn puheissa löytyy tulkinnoista...alkuperäisissä jutuissa ei järjen häivää ollut sen jälkeen kun Tony täytti 15 v.
..olet..täysi mäntti koko äijä.. Kuka nainen sitä ikään huolii,, ei edes äijätkään panopuukseen hah haaa.. :)
- Mi mem
Miksi ihailet Tonyn käyttämiä sanavalintoja? Kuvittelet että se on ilmeisesti ihailtavaa kun aikuinen ihminen päästää suustaan noin naivistisen typeriä (lapsellisen typeriä) lauseita. Tony on jälleenkerran osoittanut henkisen kehittymättömyytensä. Ehkä hänen vartalonsa on hyvillä hormoonihoidoilla saatu kehittymään ja turpoamaan uskomattomiin mittoihin. Mutta aivot ja sen myötä neuvottelutaito eivät sitten olekkaan kehittyneet.
Herra Tony Halme, osoita edes vähäisen viisautta ja jätä eduskuntapaikkasi jollekkin joka todella osaa edes alkeellista neuvottelutaitoa ja taitoa asioiden hoidossa. Ei suomen eduskunta mielestäni tarvitse ihmisiä jotka koko ajan vain pitävät julkisuudessa suurta melua itsestään. eli puhuvat ja puhuvat saamatta mitään aikaisiksi. Olet varmasti joskus elämäsi aikana kuullut kandanviisauden (kansanmies kun olet olevinasi): TYHJÄT TYNNYRIT KOLISEVAT!!
Voit olla varma että kyllä sinä juorulehtien palstoilla pysyt vaikka antaisitkin eduskuntapaikkasi jollekkin neuvottelutaitoisemmalle ja vähemmän lapsellisemmalle ihmiselle. Avioliitto on tarkoitettu kestämään, mutta ei se taatusti kestä jos jommalta kummalta osapuolelta puut neuvottelutaito. Toinen seikka on se että jompi kumpi pettää toisen luottamuksen. Mutta teidän tapauksessa toteutui varmaankin tuo ensimmäinen vaihtoehto.
Tony, Osoita viisautesi, JÄTÄ EDUSKUNTA!! - ihminen
oikeessa kirjoitti:
..olet..täysi mäntti koko äijä.. Kuka nainen sitä ikään huolii,, ei edes äijätkään panopuukseen hah haaa.. :)
kyseinen herra halme on siviilissä mukava,erittäin kohtelias ja älykäs mies.lukekaapas näistä juorulehdistä muidenkin julkimoiden juttuja,melkein jokaisesta kerrotaan sitä sun tätä ja suurin osa varmaan sellaista lööperiä ettei muualle voi hyvällä omallatunnolla laittaa kun vessanpyttyyn.
ihmisiä ne on nekin,mitä jos joku katsoisi meidän ns.tavallisten ihmisten elämää suurennuslasilla joka ikinen päivä...saattaisi itse kultakin saada aikaiseksi aikamoiset lööpit.
jokaista ei voi miellyttää,eikä tarvitsekaan. - SamaMieli
ihminen kirjoitti:
kyseinen herra halme on siviilissä mukava,erittäin kohtelias ja älykäs mies.lukekaapas näistä juorulehdistä muidenkin julkimoiden juttuja,melkein jokaisesta kerrotaan sitä sun tätä ja suurin osa varmaan sellaista lööperiä ettei muualle voi hyvällä omallatunnolla laittaa kun vessanpyttyyn.
ihmisiä ne on nekin,mitä jos joku katsoisi meidän ns.tavallisten ihmisten elämää suurennuslasilla joka ikinen päivä...saattaisi itse kultakin saada aikaiseksi aikamoiset lööpit.
jokaista ei voi miellyttää,eikä tarvitsekaan.Olen kanssasi samaa mieltä. Olen kuullut samaa juttua harrastus-piireissä.
Kyllähän sen pitäis ihan viisas äijä olla.
Äidinkielen opettajani sanoi haastatelleensa ko. herraa ja sano, että on kaks eri henkilöä:
1) Hra. Halme joka tunnetaan julkisuudessa = kädet ristissä rinnan päällä, ns. kovis
2) Hra. Halme siviilissä = lepposa ja ystävällinen, joka kyseli kuulumisia ja kiitteli haastattelusta.
Halme oli ottanut ykkösasenteen, kun haastattelu oli alkanut ja kakkos-asenteen kun haastattelu päättyi.
Tuskin kukaan, joka sitä kaveria haukkuu, tuntee koko tyyppiä.
Mielestäni Halme on mielenkiintoinen henkilö, ja värikäs persoona..en nimittäisi pelleksi.
Kai sen piti pitää kovaa ääntä esim. matseistaan kun missään muualla niitä ei mainostettu, kun halmeen lauseissa? - SamaMieli
Mi mem kirjoitti:
Miksi ihailet Tonyn käyttämiä sanavalintoja? Kuvittelet että se on ilmeisesti ihailtavaa kun aikuinen ihminen päästää suustaan noin naivistisen typeriä (lapsellisen typeriä) lauseita. Tony on jälleenkerran osoittanut henkisen kehittymättömyytensä. Ehkä hänen vartalonsa on hyvillä hormoonihoidoilla saatu kehittymään ja turpoamaan uskomattomiin mittoihin. Mutta aivot ja sen myötä neuvottelutaito eivät sitten olekkaan kehittyneet.
Herra Tony Halme, osoita edes vähäisen viisautta ja jätä eduskuntapaikkasi jollekkin joka todella osaa edes alkeellista neuvottelutaitoa ja taitoa asioiden hoidossa. Ei suomen eduskunta mielestäni tarvitse ihmisiä jotka koko ajan vain pitävät julkisuudessa suurta melua itsestään. eli puhuvat ja puhuvat saamatta mitään aikaisiksi. Olet varmasti joskus elämäsi aikana kuullut kandanviisauden (kansanmies kun olet olevinasi): TYHJÄT TYNNYRIT KOLISEVAT!!
Voit olla varma että kyllä sinä juorulehtien palstoilla pysyt vaikka antaisitkin eduskuntapaikkasi jollekkin neuvottelutaitoisemmalle ja vähemmän lapsellisemmalle ihmiselle. Avioliitto on tarkoitettu kestämään, mutta ei se taatusti kestä jos jommalta kummalta osapuolelta puut neuvottelutaito. Toinen seikka on se että jompi kumpi pettää toisen luottamuksen. Mutta teidän tapauksessa toteutui varmaankin tuo ensimmäinen vaihtoehto.
Tony, Osoita viisautesi, JÄTÄ EDUSKUNTA!!Miten on harkimoiden laita? miksi he erosivat?
kerroppas meille sinä suuressa viisaudessasi.
Mielummin halme eduskunnassa, jolla edes oli jotain kunnon asioita ajettavanaan, kuin Mikko Alatalo tai joku muu vastaava.
Tony Halme = väriä eduskunnassa - -Lesta-
Aivot kirjoitti:
Katja teki ihan oikeen että ´teki eron...Aivan oikeen..tunnen katjan jotenkin se on aivan ihanan luontonen ihminen ja nyt on hauskaa kun katja ei enää seukkaa ton hullun kanssa...Toivottavasti katja on viellä joskus yden muun tonin kanssa;)
- milo
no on ehkä hyvin sanottu nalkuttavalle vaimolle mt lehtee ei nyt nii kivasti. tarvii ruotia noi omaa avioeroa lehdistölle.
- sanoisin" pelle "
SamaMieli kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Olen kuullut samaa juttua harrastus-piireissä.
Äidinkielen opettajani sanoi haastatelleensa ko. herraa ja sano, että on kaks eri henkilöä:
1) Hra. Halme joka tunnetaan julkisuudessa = kädet ristissä rinnan päällä, ns. kovis
2) Hra. Halme siviilissä = lepposa ja ystävällinen, joka kyseli kuulumisia ja kiitteli haastattelusta.
Halme oli ottanut ykkösasenteen, kun haastattelu oli alkanut ja kakkos-asenteen kun haastattelu päättyi.
Mielestäni Halme on mielenkiintoinen henkilö, ja värikäs persoona..en nimittäisi pelleksi.
Kai sen piti pitää kovaa ääntä esim. matseistaan kun missään muualla niitä ei mainostettu, kun halmeen lauseissa?Joo kyllä mä sanoisin tota miestä pelleksi niin tai aito suomalainen "juntti". Vaalilupauksissaan sano ihan samat paskat, kun kaikki muutkin, eikä kummiskaan mitään ole saanut aikaseksi. Suuret on puheet, mutta pienet teot. Niin sano, että ei naisia, lapsia, eikä muitakaan heikkoja saa pahoinpidellä niin joutu vaimo juoksemaan naapuriin karkuun, akalle sano, et akka turpa kiinni ja sen jälkeen ihmettelee, kun akka läksi. Aito suomalainen juntti. Onneksi kaikki suomalaiset miehet ei ole samanlaisia, vaan puhuu vähemmän ja tekee enemmän.
- Pojat onko poikia?
Toni tai Tony on pieni mies, jonka ihmisyys on viety jo lapsuudessa kodin rikkinäisyydessä. Hän kompensoi sitä isolla koollaan ja uhoamisella, kuin peitotaakseen lapsuutensa karvaat kokemukset. Vaimo ihastui häneen uhoonsa ja isoon kokoonsa ( kuten me monet naiset teemme), mutta tuli huomaamaan asuvansa ison lapsen kanssa. Halusi omaa perhetteä, mutta raskaus ei kantanut. Pettymys on ollut suuri ja myös se, että Tony ei lapsia pysty tuottamaan. Tuotteliaassa iässä oleva nainen teki tämän ralliradan keskellä oman valintansa, ei riehuntaa, Linnan kutsuja, lehdissä uhoiluja, ns. nyrkkeilymatseja, vaan ehkäpä normaali perhe-elämä. Ettekö tosiaan huomaa? Ja Tonin paikka olisi, paitsi tietenkin läheisen rakkaus, joka on parantava voima ja tuki, myös pitkä terapia.
- hhll
oikeessa kirjoitti:
Paskaak sil o välii mitä kaveri tekee yksityiselämässään,jos kaveri hoitaa tehtävänsä hyvin mihin hänet on valittu.Tuntuu et tämä Halmeen kohu on enimmäkseen kateellisten vouhotusta, ja etupäässä niiden joilla ei ole "omaa elämää". Nämät henkilöt jotka ottavat kovin jyrkästi kantaa Halmeen töppäyksiin, niin onko tullut mieleen, että oliskos ehkä osuutta vihulaisten propakandalla, johon te "järkevät,manipulointiin ratkeamattomat"lankeatte tietämättömyyttänne.
Eli tiivistettynä. Tehköön kukin vapaa aikanaan mitä lystää ja vastaa teoistaanniin kuin muutkin ihmiset,jajos siinä sivussa duuni sujuu hyvin, niin siitä minun mielestäni kuuluu antaa kiitos. - suomalainen mies
sanoisin" pelle " kirjoitti:
Joo kyllä mä sanoisin tota miestä pelleksi niin tai aito suomalainen "juntti". Vaalilupauksissaan sano ihan samat paskat, kun kaikki muutkin, eikä kummiskaan mitään ole saanut aikaseksi. Suuret on puheet, mutta pienet teot. Niin sano, että ei naisia, lapsia, eikä muitakaan heikkoja saa pahoinpidellä niin joutu vaimo juoksemaan naapuriin karkuun, akalle sano, et akka turpa kiinni ja sen jälkeen ihmettelee, kun akka läksi. Aito suomalainen juntti. Onneksi kaikki suomalaiset miehet ei ole samanlaisia, vaan puhuu vähemmän ja tekee enemmän.
Mut eikös naiset just valitä, ettei suomalaiset miehet ikinä puhu? Ei taas kelpaa mikään, mutta sen saattaa arvatakin.
- no just
ja nyt sitten Tony "the äija" sitten itse narisee ja kitisee lehtien palstalla kun muija jätti. oikein järjen jättiläinen!!!????
- toi edellinen ihminen
SamaMieli kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä. Olen kuullut samaa juttua harrastus-piireissä.
Kai sen piti pitää kovaa ääntä esim. matseistaan kun missään muualla niitä ei mainostettu, kun halmeen lauseissa?tosiaan,on varmasti olemassa kaksi tonya,se joka vetää showta ja se tavallinen ihminen.
se shown vetäminenhän kuuluu esim.just oleellisesti niihin vapaapaini piireihin missä hän on liikkunut.
en milläänmuotoa kiellä etteikö tämä Katjakaan olisi mukava ihminen,varmasti on.
sattuuhan noita avioeroja muillekkin,ei eroaminen tarkoita että toinen on läpimätä.
sen vaan sanon,tavattuani tämän Hra.Halmeen että minulle &perheelleni jäi erittäin hyvä kuva tästä ihmisestä.
ja mitä tulee politiikkaan ja vaalilupauksiin,siellä ei paljon kukaan muukaan pysty pitämään vaalilupauksiaan.
ja sanonpa vielä että on aika ällöttävää että ihmisiä tuomitaan lehtien lööppien vuoksi,niillä otsikoilla myydään lehtiä ja taotaan rahaa ne eivät kerro oikeasta elämästä kuin aniharvoin. - lööppix
toi edellinen ihminen kirjoitti:
tosiaan,on varmasti olemassa kaksi tonya,se joka vetää showta ja se tavallinen ihminen.
se shown vetäminenhän kuuluu esim.just oleellisesti niihin vapaapaini piireihin missä hän on liikkunut.
en milläänmuotoa kiellä etteikö tämä Katjakaan olisi mukava ihminen,varmasti on.
sattuuhan noita avioeroja muillekkin,ei eroaminen tarkoita että toinen on läpimätä.
sen vaan sanon,tavattuani tämän Hra.Halmeen että minulle &perheelleni jäi erittäin hyvä kuva tästä ihmisestä.
ja mitä tulee politiikkaan ja vaalilupauksiin,siellä ei paljon kukaan muukaan pysty pitämään vaalilupauksiaan.
ja sanonpa vielä että on aika ällöttävää että ihmisiä tuomitaan lehtien lööppien vuoksi,niillä otsikoilla myydään lehtiä ja taotaan rahaa ne eivät kerro oikeasta elämästä kuin aniharvoin.olisi lööppilehdillä kerrottavaa ellei se toinen Tony "vetäisi showta." Vetää, koska juuri julkisuus tuo rahaa, tunnettuutta ja esim kansanedustajapaikan. Ensin vedetään show lehdistölle ja sitten "harmitellaan" kun ollaan lööpeissä?
Kuka muuten sanoo kolmikymppistä vaimoaan mammaksi? Nais-ja äitisuhde, jos menee mieheltä sekaisin vaimo lähtee taatusti -syitä en tässä viitsi selittää, voi olla alaikäisiä paikalla. Vanhoilla pareilla joilla on lapsia käy niin että ollaan vaan "äiti" ja "isä" , mutta lapsettoman nuoren miehen nuori vaimo ei ole hänen mammansa. - lööppix
no just kirjoitti:
ja nyt sitten Tony "the äija" sitten itse narisee ja kitisee lehtien palstalla kun muija jätti. oikein järjen jättiläinen!!!????
ei narise että muija jätti vaan mamma jätti..
- immeinen
lööppix kirjoitti:
olisi lööppilehdillä kerrottavaa ellei se toinen Tony "vetäisi showta." Vetää, koska juuri julkisuus tuo rahaa, tunnettuutta ja esim kansanedustajapaikan. Ensin vedetään show lehdistölle ja sitten "harmitellaan" kun ollaan lööpeissä?
Kuka muuten sanoo kolmikymppistä vaimoaan mammaksi? Nais-ja äitisuhde, jos menee mieheltä sekaisin vaimo lähtee taatusti -syitä en tässä viitsi selittää, voi olla alaikäisiä paikalla. Vanhoilla pareilla joilla on lapsia käy niin että ollaan vaan "äiti" ja "isä" , mutta lapsettoman nuoren miehen nuori vaimo ei ole hänen mammansa.mä olen kyllä kuullut monenkin sanovan vaimoaan mammaksi,ei se tarkoita että äidittelisi.ihmisillä on erilaisista taustoista johtuen erilaisia tapoja ,myös sanonnoissa.
kinauslinjalle en halua lähteä,jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin.mä en itse henkilökohtaisesti vaan pidä tästä tyylistä, millä juorulehdet kirjoittavat ihmisistä,asioita paisutellaan ja sellaisista asioista kirjoitellaan joista ei oikeastaan tiedetä yhtään mitään.monista ihmisistä saa ihan väärän kuvan ,jos kuulee tai näkee tietyssä tilanteessa, ilman että keskustelisi kyseisen ihmisen kanssa.eikä tarvitse olla edes julkisuuden henkilö.... - lööppix
immeinen kirjoitti:
mä olen kyllä kuullut monenkin sanovan vaimoaan mammaksi,ei se tarkoita että äidittelisi.ihmisillä on erilaisista taustoista johtuen erilaisia tapoja ,myös sanonnoissa.
kinauslinjalle en halua lähteä,jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin.mä en itse henkilökohtaisesti vaan pidä tästä tyylistä, millä juorulehdet kirjoittavat ihmisistä,asioita paisutellaan ja sellaisista asioista kirjoitellaan joista ei oikeastaan tiedetä yhtään mitään.monista ihmisistä saa ihan väärän kuvan ,jos kuulee tai näkee tietyssä tilanteessa, ilman että keskustelisi kyseisen ihmisen kanssa.eikä tarvitse olla edes julkisuuden henkilö....nuorta lapsetonta vaimoaan kutsuu mammaksi kyllä se kertoo mitä mies hänestä hakee. Eri asia vanhempi pari jolla on lapsia, silloin tahtoo parisuhdekin muuttua isä-äitiroolien mukaan. Mutta sen eria asia. Vaimo ei ole nuoren miehen "äiti", Tonyn äidinkielikin kai on ruotsi alunperin. Jos mies hakee hoivaa, pysyköön äitinsä tai jonkun hoitotädin helmoissa.
- immeinen
lööppix kirjoitti:
nuorta lapsetonta vaimoaan kutsuu mammaksi kyllä se kertoo mitä mies hänestä hakee. Eri asia vanhempi pari jolla on lapsia, silloin tahtoo parisuhdekin muuttua isä-äitiroolien mukaan. Mutta sen eria asia. Vaimo ei ole nuoren miehen "äiti", Tonyn äidinkielikin kai on ruotsi alunperin. Jos mies hakee hoivaa, pysyköön äitinsä tai jonkun hoitotädin helmoissa.
mulla on kyllä tuttavapiirissä montakin lapsetonta pariskuntaan jossa se mies puhuu tyyliin "tarttee lähtee hakeen mamma duunista" ym.ym.
se voi todellakin joissain tapauksissa tarkoittaa myös äitiä mutta luulisin että kyse on useimmissa tapauksissa vain sanonnasta.
monet miehet kutsuvat vaimojaan akoiksi ,eukoiksi ,muijiksi ynnä muiksi.mitä se sitten miehestä kertoo?
jos kaikki mammittelevat miehet hakevat vaimostaan äitiä niin niitä on suomenmaassa sitten aika paljon.
monasti sitä kuulee myös ihmisten puhuvan eläimilleen että isi ja äiti tai mamma ja pappa....
mun mielestä on turhaa lähtee analysoimaan mamma sanasta jotain mielenterveydellistä vajetta tai äitihahmon hakua,varsinkaan kun ei edes tunne kysestä sanaa käyttävää ihmistä.
et silleen - mitä se näkee...
-Lesta- kirjoitti:
Katja teki ihan oikeen että ´teki eron...Aivan oikeen..tunnen katjan jotenkin se on aivan ihanan luontonen ihminen ja nyt on hauskaa kun katja ei enää seukkaa ton hullun kanssa...Toivottavasti katja on viellä joskus yden muun tonin kanssa;)
tommosessa porsaassa, eikä taida tuo älykkyysosamääräkään mitään huippua olla...
- Ihmettelen.
SamaMieli kirjoitti:
Miten on harkimoiden laita? miksi he erosivat?
kerroppas meille sinä suuressa viisaudessasi.
Mielummin halme eduskunnassa, jolla edes oli jotain kunnon asioita ajettavanaan, kuin Mikko Alatalo tai joku muu vastaava.
Tony Halme = väriä eduskunnassaHarkimoista ja Tomy Halmeesta,ei kannata puhua edes samassa jutussa.Ei Harkimot riepotelleet asiotaan,eikä haukkuneet toisiaan julkisesti.kuten tämä suuri mahtava TONY .Huomaa
kuika kova pala ero on sille.Yrittää vain kätkeä
kaiken suurten puheiden taakse,kuinka muka naiset jahtaa jokapuolella.HYVÄ KATJA TEIT AIVAN OIKEN LÄTIESSÄSI. - ..........
toni vois pitää sen turpavärkkinsä vähä pienemmällä, eikä olla niin kovaa jätkää kun ei sitä kuitenkaa oo..muutaku akkaansa haukkues ja komentaes. ja heti loppui kahden vuoden raittius kun akka lähti..miksiköhän?
- Nimetön
Ihmettelen. kirjoitti:
Harkimoista ja Tomy Halmeesta,ei kannata puhua edes samassa jutussa.Ei Harkimot riepotelleet asiotaan,eikä haukkuneet toisiaan julkisesti.kuten tämä suuri mahtava TONY .Huomaa
kuika kova pala ero on sille.Yrittää vain kätkeä
kaiken suurten puheiden taakse,kuinka muka naiset jahtaa jokapuolella.HYVÄ KATJA TEIT AIVAN OIKEN LÄTIESSÄSI.TOTTA
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. kyllähän niitä SUURIA SANOJA voi päästellä kuka tahansa!! Anna mennä toisesta korvasta sitään ja toiseta 15x nopeudella se toisesta ulos!! - Järkyttynyt
-Lesta- kirjoitti:
En Katjaa tunne, mutta erään kerran olin Hakaniemen eräässä kaupassa ja kyseinen *lady katja* oli siinä edessäni,kassalla maksamassa ostoksia, ja siis missä kunnossa!Katjalla oli paskaset hiukset ja vaatetus oli kuin jollain pulimuijalla,rikkinäinen pusero päällä ja farkut,joita ei varmaan oltu pesty pariin päivään.
Katsoin tarkemmin kyseistä naista ja näin sen *viikinki* tatuoinnin siinä kädessä,tajusin,että ei helvetti,onko TOI muija Tonyn vaimo?!Siis ihan oikeasti JÄRKYTYIN,sillä MITEN tony voi noin epäsiistin naisen kanssa olla?
- omia kokemuksia
voivoi narkkari mikä narkkari täys paska koko toni halme yök.hartolan p.hannele
- onneksi vaimo lähti lätkimään
Kuinka suomalaiset jaksaa lukea tuollaisen narkkarin edesottamuksia...Siis karmee kääkkä ei anna kenellekään mitään arvoa.Narkkari,mummojen potkija...Hyit helvattu.Eikös sen pitäny olla uskssakin??..Hah!.
- kesätyttö
no tuntuu ne sinuakin kiinnostavan kun täällä olet...... hah... hah....
- kesätyttö
kesätyttö kirjoitti:
no tuntuu ne sinuakin kiinnostavan kun täällä olet...... hah... hah....
minä ihmettelen otsikkoon mun piti vastata...
sori - lisää niin...
onneksi vaimo lähti lätkimään kirjoitti:
Kuinka suomalaiset jaksaa lukea tuollaisen narkkarin edesottamuksia...Siis karmee kääkkä ei anna kenellekään mitään arvoa.Narkkari,mummojen potkija...Hyit helvattu.Eikös sen pitäny olla uskssakin??..Hah!.
HYVÄÄ TULEE !!!!!!!
....VOI SUOMI RAUKKAA ! - niitä
lisää niin... kirjoitti:
HYVÄÄ TULEE !!!!!!!
....VOI SUOMI RAUKKAA !siellä.
- minä
tony on ihana ja hieno ihminen. hän on valmis auttamaan lähimmäisiään. mitä siitä jos hänellä on ollut menneisyys, eiköhän sinullakin ole. vaimon hakkaajaa tonysta et saa, vaikka miten yrittäisit. taidat olla pikkusieluinen vanhapiika. siis minä olen nainen, ja tonyn kannattaja aina.
- minä
lisää niin... kirjoitti:
HYVÄÄ TULEE !!!!!!!
....VOI SUOMI RAUKKAA !laitetaanko lisää karpeloita sitte, vai
- kesätyttö
minä kirjoitti:
tony on ihana ja hieno ihminen. hän on valmis auttamaan lähimmäisiään. mitä siitä jos hänellä on ollut menneisyys, eiköhän sinullakin ole. vaimon hakkaajaa tonysta et saa, vaikka miten yrittäisit. taidat olla pikkusieluinen vanhapiika. siis minä olen nainen, ja tonyn kannattaja aina.
voi sinua.... sinulla ei taida paljon järki päätä pakottaa kun puolustat ....
- minä
kesätyttö kirjoitti:
voi sinua.... sinulla ei taida paljon järki päätä pakottaa kun puolustat ....
taidat olla niin ittees täynnä ettet huomaa mitä lähelläs tapahtuu. en puolusta ihmistä joka muka on jotenkin epätasapainossa ittensä kanssa, vaan ihmistä , joka on todella ansainnut ihmisyytensä puolustamalla vähäosaisia ja syrjäytyneitä. luulisin, että sinä et siihen koskaan pysty eikä sinulla nähtävästi siihen ole voimavaroja, mitä taas Tonylta löytyy.
- yksi riittää
minä kirjoitti:
laitetaanko lisää karpeloita sitte, vai
EI KARPELOITA LISÄÄ, yksikin jo on liikaa !
- Mira
minä kirjoitti:
taidat olla niin ittees täynnä ettet huomaa mitä lähelläs tapahtuu. en puolusta ihmistä joka muka on jotenkin epätasapainossa ittensä kanssa, vaan ihmistä , joka on todella ansainnut ihmisyytensä puolustamalla vähäosaisia ja syrjäytyneitä. luulisin, että sinä et siihen koskaan pysty eikä sinulla nähtävästi siihen ole voimavaroja, mitä taas Tonylta löytyy.
Pää humisee Halmella tyhjyyttä. Ensin meinaa on viemassa kaikki narkkarit saunan taakse ja sitten ite kärähtää kamasta. HALOO!!
Ja idiootti vielä ei tajua lopettaa; Lupaa erota eduskunnasta jos tulee tuomio ja kun se tuli, niin erosko?? EI koska on niin v...tun tyhmä!
..joka on todella ansainnut ihmisyytensä puolustamalla vähäosaisia ja syrjäytyneitä.. Missä maassa sä elät??
Äläkä sano, ettei ole mitään vetäny. Jokainen vastaa omista vedoista ja jos jää kiinni, niin pitää olla miestä sen verran, että ottaa syyst niskoilleen eikä ala vinkuun, että emmä mitään vetänyt ku ne muut vaan.. - kesätyttö
minä kirjoitti:
etkö osaa muuta kirjoittaa kuin tony,,, tony,,, tony...
ja mitä ihmettä se on saanu aikaan muiden hyväksi kysyn vaan?
skandaaleita ja lehtien lööppeihin se ainakin on päässyt omilla töppäyksillään.
kerro minulle yksikin hyvä teko mitä se on tehnyt?
vai et taida pystyä siihen... - minerva
minä kirjoitti:
mikähän sinäkin luulet olevasi?
etkö helkkari näe nenääsi pidemmälle?
mitä se tony on muuten saanut aikaa
lehtiin omalla typerällä käytöksellään millon on rieuhunut pyssyn kanssa millon mistäkin..
haloo taidat itse olla samanlainen hörhö jolta on jo aivosolut menneet.... - lööppi
minerva kirjoitti:
mikähän sinäkin luulet olevasi?
etkö helkkari näe nenääsi pidemmälle?
mitä se tony on muuten saanut aikaa
lehtiin omalla typerällä käytöksellään millon on rieuhunut pyssyn kanssa millon mistäkin..
haloo taidat itse olla samanlainen hörhö jolta on jo aivosolut menneet....Toivon, että Katja on saanut niin tarpeekseen sonnasta, ettei tulisi taas yhtä paria lisää lööppeihin; ollaan yhdessä, eipäs, juupas tyyliin.
- antoi
kesätyttö kirjoitti:
etkö osaa muuta kirjoittaa kuin tony,,, tony,,, tony...
ja mitä ihmettä se on saanu aikaan muiden hyväksi kysyn vaan?
skandaaleita ja lehtien lööppeihin se ainakin on päässyt omilla töppäyksillään.
kerro minulle yksikin hyvä teko mitä se on tehnyt?
vai et taida pystyä siihen...sotaveteraaneille nyrkkeilypottinsa 10 000 eur.
- kesätyttö
antoi kirjoitti:
sotaveteraaneille nyrkkeilypottinsa 10 000 eur.
no sekö tekee hänestä hienon jos tollasen summan on antanut. muuten se on ihan sekopää joten ei tollasilla meriiteillä vielä kunniaa saa... ja kuinka se hilluu ja riehuu mömmöissään ja haukkuu vaimoaan. jos ei kestä niin lähtis pois eikä haukkus.... kaikesta huolimatta sekopää mikä sekopää
- Minä ihmettelen
Taas saatte runkkari ruikuttajat uutta aihetta
tuntojenne purkuun,vitun pikkusieluiset paskiaiset, hommatkaa elämä itsellenne.
Miten vitussa ketään voi kiinnostaa toisten asiat näin paljon,uuuuh....- marjaana
no sinulla se on sana hallussa....
voi hyvä jumala kun suomenkieli on sit kaunista.. - horse
taitaa olla niin että halmeen piti äkkiä viedä eropaperit ettei miehinen omatunto kärsisi koska jos vaimo olisi ollutki se joka oisi eron ottanut...niin voi voi.. ja kukapa järki ihminen oisi ollut moisen sekoilijan kanssa.. ja aikapa teinimäistä käytöstä sai vaimo kärsiä...no jokainen kulkekoon tavallaan..
- Sari
horse kirjoitti:
taitaa olla niin että halmeen piti äkkiä viedä eropaperit ettei miehinen omatunto kärsisi koska jos vaimo olisi ollutki se joka oisi eron ottanut...niin voi voi.. ja kukapa järki ihminen oisi ollut moisen sekoilijan kanssa.. ja aikapa teinimäistä käytöstä sai vaimo kärsiä...no jokainen kulkekoon tavallaan..
Alaarvoisia politiikkoja !
Mitä seuraavaksi sinne hyville palkoille
äännestetään ....Toni uudestaan ?Tanja..? Anneli... ?...????????
Kyllä on hulluja Suomalaisia, ei voi muuta
sanoa !!!! - epätoivo
Sari kirjoitti:
Alaarvoisia politiikkoja !
Mitä seuraavaksi sinne hyville palkoille
äännestetään ....Toni uudestaan ?Tanja..? Anneli... ?...????????
Kyllä on hulluja Suomalaisia, ei voi muuta
sanoa !!!!tavjahalonen, joka johtaa tätä maata
(ja ehkä vielä kuusi seuraavakin vuotta) - enemistö
epätoivo kirjoitti:
tavjahalonen, joka johtaa tätä maata
(ja ehkä vielä kuusi seuraavakin vuotta)Tarja Halonen on viisas nainen,ja hyvä presidentti, JES !!!
Ei ole itseään täynnä ja on kovasti suosittu !!
- leila-onerva
kuka tollasen kanssa jaksaa olla jos huutelee vaimolleen että turpa kiinni ja on muutenkin väkivaltaisuuteen taipuvainen...
Katjalle Onnea ja mukavampaa elämää toivon. - likka.
Niin sitä pitää.
- olla
Kestää kunhan vaan lehdistö, se roska-, kerrankin kunnioittaisi ihmisen yksityisyydensuojaa.Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen eroon päätyvä ihminen maailmassa.
- Saukki2
Onko kuvioissa?
- Annukka
MITÄ, ei kai taas !!!!!!????
- kierros
ei kai taas uusi menossa ?
- juntta
juupajuu. nää natsi pellet toimii just näin. kristitty mies ei valehtele, eroa, vedä huumeita, riehu kännissä aseen kanssa eikä aja kännissä autolla... ja jos yhtään löytyy muistia niin, taisihan se halme juuri näitä asioita vastustamalla päästä eduskuntaan. niskat nurin tän tason paskoilta.
- äännestäneet tollaist'
Voi niitäkin tyhmiä kun on sillekkin äännensä
antanut ja kansa maksaa valtavan palkan
tuolaiselle PELLELLE ! - tiina
no kyllähän kristitytkin syntiä tekee.(siis eroaa,sitäpaitsi eikös se Tonin vaimo ottanut hatkat,joten hänhän sen synnin eli hylkäämisen teki, ei Toni).
Vain Jeesus oli synnitön ja on tekopyhää väittää,että kristitty muka pystyisi olemaan täysin synnitön. Samanlaisia ihmisiä me olemme kuin uskosta osattomatkin. Taivaaseen ei siis-tiedoksi jälleen kerran- mennä oman synnittömän elämän ansiosta, vaan Jeesuksen lunastaman syntien anteeksiantamuksen turvin. - juntta
tiina kirjoitti:
no kyllähän kristitytkin syntiä tekee.(siis eroaa,sitäpaitsi eikös se Tonin vaimo ottanut hatkat,joten hänhän sen synnin eli hylkäämisen teki, ei Toni).
Vain Jeesus oli synnitön ja on tekopyhää väittää,että kristitty muka pystyisi olemaan täysin synnitön. Samanlaisia ihmisiä me olemme kuin uskosta osattomatkin. Taivaaseen ei siis-tiedoksi jälleen kerran- mennä oman synnittömän elämän ansiosta, vaan Jeesuksen lunastaman syntien anteeksiantamuksen turvin.kyllä. aivan totta, että "kristitytkin" tekevät rikoksia, mutta he eivät olekkaan kristittyjä.
- SAMANLAISET
äännestäneet tollaist' kirjoitti:
Voi niitäkin tyhmiä kun on sillekkin äännensä
antanut ja kansa maksaa valtavan palkan
tuolaiselle PELLELLE !NATSIT ON NATSILLE ÄÄNENSÄ ANTANUT.
JA MITÄ TÄMÄNPÄIVÄN LEHDESTÄ LUIN,ETTÄ NAISIA
ON JONOSSA OVEN TAKANA SE KIELII JO EPÄVARMASTA
IHMISESTÄ. - ???????
tiina kirjoitti:
Vain Jeesus oli synnitön ja on tekopyhää väittää,että kristitty muka pystyisi olemaan täysin synnitön. Samanlaisia ihmisiä me olemme kuin uskosta osattomatkin. Taivaaseen ei siis-tiedoksi jälleen kerran- mennä oman synnittömän elämän ansiosta, vaan Jeesuksen lunastaman syntien anteeksiantamuksen turvin.???........siis onks joku jeesus kiksauttanu tonin muijaa vai mistä täs on kysymys ?
- äärikristitty
tiina kirjoitti:
Vain Jeesus oli synnitön ja on tekopyhää väittää,että kristitty muka pystyisi olemaan täysin synnitön. Samanlaisia ihmisiä me olemme kuin uskosta osattomatkin. Taivaaseen ei siis-tiedoksi jälleen kerran- mennä oman synnittömän elämän ansiosta, vaan Jeesuksen lunastaman syntien anteeksiantamuksen turvin.Iso aamen.... lankeemuksen jälkeen jatketaan matkaa, kadutaan ja pyydetään synnit Jeesuksen nimessä anteeksi.... mutta tietenkin synnin seuraamukset myös pitää hyväksyä..
- pipsa
tiina kirjoitti:
Vain Jeesus oli synnitön ja on tekopyhää väittää,että kristitty muka pystyisi olemaan täysin synnitön. Samanlaisia ihmisiä me olemme kuin uskosta osattomatkin. Taivaaseen ei siis-tiedoksi jälleen kerran- mennä oman synnittömän elämän ansiosta, vaan Jeesuksen lunastaman syntien anteeksiantamuksen turvin....niin helposti vaaditaan kristityltä täydellisyyttä. Tottakai, kristityn tavoitteeseen kuuluu elää oikein ja kunniallisesti, mutta tärkein asia on (mitä kaikki ei ymmärrä) uskoa Jeesuksen sovitustyöhön. Eli, Jeesuksella on armoa, ja tahtoa antaa anteeksi...yli ihmisen ymmärryksen käypää ihmisen ymmärtämistä. Täällä maailmassa ei täydelliseksi tuu kukaan, vaikka kuinka haluaisi. Se, että ihminen voi muuttua sisäisesti ilman pakonomaista suoritusta, on hidasta muuttumista, mutta se vasta on muuttumista!
- crossfire
Tähän sopii vanha sananlasku: Kun ei ole kauhalla annettu jne... Koko kaveri on epäilemättä yhden sortin vitsi tässä yhteiskunnassa; kovin olisi vaikeata suhtautua vakavasti vaikkapa kansanedustaja-kaverina.- Elämän arvot lienevät siellä, ja syvällä!
- pirre
Näitä näköjään riittää siellä hikkalaatikolla leikkijötä.Voi paska
- Tsynämi
Vitsi se taidat olla sinäkin, niin kuin koko poliittinen eliitti..
- Ei voi kuin nauraa=)
pirre kirjoitti:
Näitä näköjään riittää siellä hikkalaatikolla leikkijötä.Voi paska
Mikä on *hikkalaatikko*?,joku uusi keksintö vai?*nauraa*
- mitä on
Ei voi kuin nauraa=) kirjoitti:
Mikä on *hikkalaatikko*?,joku uusi keksintö vai?*nauraa*
"Oikeikirjoitus"???
*nauraa myös* - Ei voi kuin nauraa
mitä on kirjoitti:
"Oikeikirjoitus"???
*nauraa myös*Joo,mun moka=)),huomasin sen vasta kun olin jo lähettänyt viestini=)
Mutta oikeasti,eikö olekin kiva lukea viestejä, kun ihmiset kirjoittavat oikein=)))
Hyvää Kesää!
- poika
Tuskinpa siinä muilla on mitään sanottavaa, jos homma on todella mennyt siihen pisteeseen että, ei ole vaihtoehtoa, ja tuskinpa Tony välittää kansan mielipiteesä ?
Okei okei, Tony Halme on nyt sinkku, entäs sitten ?, tuskinpa se vaikuttaa millään tavalla hänen kansanedustajanuraan ? - Fakta
Suurin osa suomalaisista miehistä on nynneröitä, joiden pitää kysyä "hallitukselta" lupa, esim. työkavereiden kanssa parin kaljan ottamiseen työpäivän jälkeen.
On piristävää, että Suomessa on sentään vielä (itseni lisäksi) miehiä, jotka pysyvät miehinä, eivätkä alistu vaimojensa ovimatoiksi.- perkele.....
muija nyrkin ja hellan väliin.
- ahasveros
Alistuisin mielelläni vaimosi ovimatoksi. Kysyppä kiinnostaako?
- Olli
Tsemppiä Tonylle! Olet pysynyt rehellisenä kaverina ja se on hyvä!
Et ole ainoa suomalainen, joka on eronnut...- minä
toivon myös Tonylle jaksamista...hän on hyvä kaveri. ihmisenä ainutlaatuinen, vaikka en häntä hek.koht. edes tunne.
- Liberaali
minä kirjoitti:
toivon myös Tonylle jaksamista...hän on hyvä kaveri. ihmisenä ainutlaatuinen, vaikka en häntä hek.koht. edes tunne.
No kuka tuollaista "isänmaallista" narkkaria olisi kestänytkään. Vaimoa ymmärrän, sillä olihan hän jo tulla ammutuksi. Ei luoja mitä idiootteja maailmassa on.
- ooo
Perus lumipalloefekti. Viimeksi lähiaikana Vanhanen ja nyt Halme. Who's next??
- Ukko
Se on ihan oikein, että eroavat perkele. Eihän tuommoista pelleä kukaan nainen jaksa katella, niin turha jätkä kun voi olla.
Kaikki mitä Halme on puheillaan "hehkuttanut" on veijjari omilla käteilyillä ne myös sotkenut.
Suomen suurimpiin valehtelijoihin lukeutuva äijjä, vaimon hakkaaja.
Onhan se ymmärrettävää, kun on päässä vikaa niin sitä sitten on perkele.
Halme on pelkkä fiktiivinen muoto elämästä, josta olisi pitänyt tehdä sarjakuva ja unohtaa tuommoinen "reality" elämä. Ainut mikä on todellista Halmeessa on se, että kaverilla on kustapäässä ja sen on onneksi huomannut Halmeen vaimokin.
Miettikää:
Kaikki halmeen puheet ovat olleet paskaa, ihan kaikki. Samanlainen pelle kuin muutkin siellä Arkkadianmäellä, tosin Halme on niistä kaikkein suurin pelle.
Yrittää ampuu vaimonsa, nappailee hormooneja, huumeita,koronkiskontaa, pahoinpitelyitä ja muuta paskaa.
Jumala armahtaa minä en ja sitten perään sanotaan, etten ikinä voisi lyödä naista ja arvostan veteraaneja vanhuksia. Turha jäkä joka tulee viellä huomaamaan sen.
Voisin lyödä ihan mistä tahansa vetoa, että Halme on viellä samalla tavalla linnassa kuin Nykäsen Mattikin. Sen verran sillä on kusta päässä se on vain ajan kysymys koska se pelle kilahtaa.- Tämä tästä loppu.
Aivan niin!
Johonkin suljettuun täysihoitoon SE kuluu!
Nähdään kestääkö perä?
Iltapäivälehdet pitää tosta paskasta ja saattavat heidät taas yhteen ja kansa ostaa niitä.
Voihan hyi helvetti!
Ainahan Tony on ollut värikäs persoona ja tämä vain lisää hänen "taruaan". Harva nainen on kykenevä kestämään hänen rinnallaan. Voi olla, että viina vie, taas kerran. Harmi jos niin käy, kansanedustaja kuitenkin.
- on.......
mielenkiintoinen profiili sheeta vaikkei tämä asiaan kuulukaan :)
- Lyömällä ?
Ei persoonaksi kasva kukaan lyömällä tai sillä, että ottaa liian monta lyöntiä päähänsä. Niitä sanotaan ennemminkin kasveiksi ;)) Tonyn kohdalla persoonasta puhuminen on ammattiymmärtäjänkin suusta kuultuna.... pilkantekoa !
Lyömällä ? kirjoitti:
Ei persoonaksi kasva kukaan lyömällä tai sillä, että ottaa liian monta lyöntiä päähänsä. Niitä sanotaan ennemminkin kasveiksi ;)) Tonyn kohdalla persoonasta puhuminen on ammattiymmärtäjänkin suusta kuultuna.... pilkantekoa !
Jokainen ihminen on oma, itsenäinen persoonansa. Ja jokaisen oma asia on miten sitä persoonaa muuttaa tai kehittää. ;) Aika harva persoonaton ihminen moista julkisuutta saa, vai mitä? ;) Enenpää en kommentoi tätä aihetta, ettei mene kinaksi, over and out. =)
on....... kirjoitti:
mielenkiintoinen profiili sheeta vaikkei tämä asiaan kuulukaan :)
Kiitos ja niiaus vaan, kuka sitten oletkaan. Aina moinen sydäntä lämmittää, hyvää kesää sinulle kuka oletkaan. :)
- Unski
EVVK... Eikö tässä maassa ole tärkeämpää keskustelunaihetta kuin jonkin epäonnistunut avioliitto?
- pelle
Aivan pelle koko mies! Ei osaa etes kertotaulua:) Puhuu mitä sattuu. Anaboliset ja huumeetko lie vieny järjen!!
- patakattilaasoimaa
Halmehan kävi pari vuotta sitten älykkyystestissä ja sai tuloksen n. 120
Olisi mielenkiintoista tietää minkälaisia tuloksia nämä muut arkadianmäen elävät saisivat.
Onkohan näillä Halmeen aivojen mollajilla ihan kaikilla IQ varmasti paljon yli tuon 120 ???
Totta tietysti että Tonyn kohdalla kemialliset tuottet on saanu aikaan tiettyä häiriökäyttätymistä- Mare
No joo voin mä uskoa että Halme osaa järjestellä kuvioita ja omaa kolmiulotteista hahmottelukykyä jne. Mutta on se silti täysi tatti.
On viisautta ja sitten on älykkyyttä. Kaveri voi olla keskivertoälykäs, mutta viisasta siitä ei saa millään propagandakoneistolla maailmassa. - on.....
134.
- juissi
näinhän suomalaiset on eronneet,niin miksei PERUSSUOMALAISET tämähän on nykypäivää perskeles.
- PaleBoy
Ikävää että näin meni:(
Voimia ja jaksamista mr. Halmeelle!!!
Kyllä se tästä vielä paremmaksi muuttuu:)- mailou
jaksamista!!! sei tarvii mitää jaksamista. jaksaa varmaa sen kaman voimalla mitä se vetää.
kylhä on nähty millane dorka se on. mailou kirjoitti:
jaksamista!!! sei tarvii mitää jaksamista. jaksaa varmaa sen kaman voimalla mitä se vetää.
kylhä on nähty millane dorka se on.Kaikki tekee virheitä! Ja ne jotka eivät tee niille sattuu!
Myönnän! Huumeet eivät ole virhe joka vain "sattuu" kohdalle. Mutta kuten sanoin jokainen tekee virheitä (ja viisaat oppivat niistä)
- toni
Tony,kyllä sinä kestät sisulla ja älyllä.Elämä valkenee kohta,koska sinulla on ominaisuuksia,joita monella ei ole.
- hihhuli
Eikö ne perussuomalaiset ymmärrä, että parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin nyrkin ja hellan välissä oleminen? Voisi Halmekin miettiä, onko ukossa itsessä vikaa mutta onpahan äijällä saumoja kirjoittaa kuitenkin kunnon itkevän miehen runokirja. Toinen kirja vaan tekeille ja sitten Kotron Atron kanssa kilpailemaan, kumpi on herkempi mies. Kyyneliä kuitenkin lakastaan kadulla muiltakin, eikä siinä mietitä - ovatko ne nyrkkeilijän pisaroita vai jonkun muun? Toivon vilpittömästi rouva Halmeelle parempaa miesonnea jatkossa.
- Vasuri
Toni Halme ei ole nyrkkeilijä! Amerikkalaisen pellepainin taitaja on kaukana nyrkkeilijästä! Ja onhan se nähty: Halmeella pyyhitään tatamia kuin siivousrätillä ikään! Suuri suu ei tee suurta miestä!
- höh
Vasuri kirjoitti:
Toni Halme ei ole nyrkkeilijä! Amerikkalaisen pellepainin taitaja on kaukana nyrkkeilijästä! Ja onhan se nähty: Halmeella pyyhitään tatamia kuin siivousrätillä ikään! Suuri suu ei tee suurta miestä!
Tony on ollut maailmanluokan nyrkkeilijä.Voit mennä "vasuri" = hintti kokeileen miltä naudanlihakasvuhormonilla kasvatettu nyrkki tuntuu.Luulen että olisit edelleen kasvi.
- uutinen
Ei voi olla totta,että perussuomalainen mies menee tekemään tuollaista.Olisko jokin provo koko uutinen.
- lkihba
Hyvä sika toni halme, sää oot paskaa, joka haiset sillä eduskunnassa, niiden muiden sikojen
kanssa. - Nilkki
Täällä taitaa elintasopakolaiset kirjoitella, kun on sen tason teksiä, että ei meinaa selvää saada!! Halmeella on elämässään sentään ollut tavoitteita, eduskunta ja kehonrakennus... Ne jotka ei kehonrakennuksesta tiedä hevonpaskaa, eivät minun mielestä ole oikeita ihmisiä arvostelemaan hormoonien ja piristeiden käyttöä! Paska juttu se ero homma, mutta ei ketään vaimonhakkaajaksi voi suoralta kädeltä tuomita. Katsokaa vaan pikku nilkit itseänne. Usein perheväkivaltaa harjoittavat juuri ne miehet, jotka eivät pystyisi kohtaamaan toista miestä edes silmätysten.
- uhri itsekin
Siitähän on muuten 2 vuotta Tonin onnettomuudesta. Ihminen yleensä aina muuttuu aivoihin kohdistuneen vaurion myötä jonkin verran, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Tonillahan on nyt tietenkin tullut vammoja jo aikaisemminkin ;) Mutta jossain on todisteltu, että hyvin usein sen jälkeen noin kahden vuoden kuluttua pariskunta eroaa, kun toinen on saanut vamman. Syynä on se, että ei enää jakseta sitä kun useimmiten aivovamma on aiheuttanut tunnetasolle ongelmia, kuten välinpitämättömyyttä, itsekeskeisyyttä, hajamielisyyttä jne. En tiedä onko tässä mitään perää, mutta tulipahan mieleeni vain, koska itsellenikin onnettomuus aiheutti ensin syvän masennuksen ja sen jälkeen nuo mainitsemani asiat, jonka seurauksena tuli ero, enkä osaa välittää pätkääkään asiasta. Nyt elän onnellisesti itsekkäänä ihmisenä, aika näyttää opinko välittämään kenestäkään tarpeeksi. Valitettavaa läheisten kannalta on, ettei onnettomuuden uhri itsekeskeisyydeltään huomaa mitään vikaa itsessään, tosin onkohan Toni ikään huomannutkaan? ;D
- simppa73
jumala armahtaa tony ei
- pauliini
Tiedän kokemuksesta että kun mies lopettaa
ryyppäämisen ja heittäytyy kunnolliseksi
kotimieheksi niin siitä kyllä jännitys katoaa ja
vaimo tuntee itsensä turhaksi kun ei koe jännityksen tunnetta että saako selkäänsä vai
heitetäänkö ulos. Minä en kylläkään heittänyt
vaimoa ulos mutta kuulin monet haukut koska olen
liian kunnollinen perheen isä. Ymmärrän Tony Halmetta koska hänen puheisaan on vinha perä sillä viina ja selvä mies ei sovi naiselle. - gangsterin
kamssa naimisissa olisi.
- Heh heh
Tämän pellen touhut ?
- samaa p.........aa
samaa ps.... jauhajia kun nykaset-karpela-aikakauslehden muut pa....t avioeroja -hakkamiiset-raskaudet yms.. joka paiva yhta samaa.
- Kirre666
Mitä helvettiä jonkun 3.luokan kertakäyttöisen ja itsensä mömmöillä turvottaneen kansanedustajan eropuuhat meitä kiinnostavat? Tai meille edes kuuluvat?
Keksitään jotain älyllisempää.....- Erkki....
Koska näyttää kiinnostavan!
- RIENAAMISTA
Ikävä juttu tosiaan vaimon kannalta, joka on tatuoinut "VIIKINKI"-tatuoinnin käteensä seuraavaa tulevaa miestänsä ajatellen. Kuka mies haluaisi herkkänä hetkenä katsella tavaramerkkiä? Joka tapauksessa yleisen elämänkokemuksen perusteella ja lääketieteeseen perustuen kokkelilla vetää kaalin sekaisin ja happikato lopullisesti, liikahormoneitten nappailu puolestaan hoitaa sen lisääntymispuolen kokonaan pois.
Siihen ei muut tarvita kun arkielämän käyttäytymis- ja sopeutumisongelmia lisäksi, niin ei ole mitään ongelmia sen jälkeen.- KAVEREITTEN KANSSA
Olen uskossa ja juon niin paljon kuin luoja suo, jos armahtaa. Ämmä saa lähteä jos haluaa. Mulle ei kannata tulla nalkuttamaan tai ammun pistoolilla enkä ole edes ajellut autolla, kun ei ole näyttöä. Kokkelin ja muut huumeensyöjät hirteen!!!
- GothicWhite
noo sitä vaan tässä että tämä asiahan meille kuuluu todella paljon ja ja ja kiinnostaa myöskin aivan suunnattomasti :D :D :D
- UTELIASKIN VIELÄ
E.V.V.K.!
- Toni= Luuseri
Ihmettelen ainoastaan sitä miten tää Katja on kestänyt tuollaista surkimusta näinkin kauan!!!?
- minä
hyvä hemmo eikun jatkoja
- Don Juan
Isoilla kavereilla on tunnetusti pieni vehe,rouvas tahtoo kunnon kyytii,kauvan hän sinua kestikin.Sinä olet vain suurisuinen pillerin nielijä,kasva jo aikuiseksi...
- järki kädessä
Vihdoin tuli tuoki nainen järkiinsä ja lähti kävelemään kun tuli mitta täyteen sekoiluista.Olen kerran elämässäni seurustellut (ilmeisesti jonkinlaisessa mielenhäiriössä) samanlaisen hormoonipellen kanssa ja ikävästi on sanat vinkeet tällä exälläni ja Tonylla.Tony on vetänyt aivonsa pellolle hormooneilla ja aineilla.Sosiaaliset taidot tämän lisäksi kun on mitä on niin eipä voi paljoa odottaa.Jos vielä joskus elämäni aikana näen että joku lyö Tonyn kanssa hynttyyt yhteen ja menee naimisiin niin laitan ison rastin seinään!Mutta luulenpa ettei kukaan itseään kunnioittava nainen sekaannu sikoihin.Viinan kanssahan näillä horppahirmuilla tuppaa katoavan se viimenenki aivosolu ja jälki on samanlaista kuin Tonylla muuan kesänä-että semmosta!
Ja onnea Katjalle!!! - puzzels
Niin, ainahan se miehen vika on????
Varmaan aiheesta eroavat. - Ihmetyttää
Halme eroaa! Onneksi olkoon. "Pääsee laillisesti kavereiden kanssa bisselle ja uutta muijaa putkeen".Kansakuntamme NAISET jälleen Suomessa on yksi tavoittelun? arvoinen SINKKUMIES!Älä hukkaa tilaisuuttasi, sillä pääseehän siivellä julkisuuteen. Itse en ottaisi ko. henkilöä edes gramman palasina - ei ole vielä niin kova miehen puute, vaikka elänkin sinkkuna muun miljoonan joukossa.Nainen, joka tietää mitä haluaa . . .
- hoh hoijaa
voiko itestään tehdä pellempää?!ei.suuret on äijän puheet,mutta ei o munaa ni ei oo!!luuseri kaikin puolin.hyvä katja!
- Nimetön
Jos eron tullessa ainut asia on ,että naisia on oven takana, säälin suuresti tätä suurta nyrkkeilijää, koska mielestäni oven takana pitäisi olla vain huippu nyrkkeilijöitä, koska naiset ottelee eri sarjassa!!!!!!!
- hoh hoijaa
naisia oven takana :)
- Juuso
Just tuommosia miehiä te aina salaa haluatte, vaikka tulettekin tänne lätisemään jotakin paskaa näistä asioista.
- hoh hoijaa
niin sinun pieni mieli on pantu sekaisin..hyvä tony!ei edes pitkällä tikulla tollasta hörhöä!iske tony..ehkä sinne oven taakse mahtuu :)
- :ESA
hoh hoijaa kirjoitti:
niin sinun pieni mieli on pantu sekaisin..hyvä tony!ei edes pitkällä tikulla tollasta hörhöä!iske tony..ehkä sinne oven taakse mahtuu :)
haha naiset vinettää tääl urakal. Tony on kunnon mies ainakin IRL. Juoruthan kertovat kaikenlaista. Minkäs sille voi jos naiset on tyhmiä ku ottaavat todesta kaiken paskan mitä juoruis kirjotellaan =D
- Karpo
:ESA kirjoitti:
haha naiset vinettää tääl urakal. Tony on kunnon mies ainakin IRL. Juoruthan kertovat kaikenlaista. Minkäs sille voi jos naiset on tyhmiä ku ottaavat todesta kaiken paskan mitä juoruis kirjotellaan =D
Ettekö nyt vittu tajua, sekin vähä mitä poika oli luojalta saanut ja "säkkinä" ollessaan menettänyt. Loputkin lähti kuuluisassa "pistoolihappivajeessa".
Ei pojalla enää edes leuat räävi levottomuuksia. PELLE, RÄKÄNOKKA, HOMO, TUHKALUUKKU, IN OUNLY, HANURISSA VAIPAT JA VASELIINI... MITÄ VITTUA TOLLANEN NAISELLA TEKISI??? YLEENSÄ KUKA HUOLISI? NO JOKU SOMALI KORKEINTAAN VOISI KÄYDÄ TUIKKAAMASSA HANURIIN.
KÄVELEVÄ VIHANNES! - Auvo
Karpo kirjoitti:
Ettekö nyt vittu tajua, sekin vähä mitä poika oli luojalta saanut ja "säkkinä" ollessaan menettänyt. Loputkin lähti kuuluisassa "pistoolihappivajeessa".
Ei pojalla enää edes leuat räävi levottomuuksia. PELLE, RÄKÄNOKKA, HOMO, TUHKALUUKKU, IN OUNLY, HANURISSA VAIPAT JA VASELIINI... MITÄ VITTUA TOLLANEN NAISELLA TEKISI??? YLEENSÄ KUKA HUOLISI? NO JOKU SOMALI KORKEINTAAN VOISI KÄYDÄ TUIKKAAMASSA HANURIIN.
KÄVELEVÄ VIHANNES!Sinunkaltaistesi takia Suomi on se mikä se on, palstoilla vittuilevia kusipäitä täynnä, vaan mitä se mulle kuuluu... ite oon kans tosi kusipää, kun en lahtaa teikäläisii!!
- Karpo
Auvo kirjoitti:
Sinunkaltaistesi takia Suomi on se mikä se on, palstoilla vittuilevia kusipäitä täynnä, vaan mitä se mulle kuuluu... ite oon kans tosi kusipää, kun en lahtaa teikäläisii!!
Varmasti äänestin mutta en protestiääniä antanut!
- Lopetan veronmaksun
Täys paukapäähän se tyyppi aina on ollu ja mun sympatiat eivät todellakaan olleet niitten äänestäjien puolella jotka tommosen nollan sinne äänesti meittien veromarkkoja tuhlaamaan.No puolueellehan se tietty etu oli, joten puolueen pussista Halmeelle tili loppukaudeksi, kun kerran nollille palkankorotuken myönsivät.
Ja sit se Rosa Meriläinen samaa sakkia ja taitaapa perässä seurata Vennamonkin jälkikasvu.
Suomessa on rahareikiä parempaankin touhuun mm. vanhusten hoitoon ja meille ennen 1956 vuotta syntyneitten hamashoitoon!! Kyllä veromme kelpasivat/kelpaavat, mutta vastinetta niile emme ole saaneet, sitävastoin kaikille ählämsählämeille ja työtävieroksuvalle vähemmistöllemme sitä tuntuu riittävän. Kummaa politiikka!
- luvattu maa
Vaimonsa hakkaajia ovat Simo Rantalaiset, Ville-Markus Elovenat, Lyly Rajalat, Matti Nykäset, Taukki Peltolat, kirkkoherrat, Juice Leskiset...
- Sparraaja
Politiikkaan ei kuulu puhua asioista niiden oikeilla nimillä... Vennamokin kannettiin salista, kun julkesi moiseen... Virtasenkin olisi pitänyt nöyrtyä, tai ainakin osoittaa se riisumalla baskerin... Halme kuitekin "lataa" päin näköä, jos joku ei tykkää, "väliäkö sillä sitten on"... enemmän suoraselkäisiä politiikkoja, jotka eivät kumarra edes Lipposta!!
- Karpo
TARKOITAT VARMAAN ÄNKYTTÄÄ, MUTTA ITSEKSEEN SUORAAN AVUSTAJAN KIRJOITTAMASTA VALITUKSESTA.
USKOKAA NYT PERKELE SE ON PELKKÄ VIHANNES!!! - Knowles
Karpo kirjoitti:
TARKOITAT VARMAAN ÄNKYTTÄÄ, MUTTA ITSEKSEEN SUORAAN AVUSTAJAN KIRJOITTAMASTA VALITUKSESTA.
USKOKAA NYT PERKELE SE ON PELKKÄ VIHANNES!!!Vihannes mikä vihannes. Mumisee paperista niitä horisevia juttujaan. Männä viikolla televisioidussa eduskunnan täysistunnossa selvisi Hameen koko kuva: vanha vapiseva ukko mumisemassa menneen maailman asioita.
Katja on/oli siinä perheessä ainoa Mies!
- PELLE!
VOI VITTU MIKÄ PELLE TOI HALME ON! sukulainen on töissä aduskunnassa ja sanoi ettei sillä kyl oo kaikki himassa ja tottahan se on! en ikinä haluis miehekseni tollasta NOLOA!
- Viikingi
Sinä se vasta tosi pelle olet! Minun tuttuni on myös eduskunnassa ja on kertonut, että Tony on yksi halutuimmista pöytäseuroista, mitä koko laitoksesta löytyy! Mies on kuulemma ainoita, jotka ottavat muutkin huomioon, eikä puhua höpötä koko aikaa yksin!
HALME PRESSAKSI!!!
Tony Halme 4ever!! - että
Viikingi kirjoitti:
Sinä se vasta tosi pelle olet! Minun tuttuni on myös eduskunnassa ja on kertonut, että Tony on yksi halutuimmista pöytäseuroista, mitä koko laitoksesta löytyy! Mies on kuulemma ainoita, jotka ottavat muutkin huomioon, eikä puhua höpötä koko aikaa yksin!
HALME PRESSAKSI!!!
Tony Halme 4ever!!tuttu eduskunnassa...hehheh.."ViikinGi" "4ever" Mitäsn se sinun tuttusi siellä tekee...siivoaa vessoja?
- eetu
Tony Halme on musta hyvä Suomalainen jätkä. Noi roska lehdet vaan kirjoittaa Tonista pa..... Olen tavannut miehen pari kertaa ja jutellut sen kanssa, eli osaa käyttäytyä paremmin kun moni täällä. Ei Tony tavallisena junttimaatiaisena, idioottina tai muuna sellaisena pa.....päänä olis päässyt eduskuntaa, eikä olis siellä kyennyt tekemään töitä.
Näin ajattelee moni muukin, jos ei, niin ei olisi Tony eduskuntaan valittu! VAI?
Tony toimi oikein akan kanssa. Jos nalkuttaaa ja nalkuttaa, ei sitä jaksa kuunnella joka päivä. Ei semmonen suhde toimi ja parempi lopettaa kuin jatkaa.
Työporukassa puhuttiin tuosta asiasta, 7 jätkää kymmenestä oli samaa mieltä, Tony toimi oikein. Ne 3 vinoili Tonista ja alko heti vääristellä jätkän elämää. Sanoin miten asiat on, siihen loppu narina 2 akalta ja yheltä homolta.
Mies se on joka pitää kaapit pystyssä!
Pärjäile Tony!, sua tukee enemmän meistä kun ajatteletkaan! - Lss
No, helpotushan se katjalle :D mutta, pitäähän herra halme "päästää bisselle kavereidensa kanssa" sillein, hän sanoi
- hesa--
toivotavasti ei halme ala juohda
ps tunnen henkilö kohtasesti halmeen- minä
mies on ollu kaksi vuotta juomatta alkomahoolia ka kappas nyt eron tullen ratkee ja kehtaa vielä retostella sillä lehtien sivuilla! MIKÄ IDIOOTTI!!!
- johannes19
"Iltalehdelle Halme totesi, että ongelmia avioliitossa on ollut aiemminkin, mutta nyt on kysymys todellisesta erosta."
-Suomi24toimitus
Olen todella yllättynyt. Se, mitä olen omista parisuhteistani oppinut, on se, että parisuhde, jossa osapuolet aika ajoin ruiskivat vaarallisesti laittomilla aseilla molempain läsnäollessa pariskunnan yhteisessä asunnossa, on vakaalla pohjalla. Olisin luullut, että he, jos ketkä, olisivat olleet sitoutuneita suojelemaan toisiaan elämiensä päätöksiin asti. Suojelemaan jopa elämältä, jos niikseen tulee...
Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää. - Nimetön
Ihan sama ja se mitä tuo ääliö tekee..Ei paljoa jaksa kiinnostaa..
- Jaromir Jaager
se on totta et halme on yks pelle ku ei se pärjänny kehässä ku puolta pienemmille ei nyrkkeiliöille ja eduskunnassa se ei ole saanna mitään aikaan
- ...
Jaromir Jaager kirjoitti:
se on totta et halme on yks pelle ku ei se pärjänny kehässä ku puolta pienemmille ei nyrkkeiliöille ja eduskunnassa se ei ole saanna mitään aikaan
saatanan uusteini. jatka vaan niiden nettilätkäpelien pelien pelaamista vaan. ei susta nhl tähteä tuu sieltä ruudun takaa. et tunne tonia ollenkaan joten älä kirjota tollasta paskaa
- pörri
Halmeelle:kun olet niin viinaan menevä,älä ota edes sitä yhtäkään kaljapulloa.Herra kun on muutenkin niin viinaan menevä pullo pois kädestä niin vaimosikin olisi ollut onnelelinen.Olevinasi olet iso mies mutta silti olet niin pieni ja avuton.
- hyvän miehen omaava
olisit vain älynnyt erota aikaisemmin:)
- juissi
toni on pisnes kamu se nauraa näille jutuille rystyset valkoisena ja nauttii kuinka kateellista porukkaa heput ja kiltsit on teki hän mitä tahansa.semmone poju tää meijjän toni on.
- kaljaa tylsää
tosi perussuomalainen mies hah haa.
- volvoboost
tontsa on niin surkee poju et sääliks käy.
- ...
Kyllä sen täytyy olla niin, kun itse hra. VolvoBoost niin sanoo..
On helppoa kirjoittaa netissä nimimerkin takaa kaikkea mahdollista paskaa ja mikä parasta, tuskin teistäkään moni edes tuntee tonya henk.koht. Taitaa useimmilla tietämys rajoittua siihen mitä on seiskasta ja muista vastaavista juorulehdistä ahmittu.
Ja mitä tulee hormoneihin yms. doping aineisiin, niitä on käytetty urheilussa vuosikymmenet ja käytetään parhaillaankin. Ne eivät tee kenestäkään tyhmempää edes suurilla annoksilla, toisin kuin alkoholi.
On vaan niin helppo tuomita ja haukkua jotain sellaista jota ei ymmärrä tai oma käsityskyky riitä. - volvoboost
... kirjoitti:
Kyllä sen täytyy olla niin, kun itse hra. VolvoBoost niin sanoo..
On helppoa kirjoittaa netissä nimimerkin takaa kaikkea mahdollista paskaa ja mikä parasta, tuskin teistäkään moni edes tuntee tonya henk.koht. Taitaa useimmilla tietämys rajoittua siihen mitä on seiskasta ja muista vastaavista juorulehdistä ahmittu.
Ja mitä tulee hormoneihin yms. doping aineisiin, niitä on käytetty urheilussa vuosikymmenet ja käytetään parhaillaankin. Ne eivät tee kenestäkään tyhmempää edes suurilla annoksilla, toisin kuin alkoholi.
On vaan niin helppo tuomita ja haukkua jotain sellaista jota ei ymmärrä tai oma käsityskyky riitä.taida sääkään sitä tuntee. oot varmaan joku ritsatikkari joka väittää kivenkovaa et se tontsa on mun mummo.
- jessh
kiva, että me eroamme:D halme on kyl hyvä sukunimi, mut ei sitä tolleen tarvii mainostaa... :D en mä kyllä mihinkään ole eroamassa...
- Risoo
Hei ihmiset.....OPETELKAA KIRJOITTAMAAN OIKEIN SUOMEN KIELTÄ!!!Inhottavaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu huonosti!
- tylsä aihe..
keksikää uus..
- no regrets
Näkyy Tonylla olevan jo uusi iltiksen mukaan. 19vee miss mikälie kisassa toisena perintöprinsessana ollu tytönhupakko. Oisko idolina sormiruusu ja aitolehti.
- suomalainen mies
Halme on just niin tyypillinen perus suomalainen juntti läski äijä jonka vois viedä saunan taakse. Hyi helvetti mikä sovinisti sika läski ruma tyhmä äijä.
Kylläpä helpotti :))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806