Että elän vain kärsiäkseni.
Välillä minusta tuntuu
6
258
Vastaukset
Periaatteessa niin me kaikki:
"What does Buddhism say about suffering?
At the heart of this system are the Four Noble Truths that are central to Buddhist philosophy:
(1) Life is suffering,
(2) attachment to desire causes suffering,
(3) suffering ends with the attachment to desire, and
(4) the Eightfold Path is the path to liberation from suffering."- Anonyymi
Minustakin on tuntunut siltä viimeisen kymmenen vuoden ajan. Kun vietiin ilo elämästä monella tapaa pois! Nyt olen alkanut voida paremmin, koska olen ihastunut suunnilleen samanikäiseen mieheen kuin itse olen! Sylin tarve on valtava kaiken sen jälkeen miten minua häirittiin vuosien ajan! Läheisyys ja hellyys auttavat voimaan paremmin! Tuntuu kuin sisin heräisi uudelleen eloon monen rankan vuoden jälkeen!
Älähän ny,
Antaa siat kärsii
ku niillon ne kärsämöt ja kaikkee,- Anonyymi
Oon voinut jo 37 vuotta huonosti ja se ei ole ikäni. Loppua ei näy vaikka luulin jo hetken näkyvän. Omiani luulin. Tätä se vaan lopun elämää. Se on mun osa ja sääliä en kaipaa enkä vastaanota. Se on satavarma asia se.
-joku turha vaan, älä vaivaa päätäsi. Voisitko kertoa hieman enemmän, että miksi, mistä syistä? Ja miksi vain välillä...?
- Anonyymi
Se on ätmin kohtalo.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009