Ei aio puhua sulle enää koskaan

Anonyymi-ap

Ymmärrä se. Jo viimein.

9

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaipaat miestä?

• Anonyymi

En kaipaa yhtään ketään. Jos jotain niin maailmanrauhaa.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kohtelitko itse häntä hyvin ja arvostaen? Jos et, siinä vastauksesi.

• Anonyymi

Eli mitä? Esittikö alottaja jonkin kysymyksen? Minusta ei. Enempi ilmoitusluontoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mitä? Esittikö alottaja jonkin kysymyksen? Minusta ei. Enempi ilmoitusluontoista.

Aloittaja tuossa aiemmin valitteli alentavasta suhtautumisesta. Ehkäpä siihen on syy. Kuten vaikkapa mahdollinen paska käytös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tuossa aiemmin valitteli alentavasta suhtautumisesta. Ehkäpä siihen on syy. Kuten vaikkapa mahdollinen paska käytös.

Toinen suhtautuu alentuvasti ja toinen käyttäytyy paskasti? Kuulostaa ihan win-win tilanteelta, alkulausahdus huomioiden.

• Ymmärsin.. Tiedän sen, uskoin kun sanoit niin viisitoista vuotta sitten, ja arvostan sitä että todella pidit siitä päätöksestäsi kiinni, se osoittaa luonteesi lujuuden. Vaikka aina joskus, aina silloin tällöin, heikkoina hetkinä toivoinkin että vielä joskus kirjoittaisit. Tiedän myös ettei siitä olisi seurannut mitään hyvää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      67
      2395
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe