ja luulin, että säkin tykkäsit musta, kun sä sen ensin tokaisitkin. Kieltäydyin näkemästä sitä, että kyse oli vain sanoista, ei merkityksistä puhuttamattakaan totuuksista. Mä taisin olla sulle vain joku sellainen merkityksetön valloitus, joku leikki joka sopi hetken huviksi. Olihan ne leikin säännöt selvät ihan alusta saakka, mutta en tullut lukeneeksi pientä tekstiä. Sitä jossa sanotaan, että toinen teistä särkee sydämen. Sitä missä sanottiin, että menossa voi särkyä myös usko ihmisiin ja voi käydä niin, ettei ikinä uskalla päästää ketään enää käsivarren mittaa lähemmäksi. En ollut edes sen arvoinen, että hyvästejä oltaisiin jätetty. Päälle laskeutui vain kaiken syövä hiljaisuus. Jäljelle jäi vain surullinen pettymys, epätietoisuus ja itsesyytökset. Sellainen murskaava tunne, jossa löydän itsestäni pelkkiä vikoja, jotka tuntuvat valtaavan kaiken. Musta on tullut epävarma ja synkkä ihminen, joka hymyilee päivällä ja itkee piilossa yöllä. Kaikki tapahtunut ei ollut tämän arvoista.
Tykkäsin susta liikaa mies
29
574
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tuli itku😭
- Anonyymi
Hyvää äärimmäistä tunnekokemusta itsellesi vastaileva miehen raahka😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää äärimmäistä tunnekokemusta itsellesi vastaileva miehen raahka😅
Mene pois! Haluan ymmärtää ihmisiä, joilla menee vieläkin huonommin, mutta sä olet uuvuttava ääliö, joka ei osaa pysyä poissa yhdestäkään aloituksesta. Ymmärrän, että hoitopaikkoja on kiven alla, ja olet varmasti todella yksinäinen ja sairas. Olen pahoillani puolestasi, mutta mene pois!
- Anonyymi
Ajattele mies - aina löytyy riittävän harhainen leija ”tunnistamaan” itsensä tajunnanvirtavuodatuksestasi tai kitkerä ämmä kyräilemään muuten vain
- Anonyymi
Olisiko sulla nyt mitään mahdollisuutta päästä akuutisti hoitoon vai pistikö ne taas viikonloppua vasten pihalle osastolta. Mene pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sulla nyt mitään mahdollisuutta päästä akuutisti hoitoon vai pistikö ne taas viikonloppua vasten pihalle osastolta. Mene pois!
Noinko murskaavalla mies tuntuu pilvilinnoissa romutus?
Noin siinä käy kun antaa liian helposti, ei kannata olla helppo.
Kauniita sanoja on niin helppoa luetella, ne ei merkitse oikeasti yhtään mitään. Pääsit vain pelimiehen pelinappulaksi joka heitetään käytön jälkeen roskiin. Olisit miettinyt ensin, etukäteen, nyt se on myöhäistä tässä vaiheessa.- Anonyymi
Ajattelit sitten jakaa "viisauksia" omassa erinomaisuudessasi. Tarvitsetko vielä astaloa, että voit lyödä kunnolla lyötyä. Unohdin, ettei tänne kannata edes tuuletella tunteitaan, kun paikkana tämä on ihmisyyden kääntöpuoli, sellainen irvikuva.
- Anonyymi
Yksäri käy näköjään mies peukuttamassa sinua sntifeministisesti varjohahmollaan kun vastaat mies itsellesi sekavaa tilitystä
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelit sitten jakaa "viisauksia" omassa erinomaisuudessasi. Tarvitsetko vielä astaloa, että voit lyödä kunnolla lyötyä. Unohdin, ettei tänne kannata edes tuuletella tunteitaan, kun paikkana tämä on ihmisyyden kääntöpuoli, sellainen irvikuva.
En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti, ajattelin enemmänkin varoittavana esimerkkinä muille. Mutta ehkä sinunkin on hyvä sisäistää tosiasiat ja ymmärtää että tuli mokattua pahemman kerran, muuten saatat alkaa toistamaan samaa kaavaa yhä uudestaan ja uudestaan, sellaisia surullisia tapauksia kyllä on paljon.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti, ajattelin enemmänkin varoittavana esimerkkinä muille. Mutta ehkä sinunkin on hyvä sisäistää tosiasiat ja ymmärtää että tuli mokattua pahemman kerran, muuten saatat alkaa toistamaan samaa kaavaa yhä uudestaan ja uudestaan, sellaisia surullisia tapauksia kyllä on paljon.
Voi pyhä yksinkertaisuus!
- Anonyymi
Oletko ajatellut tilaavasi itsellesi ajan psykiatrian erikoislääkäriltä? Syytä olis......
- Anonyymi
Eikä näistä parista prinsessasta ota selvää, että onko kyseessä ylileveä kuljetus eli nainen vai mies jolla pää poksahtaa niinikään katkeruudesta ja tarpeesta säädellä asioita ja tilanteita keskustelupalstan huuhaan kautta
- Anonyymi
Psykiatrilta saa aikoja vain sinun tilassasi olevat hahmot. Omaa oloasi ei helpota se, että kuvittelet muiden olevan yhtä hulluja kuin itse ole. Toki sen luuleminen on tyypillinen oirekuva, mutta tilasi vain pahenee tällaisilla alustoilla. Nyt ota yhteyttä siihen hoitavaan tahoon, johon on kontakti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrilta saa aikoja vain sinun tilassasi olevat hahmot. Omaa oloasi ei helpota se, että kuvittelet muiden olevan yhtä hulluja kuin itse ole. Toki sen luuleminen on tyypillinen oirekuva, mutta tilasi vain pahenee tällaisilla alustoilla. Nyt ota yhteyttä siihen hoitavaan tahoon, johon on kontakti.
Samaa mieltä ei voi olla ihmiselle niin tärkeää tiristää epätoivoisesti mustata toisen mainetta elämänkoululaisena miehen joutavien hahmoleikkien kautta, apua sellainen tarttee
- Anonyymi
Kevät ja MT 🤯
- Anonyymi
Oma MT-ongelmasi ei parane täällä. Kiitos kun kerroit ongelmistasi, mutta apu löytyy muualta.
- Anonyymi
Voitko lopettaa vuodatuksesi,! Tiedät, että en ajattele sinusta pahaa. Tulee vain pahamieli lukea näitä sun aloituksia. Ahdistaa paljon ja hankaloittat koko ajan lähestymistä. Kynnys kasvaa entisestään. Toivon todella, ettet ole hän.
- Anonyymi
Tuskin olen. Voit hengittää ihan rauhassa. En ole palstan vakionaamoja, enkä ole tehnyt muita aloituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olen. Voit hengittää ihan rauhassa. En ole palstan vakionaamoja, enkä ole tehnyt muita aloituksia.
Ota yhteyttä, niin selvitetään tämä. Jos olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! ☺️vähän meinasi alkaa vituttamaan, jos tyhjästä joku vetää herneitä nokkaan.
- Anonyymi
En ole hän! Ja todellakin tiedän että et ajattele minusta pahaa eikä sinulla ollut tarkoitus mitenkään satuttaa minua
- Anonyymi
Koitahan nyt piristyä. Eihän tuo maailmanloppu ole kyllähän maailmassa miehiä on ihan ulkomaita myöten. Kyllä sinä vielä hänet unohdat.
- Anonyymi
Kerropa nyt ihan rehellisesti. Sanoiko hän sen täällä palstalla tietämättä kenelle puhuu?
Halasin sua hyvästiksi ja sinäkin tiesit, että suostun päätökseesi lopettaa...
En edes voisi enää ottaa yhteyttä, koska poistin numerosi ja muun yhteytemme, koska sattui liikaa nähdä ne.- Anonyymi
Höpön löpö
- Anonyymi
Tussutar
- Anonyymi
Ottamatta kantaa aloituksen vakavuustasoon, totean vain. Jos lähdetään leikkimielellä tai ei tosissaan luomaan yhteyttä toiseen, niin siinähän voi käydä niin, että toinen tai molemmat luulevat kaiken olevan leikkiä tai suorastaan pilailua ja mitä kauemmin sitä jatkuu, luottamus ei voi ainakaan vahvistua. Siksipä kannattaisi olla heti alkujaan rehellinen ja pyrkiä mahdollisimman suoraviivaiseen lähestymiseen tai jos ei oikeasti kiinnosta, ei lähestyä ollenkaan. -mies sivusta.
- Anonyymi
Jos olen kirjoittanut tai sanonut sinusta nainen jotain hyvää, niin se varmasti pitää paikkaansa! Sitä ei sinun tarvi koskaan epäillä. Tv. K mies
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009