Hei, Onko riihimäellä kunnollista lounaspaikkaa? Abc:llä kävimme ohimennessä lounaalla, Ruoka ei mitään hääviä mutta kun se oli kaukana lämpöisestä , Parannusta kaipaa. T. Rekkakuskit
Riihimäki Abc
5
1248
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa antaa heille suoraan palautetta siitä, että ruoka ei ollut lämmintä.
Hyvää kevään jatkoa. 🌻👼 - Anonyymi
Kannattaa käydä pienemmillä lounastarjoilu paikois, Suuret ketjut käyttävät usein ulkomaisia kokkeja joiden kotimaassa on kelvannut samanlainen suhju kameleille kun paikallisille ihmisille, Virolaisetkin bussinkuljettaja ja kadunlakaisijat tuli laivalla suomeen ja matkalla heistä tuli insinöörejä ja kokkeja, Kannattaa katsoa mistä on valmis maksamaan.
- Anonyymi
Ullan pakari useimmiten keittolounas, On lämmin ruoka ja suht edullinenkin, Suurilla ketjuilla ei tosiaan ole väliä kunhan jotain saat napaasi, Ja jos huomautat olet vain yksittäinen tapaus joka ei muuta mitään ,Pienemmille se on elossa pysymisen ehto et asiakas on tyytyväinen.
- Anonyymi
Lidili valmisateria esim, Lohikiusaus 2€ siihen juomaksi jaffaa 2€ lämmität itse ja avot lämmintä ja halapoo, Eikä noilla vihanneksilla mitään tee, Keinolannoitteilla kasvatettu mauttomia kasvihuone kemikaaleja,
- Anonyymi
Riksussa on selvästi tilausta oikean kotiruuan lounaspaikkaa, Ei mitään valmis mössöä vaan itsetehtyä, Hintakin voi olla kohdallaan kun on vain kunnollista safkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709