Siitä vain valitsemaan.
Maailmassa on paljon upeita, fiksuja ihmisiä
50
672
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä ei paljoo valita jos on ruma syöpäläinen
- Anonyymi
Höpsis. Ihminen voi olla upea monin tavoin. Kaikki rupsahtaa joskus ja se sisäinen upeus säilyy. Lisäksi kaikki eivät ole pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. Osa on, mutta eivät kaikki. Mistä edes tiedät, miten muut sinut näkevät? Anna sisäisen kauneuden näkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Ihminen voi olla upea monin tavoin. Kaikki rupsahtaa joskus ja se sisäinen upeus säilyy. Lisäksi kaikki eivät ole pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. Osa on, mutta eivät kaikki. Mistä edes tiedät, miten muut sinut näkevät? Anna sisäisen kauneuden näkyä.
Miehet eivät ole sisäisesti kauniita ellei ole sitten homoja. Niin se vaan menee et ruma on ruma ja jonka seurassa ihmisiä hävettää näyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet eivät ole sisäisesti kauniita ellei ole sitten homoja. Niin se vaan menee et ruma on ruma ja jonka seurassa ihmisiä hävettää näyttäytyä.
Älä jauha paskaa. Arvosta itseäsi ja valitse ihminen joka arvostaa sinua. Kaikki ei osaa, se on fakta. Mutta kun se on sama homma meillä kaikilla. On se nyt jumalauta ettei ihminen arvosta itseään. Täällä ei ole huippukomeita tai kauniita kuin 1-5 prosenttia väestöstä. Me muut ollaan tavallisia ja valitaan se ihminen, joka osaa meitä arvostaa. Ja olen varma, että sullakin on sellainen ihminen tai ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Arvosta itseäsi ja valitse ihminen joka arvostaa sinua. Kaikki ei osaa, se on fakta. Mutta kun se on sama homma meillä kaikilla. On se nyt jumalauta ettei ihminen arvosta itseään. Täällä ei ole huippukomeita tai kauniita kuin 1-5 prosenttia väestöstä. Me muut ollaan tavallisia ja valitaan se ihminen, joka osaa meitä arvostaa. Ja olen varma, että sullakin on sellainen ihminen tai ihmisiä.
Ja viiiiiiii-iiiiiiiii-iiiiiiiii-itut. Saduissa ja elokuvissa ehkä.
Odotellut ja etsinyt sitä oikeasti välittävää ihmistä jo kohta puoli vuosisataa.
Niin niin. Ihan ku ketään pystyisi tuosta vaan valitsemaan...
- Anonyymi
Mutta kun vain se yksi raivopää kiinnosti.
- Anonyymi
No sitten hän on sinulle se. Tai oli. Minkä sille sitten tekee.
- Anonyymi
Mikä hänestä teki raivopään ?
- Anonyymi
Käsi ylös miehet, kuka etsii rinnalleen näyttävää naista, josta muut miehet on kateellisia? Reilusti vain.
Myös naiset voi vastata; pitääkö miehen olla näyttävä ja menestynyt. Niin että muut naiset on kateellisia. Kuinka tärkeää tämä on teille?
Ap.Olkoo vaik kuin ruttunen ja sotkunen ukkeli,
kunhan meillä on hyvä olla yhessä.
Muiden mielipiteillä tai kateuksilla ei oo
mitään merkitystä.- Anonyymi
Mitä se muille kuuluu? Ei tarvi olla menestynyt yms kunhan ite tykkää
- Anonyymi
Miksi haluaisin aiheuttaa tahallaan kateutta tai mitään muutakaan kenellekkään?? Haluan vain naisen joka rakastaa, tukee ja välittää. Ei kiinnosta muiden jutut, mulla on mielessä MINULLE maailman ihanin ja kaunein nainen.
Hän on se kenet tulen muistamaan aina, vaikken näkisi häntä enää koskaan. Toki toivon toisin. - Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Olkoo vaik kuin ruttunen ja sotkunen ukkeli,
kunhan meillä on hyvä olla yhessä.
Muiden mielipiteillä tai kateuksilla ei oo
mitään merkitystä.Pisti hymyilemään. Hyvällä tavalla. Mukavaa viikonloppua.
Anonyymi kirjoitti:
Pisti hymyilemään. Hyvällä tavalla. Mukavaa viikonloppua.
Kiva jos sai hymyn aikaseksi.
Sitä tarvitaankin maailmassa harmillisen vähän
On aitoa hymyilyä.
Kiitos noista sanoista.
Ja hymystä..
Sinne mukavaa viikonloppua!- Anonyymi
Voihan nainen näyttävä olla, ei siitä ole haittaakaan, mutta tärkeintä on kokonaisuudessaan miehen ja naisen yhteensopivuus. En ymmärrä tuota miesnäkökulmaa. Miehenä minua ei kiinnosta pätkääkään muiden miesten näkemykset naisesta tai minusta.
- Anonyymi
En ole itse asiassa ikinä edes ajatellut, että joku nainen voisi haluta tuollaista... Itsellä ei ole käynyt mielessäkään. Rakkaus on ainut asia, joka parisuhteessa kiinnostaa, muulla ei ole väliä. Ei minua muutenkaan kiinnosta mitä muut minusta tai elämästäni ajattelevat. Annan kaikkien kukkien kukkia ja toivon muilta myös samaa.
- Anonyymi
Kiva jos sai hymyn aikaseksi.
Sitä tarvitaankin maailmassa harmillisen vähän
On aitoa hymyilyä.
Kiitos noista sanoista.
Ja hymystä..
Sinne mukavaa viikonloppua!Eipä kestä. Kyllä se vaan niin on, aidot hymyt ovat vähissä. Ainakin mulle kohdistetut :)
Kiitos. Sait hetkeksi ajatukset pois jostain, mistä joudun luultavasti luopumaan, koska en vaan kelpaa. - Anonyymi
En minä mitään näyttelykalua halua. Ei merkitse mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kestä. Kyllä se vaan niin on, aidot hymyt ovat vähissä. Ainakin mulle kohdistetut :)
Kiitos. Sait hetkeksi ajatukset pois jostain, mistä joudun luultavasti luopumaan, koska en vaan kelpaa.Kappas kelpaa..
Tää onkin tuttu fiilis,
ensin saa hymyn joku aikaan
niin eipä mee ku hetki ni pskat....
Nostaa ja vapaa pudotuksella alas vaa..
Mistäs joudut luopumaan
toivottavasti ei oo kamalaa ku utelen.. ?
Tai oikestaan varmaanki jostain ihmisestä koska tossa on toi kelpaaminen ei kai muussa voi olla sitä..- Anonyymi
Kappas kelpaa..
Tää onkin tuttu fiilis,
Mistäs joudut luopumaan
Tai oikestaan varmaanki jostain ihmisestä koska tossa on toi kelpaaminen ei kai muussa voi olla sitä..Ei oo kamalaa. Ihastuin oikeassa elämässä ja menin ilmeisestikin vähän liikoja luulemaan.
Taisin sekoittaa ystävällisyyden ihan johonkin muuhun.
Tuntuu niin h-vetin pahalta, kun alkaa valkenemaan, että hän ei oo ehkä ikinä pitänytkään musta :(
Mä olisin mennyt vaikka läpi harmaan kiven sen naisen vuoksi, mutta ymmärrän kyllä hyvin. En ole mikään mallikappale. V-tun kaukana siitä. Rikkinäinen, hajallinen ja surullinen pieni kasa p-skaa vain. - Anonyymi
Kappas kelpaa..
Tää onkin tuttu fiilis,
Mistäs joudut luopumaan
Tai oikestaan varmaanki jostain ihmisestä koska tossa on toi kelpaaminen ei kai muussa voi olla sitä..Ja oon pahoillani että oot joutunut kanssa kokemaan näitä samoja fiiliksiä. Ehkä se aurinko vielä paistaa kummankin risukasaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja oon pahoillani että oot joutunut kanssa kokemaan näitä samoja fiiliksiä. Ehkä se aurinko vielä paistaa kummankin risukasaan :)
Kiitos!
En oikein osaa uskoa aurinkoon enää omalla kohdallani....
Tiiäks muuten,
sä et ole mikään kasa pskaa...- Anonyymi
Minä ainakin. En voisi kuvitellakaan seurustelevani lyhyen tai paksun naisen kanssa. Tai naisen jolla ei ole tukkaa.
- Anonyymi
Kiitos!
En oikein osaa uskoa aurinkoon enää omalla kohdallani....
Tiiäks muuten,
sä et ole mikään kasa pskaa...Huomenta.
Kyl mä vaan oon, mutta kivasti sanottu, kiitti :)
Tiedän tunteen..on ollut itselläkin usko koetuksella jo pitkän aikaa. Välillä tuntuu, ettei mikään muutu ikinä paremmaks mutta en suostu luovuttamaan ihan vielä. Toivottavasti et säkään.
Mukavaa päivää. Anonyymi kirjoitti:
Huomenta.
Kyl mä vaan oon, mutta kivasti sanottu, kiitti :)
Tiedän tunteen..on ollut itselläkin usko koetuksella jo pitkän aikaa. Välillä tuntuu, ettei mikään muutu ikinä paremmaks mutta en suostu luovuttamaan ihan vielä. Toivottavasti et säkään.
Mukavaa päivää.No en tiiä..
Ei oikein jaksa turhaan yrittää enää.. :(
Mukavaa päivää sulle.- Anonyymi
No en tiiä..
Ei oikein jaksa turhaan yrittää enää.. :(
Mukavaa päivää sulle.Kiitti.
Minkä takia?
Kyllähän sä nyt jonkun löydät, sillä mitä mä oon sun tekstejä täältä lukenut, niin sähän vaikutat oikein kivalta :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti.
Minkä takia?
Kyllähän sä nyt jonkun löydät, sillä mitä mä oon sun tekstejä täältä lukenut, niin sähän vaikutat oikein kivalta :)🤣🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti.
Minkä takia?
Kyllähän sä nyt jonkun löydät, sillä mitä mä oon sun tekstejä täältä lukenut, niin sähän vaikutat oikein kivalta :)No kiitti ehkä...
Tosta kivasta sit kai..
" kyllähän sä nyt jonkun löydät "
Ihan ku sanoisit et mulle kelpaa niiku
lähes kuka vaan.
Jep jep..- Anonyymi
No kiitti ehkä...
Tosta kivasta sit kai..
" kyllähän sä nyt jonkun löydät "
Ihan ku sanoisit et mulle kelpaa niiku
lähes kuka vaan.
Jep jep..En mä sitä tarkoittanut. Tarkoitin, et kyllä sä löydät vielä jonkun sulle sopivan, tai joku on onnekas ja löytää sut :)
Ei ollut tarkotus mitenkään loukata. - Anonyymi
Joo ei täällä rauhassa saa olla kukaan.
- Anonyymi
Mut vain 1 ihanuus minun mielessä
- Anonyymi
En tarvitse upeita tai fiksuja ihmisiä maailmallista. Tarvitsen hänet kenelle on tunteet.
- Anonyymi
:) näin juuri…
- Anonyymi
Se on sun näkemys maailmasta.
- Anonyymi
Ruma kuin rullatuoli, verrattunna valamisateriaan, niin suuri oli nälkä.......
Ei mitään pientä, ei. Heihei. Fi
https://m.youtube.com/watch?v=RkFKbd0LraY- Anonyymi
Tää on hauska 😆😆
- Anonyymi
Ei jaksa kaukaa hakea ja tulee kalliiksikin.
Ne upeat ja fiksut löytävät toisensa. Ei ne tällaista huolis.
- Anonyymi
Sinä olet upea ja fiksu, N =)
- Anonyymi
Niin on. On muitakin ihmisiä. Ei kaikki voi olla m*****ja.
- Anonyymi
Jos näillä palstoilla vierailee, tulee kyllä täysin eri käsitys. Se virheellinen.
Näytä minulle edes yksi kuvailemasi kaltainen.
- Anonyymi
Pahat ihmiset vetävät puoleensa pahoja ihmisiä, hyvät hyviä. Aloittaja voisi osoittaa sinulle tuhat upeaa ja fiksua ihmistä alta tunnin, etkä näkisi niistä ainuttakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Pahat ihmiset vetävät puoleensa pahoja ihmisiä, hyvät hyviä. Aloittaja voisi osoittaa sinulle tuhat upeaa ja fiksua ihmistä alta tunnin, etkä näkisi niistä ainuttakaan.
Ehkäpä näkisin niistä läpi aivan suoraan sieluun asti. Se ei ole kaunis näky koskaan.
Eikä se aloittaja edes pystyisi löytämään tuhatta ihmistä tunnissa joita osoittaa... ei edes sataa.
- Anonyymi
Ole ystävällinen ja palauttakaa viemänne rahat ja korvatkaa hakkaukset ja tietoisuuden käyttö.
- Anonyymi
Harmi ettei tänne palstalle ole eksynyt heistä monikaan...
- Anonyymi
Älä ole niin varma.
- Anonyymi
Täällä ei tarvitse esittää mitään, eikä todistaa kenellekään olevansa upea tai fiksu, riittää että kuvittelee sen itsekseen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1133091- 121996
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371875Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3981742Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211651Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681467- 1201301
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049