Ei tiennyt, missä Kankaanpäässä on Herkkupaussi 😂
Porilainen sukulaiseni ja hänen aviomiehensä
16
585
Vastaukset
- Anonyymi
Entä sitten? Minä en tiedä missä on Kankaanpää, enkä välitä tietääkään.
Tulen vallan hyvin toimeen ilman Kankaanpäätä.- Anonyymi
Oli kuitenkin käynyt täällä aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kuitenkin käynyt täällä aiemmin.
No eihän juuri kukaan muista montako palaa paskapaperiakaan meni viime wc käynnillä.Kankaanpää kuuluu samaan sarjaan, ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Okei.. Ööh. Itsekään en tiedä. En ole koskaan edes ollut Kankaanpäässä. Tiedätkö sinä, missä kaapissa Nakkilassa asuva ystäväni säilyttää paprikajauhetta?
- Anonyymi
Tiedän
- Anonyymi
Olen käynyt kankaanpäässä ja tavannutkin kankaanpääläisiä. Kokemuksesta voin siis kertoa että siellä ei ole mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi
Ilmiannoin tämän aloituksen, mutta eipä ole poistettu.
- Anonyymi
Ei varmaan sitten ole sääntöjen vastainen.
- Anonyymi
Menin silloin heidän kanssaan lapsuudenkotiini Karviaan.
- Anonyymi
Tämä keskustelu on mennyt kauas.
- Anonyymi
Tässähän se vielä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän se vielä on.
Herätin keskustelun henkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätin keskustelun henkiin.
Ihan kuollutta.
- Anonyymi
Siinä ei menettänyt mitään.
- Anonyymi
Mitä sitten? En tiedä minäkään. Mutta muutinkin siitä perslävestä jo aikapäiviä sitten.
- Anonyymi
Muutit Helsingiin eli ojasta allikkoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745