kaffepalsta on tällainen? Eihän täällä varsinkaan naiset enää viihdy. Mihin on jäänyt se small talk taito? Siis tuli vaan mieleen kysyä :=)))
Miksi tämä
34
1660
Vastaukset
- ykstypy
Toivon teille siis menestystä ja iloista mieltä kuitenkin. En ehkä kuulu joukkoonne. En kait tunne teidän huumorianne tarpeeksi. Kun niin nuori vielä olen :=)) Joten tämä tosikko Typy lähtee nyt kotimaisemiin ja yrittää pysyä siellä.
Jos mun kotimaisemiin eksytte, niin aina olette tervetulleita :=)))- nikkinsävaihtanut
tämä yhteys nyt taitaa tökkiä pahemman kerran, älä nyt sinäkin ota nokkiisi.Ihme sakkia kaikki !!
- Marion.T
tälläistä ollut, nyt jostainn syystä sinun kimppuusi kävi joku kateellinen. Älä välitä siitä, sellaisia liikkuu naillä palstoilla joka paikassa - olen minäkin taatusti osani saanut niiden ilkeilyistä.
Kyllä kaffe on yleensä hyvinkin sopuisa paikka, tule takaisin vain ja toivotaan että nuo ilkeimmät hörhöt pysyisivät täältä pois. Ja jos ei pysy niin olkoot ei niille mitään mahda, pakko tässä on nahkansa kovettaa :)))- Marion.T
joku käyny salaa vaihtamassa kirjainten paikkaa, kaikki viestit tulee täyteen kirjoitusvirheitä. TÄÄ ON SALALIITTO!!!!
- ykstypy
Marion.T kirjoitti:
joku käyny salaa vaihtamassa kirjainten paikkaa, kaikki viestit tulee täyteen kirjoitusvirheitä. TÄÄ ON SALALIITTO!!!!
vastata sulle Marion :=))
Taisit sittenkin ottaa pojan kaljan? :=)))) - Marion.T
ykstypy kirjoitti:
vastata sulle Marion :=))
Taisit sittenkin ottaa pojan kaljan? :=))))kautta - en ottanut :DD, mutta illemmalla otin kyllä pari lasia punaviiniä :)))
- sä...
jaksat vaan edelleen jatkaa vaikkei minkäänlaista hörhöä ole lähimaillakaan...paitsi jos itseäs tarkoitit. Sä oot kyllä varsinainen ilonpilaaja;lue nyt uudestaan noi söpötykses ja mieti mistä johtuu et joku närkästyy...se en ole kylläkään minä, että on turha tästä jatkaa pidemmälle...
- oli..
sä... kirjoitti:
jaksat vaan edelleen jatkaa vaikkei minkäänlaista hörhöä ole lähimaillakaan...paitsi jos itseäs tarkoitit. Sä oot kyllä varsinainen ilonpilaaja;lue nyt uudestaan noi söpötykses ja mieti mistä johtuu et joku närkästyy...se en ole kylläkään minä, että on turha tästä jatkaa pidemmälle...
tarkoitettu kolme pykälää ylöspäin...
- Marion.T
oli.. kirjoitti:
tarkoitettu kolme pykälää ylöspäin...
kyllähän tänne saa jokainen kirjoittaa niin paljon kun haluaa. Ei tuollainen ilkeily ole kivaa kenellekään.
Ja jos sua ei kiinnosta lukee kyseisen nikin kirjoituksia niin annan sulle hyvän neuvon ÄLÄ LUE NIITÄ !!
Jokainen meistä on näköjään saanut jossain vaihessa peräänsä jonkinmoisen "vihailijan". Mikähän siinä on , että joidenkin kirjoitukset joitakin ihmisiä noin paljon ärsyttävät.
Vastaapas vaikka sinä siihen ihan rehellisesti.
Jään odottamaan vastaustasi....
- Hannana
älä nyt sinäkin, katsos kun minä käyn harvoin täällä niin aina toisinaan siemaisen jostain herneet nekkuuni. Mutta mitäs noista, nehän ovat vain kirjaimia perätysten, ei muuta, ne kun laittaa uuteen järjestykseen niistä saa ihan kivasti mieleisensä. ;)))
- ykstypy
sinä se havanna ? Menee kait kaks palstaa sekaisin. Tuolla kotiseudun palstalla vaan oli samantyylinen nikki. :=))
- Hannana
ykstypy kirjoitti:
sinä se havanna ? Menee kait kaks palstaa sekaisin. Tuolla kotiseudun palstalla vaan oli samantyylinen nikki. :=))
olla sama nikki, kun en viitsinyt omalla nimellä rekata nikkiä niin olen nyt sitten vaan Hannana ;) (havanna sikari kyllä tuoksuu hyvälle)
- tämä
yks h-vetin dorka perskärpäsineen tuli taas tänne ja tässä on tulos: Pelkkää paskaa koko saitti
- Hannana
mutta miljoona kärpästä ei voi olla väärässä jotain hyvääkin tässä on.
- merliNelli
turhautuminen...tuommoiset sanat tuli itsellä mieleen.
Palsta tarvis jonkinlaisen piristysruiskeen ehkä...Nyt on kyllä ilmat parhaimmillaan ja kaikenlaista kivaa tekemistä.Moni käy varmaan kurkkimassa(niin minäkin:)), olisiko jotain mielenkiintoista jutunjuurta ilmestynyt.
Aurinko ja lämpö tekee laiskaksi ja aivotoiminta hiljenee huomattavasti(ainakin minulla:)) ja nesteytys on ensiarvoisen tärkeää(yritän koko ajan:))
Eiköhän se tästä piristy...:DDSehän riippuu millä tankaat itseäsi, ja se on suoraan verrannollinen aivotoimintaasi:) Eiks niin? Kiäh:)
- Mennäänkö
Ketä on hereillä ja mennäänkös huuhaalle?
- tarkoitit
kai, onko kukaan hereillä?
- Juu
tarkoitit kirjoitti:
kai, onko kukaan hereillä?
Nimenomaan tarkoitin sitä :)
- ykstypy
jo :=)))
Äläs mene häiritsemään huuhaan-porukan yöunia :=))
Hyvää yötä tännekin.
- onnellinen
Mutta yhtäkkiä ne katosivat? Tässä on jotain taikaa.
- taikis
suorastaan maaginen juttu..
Ennätin näkemään nuo suloiset avaukset myös :) - onnellinen
taikis kirjoitti:
suorastaan maaginen juttu..
Ennätin näkemään nuo suloiset avaukset myös :)Kerro kun nyt kerran kuulut piireihin, että miksi aiheet heti poistuu jos niissä kerrotaan klikkinne anatomiasta?
- taikis
onnellinen kirjoitti:
Kerro kun nyt kerran kuulut piireihin, että miksi aiheet heti poistuu jos niissä kerrotaan klikkinne anatomiasta?
ansiotonta arvonnousua vaatimattomalle persoonalleni :))
Joku ihastuttava katkeronnauttija on päättänyt klikata koko kahvilan väen jälleen yhdeksi ja samaksi massaksi, vanhaa rataa kiertää jutut.
Noista poistumisista tiedämme luullakseni molemmat saman verran :) - ihmijä
onnellinen kirjoitti:
Kerro kun nyt kerran kuulut piireihin, että miksi aiheet heti poistuu jos niissä kerrotaan klikkinne anatomiasta?
ei ole elämässään muuta tekemistä, kuin poistella viestejä, älä ota sitä viimeistä iloa pois. kerroppa anatomialuennostasi tarkemmin.
- onnellinen
taikis kirjoitti:
ansiotonta arvonnousua vaatimattomalle persoonalleni :))
Joku ihastuttava katkeronnauttija on päättänyt klikata koko kahvilan väen jälleen yhdeksi ja samaksi massaksi, vanhaa rataa kiertää jutut.
Noista poistumisista tiedämme luullakseni molemmat saman verran :)Ei sellaisista puhuta eikä niitä tunnusteta. Silti jokainen ymmärtää että sellainen klikki täällä on
Siihen ei tosin kuulu kaikki vaan kymmenkunta palstalaista jotka hoitavat hommaa mielestäni sefun avustuksella varsin tyylikkäästi - onnellinen
ihmijä kirjoitti:
ei ole elämässään muuta tekemistä, kuin poistella viestejä, älä ota sitä viimeistä iloa pois. kerroppa anatomialuennostasi tarkemmin.
Juurihan tuolla yksi yritti ja viesti poistui rivakasti. Jokaisen tarvitsee vain itse tehdä omat johtopäätelmät
- taikis
onnellinen kirjoitti:
Ei sellaisista puhuta eikä niitä tunnusteta. Silti jokainen ymmärtää että sellainen klikki täällä on
Siihen ei tosin kuulu kaikki vaan kymmenkunta palstalaista jotka hoitavat hommaa mielestäni sefun avustuksella varsin tyylikkäästikukin ajattelee oman monitahoisen ymmärryksensä mukaan asiat :))
- taikis
onnellinen kirjoitti:
Juurihan tuolla yksi yritti ja viesti poistui rivakasti. Jokaisen tarvitsee vain itse tehdä omat johtopäätelmät
vietsit olleet siellä eilisestä saakka, paitsi se sun vietisi, sille näytti tulevan äkkilähtö :)
- ihmijä
onnellinen kirjoitti:
johtopäätöksiä tehdä, kun ei viestiäsi ole lukenut.
- onnellinen
taikis kirjoitti:
vietsit olleet siellä eilisestä saakka, paitsi se sun vietisi, sille näytti tulevan äkkilähtö :)
poistettiin varmaan vahingossa. Sehän oli sivun positiivisin ja kohteliain viesti. Tai stten se ymmärrettiin väärin.
- taikis
onnellinen kirjoitti:
poistettiin varmaan vahingossa. Sehän oli sivun positiivisin ja kohteliain viesti. Tai stten se ymmärrettiin väärin.
positiivisuuttahan se uhkui, olisiko ollut liian provokatiivinen? Mene tiedä?
Ei siinä ollut anatomialuentoja kuten noissa kahdessa muussa katkerolla höystetyssä :) Sinähän suorastaan pursusit hyvää tuulta....
- taikis
aiheet nyt heittelehtivät laidasta laitaan, välillä on ratkiriemukasta, välillä sotaa ja tappelusta. Melkein kuin elämässä yleensäkin :))
- n52
Upea ilma taas.
Linnut laulaa ja muutenkin elo kivaa.
Nautitaan kesästä kaikki hymyn kera....=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919