Tuota oon miettinyt. Vai kytkeekö joku pyörimisen seis.
Pyöriikö se koko nuppi vai pelkkä ravintolan lattia. Itse keittiö ei varmaan pyöri.
Pyöriikö Puijon torni myös yöllä?
19
725
Vastaukset
- Anonyymi
Alaovi on aina samassa paikassa. Kellona ei voi tornia käyttämään.
- Anonyymi
En tarkoittanut kauan että se varsi pyörii vaan se nuppi tai peräti pelkkä ravintolan lattia. Pyöriikö yöllä.
Eikös tuon nupin vois laittaa pyörimään tuulivoimalla. Sitten se kehittäisi sähköäkin.
Myrskyllä olisi kyllä aika haipakkaa juoda kahvia tornissa. Kahvikupin juomisen aikana ehtisi pyörähtää myrskyllä toista tuhatta kierrosta.
- Anonyymi
Pyöriikö Puijon torni silloin kun sinä et satu katsomaan sitä?
- Anonyymi
Eehän sitä nyt kannata pyörittee sillon jos kukkaan ee satu kahtomaan ies sitä tornia, immeesijä siellä sisällä vuan ketuttaa se aenaenen äkkipyssääs ja takasi liikkeelle rytkähys.
- Anonyymi
Onko se torni olemassa silloin kun sitä ei katso? Onko Kuopio olemassa, jos kukaan ei sitä katso? Entäs jos minä en katso, mutta joku muu katsoo, niin onko se...
Hulluksihan tässä tulee, kun kaikki katsoo. Tai, niin.., voiko hulluksi edes tulla, jos ei kukaan katso...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se torni olemassa silloin kun sitä ei katso? Onko Kuopio olemassa, jos kukaan ei sitä katso? Entäs jos minä en katso, mutta joku muu katsoo, niin onko se...
Hulluksihan tässä tulee, kun kaikki katsoo. Tai, niin.., voiko hulluksi edes tulla, jos ei kukaan katso...?Ei ole olemassa mitään muuta kuin minä ja minun ajatukseni. Koko muu maailma - tai osa siitä - lakkaa olemasta, kun suljen silmäni tai suljen sen osan pois ajatuksistani.
Mitähän Putin sanoisi, jos olisi niin älykäs, että ymmärtäisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään muuta kuin minä ja minun ajatukseni. Koko muu maailma - tai osa siitä - lakkaa olemasta, kun suljen silmäni tai suljen sen osan pois ajatuksistani.
Mitähän Putin sanoisi, jos olisi niin älykäs, että ymmärtäisi?Selkäsi takana näkökenttäsi katveessa on pelkkä tyhjä vihermusta Matrix rautalankaverkko, johon Matrix näyttää aina kuvajaisen kun katsot siihen suuntaan. Puijon tornikin on pelkkä kuvajainen, kun et katso sinne, siinä paikalla ei ole mitään muuta kuin mustaa tyhjyyttä.
Ihan kuin Star Trek - The Next Generationin holokansi.
- Anonyymi
Kyllä torni pyörii nykyään kai hyvin, samoin kuin se puijon majakin. Niitä pyörittävä yrittäjä osaa hommansa. Kohta alkaa se konttilakin pyöriä, kun tulee uudet yrittäjät. Pistetään pyörät pyörimään ja käytetään palveluja!!
- Anonyymi
Käättäs kaet sitä vuan ensin pitäsj olla rahhoo siihen.
- Anonyymi
Nooo pittää kahtoo missä sitä tulloo pyörittyä.
- Anonyymi
Kuopiossa on tosiaan salainen keskusvalvomo, josta säädellään moninaisia kuopiolaisten itsestäänselvinä pitämiä asioita -Puijon tornin pyöriminen on yksi niistä.
- Anonyymi
Kuopion häpeä on rappiolla oleva Puijo ja hylätty Ritoniemi.
- Anonyymi
Miksi Puijon torni pyörii niin pitkästyttävän hitaasti? Ehdotan, että nopeutta lisättäisiin niin, että keskipakoisvoiman avulla voisi kävellä seinäpintaa pitkin. Silloin kävellessä ei tarvitsisi kaartaa koko ajan loivasti vasemmalle tai oikealle, vaan sen sijaan voisi kävellä suoraan eteenpäin. Tämä toki saattaisi edellyttää seinien ja nykyisten ikknapintojen suoristamista. Toki alkuvaiheessa testejä voisi tehdä henkilöillä, joilla on eri pituiset jalat.
- Anonyymi
Miksi pitää kävellä jos torni pyörii, odottaa vaan hetken paikoillaan niin kohta on siellä mihin oli aikomus mennä!
- Anonyymi
Pyörii se, mutta vesivoimin sähkön säästämiseksi.
- Anonyymi
Käsivoimin säästettäis vettäkin.
- Anonyymi
Voisiko joku korottaa tuota Puijon tornia?
Olis kiva jos se yltäis pilvien yläpuolelle. - Anonyymi
Tajusin juuri, että onneksi Puijon Tornia ei ole rakennettu kierrepaalun varaan. Silloinhan se pyöriessään porautuisi vähitellen syvemmälle, kunnes katoaisi maan uumeniin putkahtaakseen esiin ties missä!
- Anonyymi
Mutta se olisi jossain Thaimaassa väärinpäin.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007