Eikö mene nopalla enää hyvin kun pitää kuvaamisesta valittaa?Taitaa konkurssi uhata🤣🤣🤣🤣🤣
Nopshell ei mene hyvin.
7
969
Vastaukset
- Anonyymi
Pottukoira mesoaa, että minä saan itseäni kuvata. Ehkäpä niin. Mutta toisaalta sivullisilla ihmisilläkin on oikeus esim. Prismassa käydä asioimassa niin, ettei tule vilahdukseltakaan kuvatuksi jonkun juoppoääliökääpiön nettivideoon.
Aina väittää muka kuvaavansa vain itseään, mutta kuitenkin siellä taustalla näkyy ihan sivullisia ihmisiä, joilta ei ole lupaa striimeissään näkymiselle kysynyt.
Jos kerran haluaa itseään väkisin sinne nettiin huomiohuorata, niin kuvaisi sitten niin, ettei siellä sivullisia näy. Kuten Viherahokin monesti kuvaa niin, että kamera on kohti kattoa, ja kuvassa näkyy vain hänen oma naamansa alaviistosta kuvattuna.- Anonyymi
Jatkan vielä, että näköjään se kamera on potulle semmoinen hauraan itsetunnon boostaaja, jolla olevinaan pystyy perustelemaan ihan mitä tahansa, ja joka saa hänet muka kaikkivoipaisena käyttäytymään kuin Euroopan omistaja.
Kuvittelee, että kaikkien muiden oikeudet omaan yksityisyyteensä ovat alisteisia hänen omalle oikeudelleen kuvata ihan mitä hän itse haluaa.
Sympatiani ovat tässä tapauksessa yrittäjän puolella erittäin vahvasti. - Anonyymi
Onko lääkkeet jääneet ottamatta?
- Anonyymi
Ei rahan teko järkee vaadi😁Hyvä jokke😁
- Anonyymi
Roomaanitko nopalla riehui
- Anonyymi
Yleisellä paikalla saa kuvata, oletteko huomannut että tv:ssä näkyy ihmisiä jotka sattuneet vahingossa kameran eteen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709