Käytössä olevia eliniänlyhentämistapoja.

Ollessani asumassa ympärivuorokautisenhoidontarpeessa olevien ihmistenhoitolaitoksessa kolme vuotta ja 2 kuukautta, olen tullut huomanneeksi, että pääasiallisesti ihmisenhoito tapahtuu ajatuksella "Saada elinikälyhenemään",
Ensinnäki, lääkkeiden annostelu ja saaminen ei ole terveydelle turvallista, että jos itse ei kykene huolehtimaan siitä, että saa kaikki määrätyt tarvittavat lääkkeen, oikeitten lääkkeitten saaminen oikeaan aikaan on mahdottomuus.
Ja ruoka on mahdollisimman ravintoköyhää. Suurimmaksi osaksi tarjoilla on ravintoköyhää vehnävalmisteita, pastaa, mannaryynipuuroa.
Ja hoidettavan ihmisen käsittely siinä ei huomioida käsiteltävänä olevan ihmisen tarpeita vaan, miten nopeammin hoitaja saa työnsä tehtyä ja mitä helpommalla, hoitokäsittely tapahtuu sen mukaan. Niin monia lähihoitajaharjoittelijaa kun minun hoidossani on ollut työssä, yhdellekään ei työtä tehdessä ole neuvottu esim. miten poikkilakanan kanssa parhaiten saa hoidettavan käännettyä eikä, yhtään kertaa ole neuvottu käsittelemään hoidettavana olevaa "helläkätisesti" siten, miten välttää kipujen tuottamusta hoidon aikana.
Koskaan ei ole opetettu pyrkimään hiljaisuuteen vaan, kaikkia mahdollisia ovien sulkemisia ja tavaran siirtoja tehdään niin kovaäänisesti, kun se on mahdollista. Kaikessa pyritään toimimaan siten, että hoidettavana olevalla olisi mahdollisimman vaikea huoo olo.
Tällä kiusaamismenetelmällä on saatu kuolleisuusluvut nousemaan niinpaljon, että hautaankin pääsyä joutuu odottamaan.

3

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä unohda että noista joutuu vielä maksamaan.

• Anonyymi

nimenomaan omasta tahdosta pitää auttaa eutanasialla kuolemaan kun tiedossa on sairaus joka johtaa kivuliaan ja pitkän ajan kärsimyksen kauttaa kuolemaan.miksi pitää turhaan kärsiä kun ei riitä laitospaikkoja eikä hoitajia eikä lääkäreitä hoitamaan asiallisesti ihmisiä. Vammaisia ja vanhuksia ei kukaan hoitaisi enää ei laitoksissa eikä kotona vaan hekin kärsivät yksinäisyydestä, toivottomuudesta. pelko jäytää tulevia päiviä jotka ovat aina vaan huonompia ja avuntarve kovempi ja sitä ei hevillä saa. LAITOKSIIN ON VÄHINTÄÄN 8KK JONO. omaishoitajat itsekin iäkkäitä joutuvat olemaan yksin 24h omaistensa hoitajia ja lomittajia eikä intervallihoitoa ole tarjolla.
      silti omaisten pitäisi jaksaa vuositolkulla ilman vapaata tehdä.Nyt kun eläke ikä on
      on noussut niin omaiset on työssä. MONEN IÄKKÄÄN LAPSET AIVAN VÄSYNEITÄ hoitaen omat kotinsa ja senl isäksi vanhempiensa huushollit sekä sisältä että ulkotyöt työpäiviensä päälle.

• Anonyymi

Ketipinor hoitaa passiivisen eutanasian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe