Kaupungissa ajeli äsken miehistönkuljetusvaunuja.
Onko sota alkanut?
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Politikot viedään vastuuseen valheistaan :D
- Anonyymi
Kerro joku poliitikon valhe, joka olisi suurempi kuin tuo tänne kirjoittamasi valhe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro joku poliitikon valhe, joka olisi suurempi kuin tuo tänne kirjoittamasi valhe!
Sote tuo säästöjä on aika paksua...
- Anonyymi
Kyllä juu. Harjoitellaan sotatoimia. Rautatienpuistokadulla puolustusvoimien täysperävaunullinen kontteja kantava rekka taisi niistää kääntyessään kaksi peräkkäin olevaa liikennemerkkipylvästä todella pitkin maata.
Sellainen peli kun on koko päivän ajellut alueella, mopsit harjoittelee kaupunkiliikenteessä. - Anonyymi
Näkemäsi armeijan ajoneuvot olivat kumipyöräisiä panssaroituja ajoneuvoja. Kai niihin pieni miehistökin mahtuu kuljetettavaksi, en tiedä? Valtakadulla minä ne näin noin klo 11:00 14.5., itää kohti menivät!
Niinisalon täysperävaunut ajo-opetuksessa eivät ole missään tekemisissä aloituksen kanssa? Ne ajavat täällä ympäri vuoden, lähes päivittäin?- Anonyymi
Jotain ne oli. Ei paseja eikä patria amv. Oisko jotain itäromua.
- Anonyymi
Ainakin Valtakadulla näkyi eilen klo 11 jälkeen Patria 6x6 XA-300 kuljetuspanssareita.
- Anonyymi
Ei kyllä ne oli kaupungin puistotoimen roskientyhjennysajoneuvoja.
- Anonyymi
juu on pakkaa reppu valmiiksi kohta lähtee laiva muista varata paikka ajoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745