Olen kaukosäätimen kanssa katsonut kisoja vastentahtoisesti. En katso enää, sillä mainokset pilaavat tunnelman täydellisesti.
Samat paska - tunnuksey ja mainokset.
Tunnus, mainos, mainos, mainos tunnus, jalosen naama, leijona, mainos, tunnus... aina vaan lisää.
MM-tunnelma
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
MM-kisat kärsivät inflaatiosta. Mitä järkeä on pelata vuosittain ? Raha ilmeisesti ratkaisee. Jälleen vajaan vuoden päästä aletaan taas kilpailemaan samasta tittelistä. Ei erotu muista vastaavista turnauksista. Jotta mielenkiinto olisi näihin kisoihin parempi, pitäisi pelata korkeintaan kahden-komenvuoden välein. Muutkin MM/EM-kisat ovat neljän vuoden välein.
- Anonyymi
Jukka Jalonen ja Antero Mertaranta sivuun ja eläkkeelle.Jääkiekko on ylimainosteettu peli, media manipulonitia ja propaganda peliä .Kaikista mediosta pahimpia ovat Iltalehdet ja MTV, kuukausia mainostetetaan ,ettå voitetaan jääkiekon MM, ja jäädään kahdeksanneksi! Viisi tappiota ja kolme voittoa pikkumaista.Jääkiekkoon käytetty satoja miljoonilla verorahaa ,hukkaan on menneet.IHANAA"LEIJONAT"turha on Kummolan itkeä.Jäisi myös eläkkeelle, ikä 77 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745