Sähkökatko Porissa

Anonyymi-ap

Taas on 10000 asukasta ilman sähköä. Saisko sähköt että pääsee nukkumaan?

12

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei niistä tule heti ilmoitusta johonkin nettiuutisiin tai vikailmoituksiin?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Tällä hetkellä Pori Energian facebook-sivuilla ei kerrota asiasta mitään. Sähkökatko kesti yli puoli tuntia (noin klo 01:00-01:35). Mikä mahtoi olla syynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tällä hetkellä Pori Energian facebook-sivuilla ei kerrota asiasta mitään. Sähkökatko kesti yli puoli tuntia (noin klo 01:00-01:35). Mikä mahtoi olla syynä.

Edelleenkään Pori Energian nettisivuilla ei ole mitään selvitystä viime öisestä yli puolen tunnin sähkökatkosta. Myöskään Satakunnan Kansa ei ole uutisoinut asiaa.

• Anonyymi

Se oli Vladimirin terveiset Moskovasta, että pysytään ajan hermolla. Meillä on venäläistä sähkö ja ydinvoimalatekniikkaa, joiden delete - nappi on Moskovassa.
      Ei olisi kannattanut päästää kettua kanalaan, vielä vähemmän desanttia konehuoneeseen.
      Se on nyt myöhäistä.

• Anonyymi

Porin Energia ei voinut laittaa ilmitusta edes facebookiin kun niiltä oli sähköt poikki.

• Anonyymi

Mihin tarvitset sähköä nukkuessasi?

• Anonyymi

Happilaite tarvitsee.

• Anonyymi

"Mihin tarvitset sähköä nukkuessasi?"

Niin, olen ketjun aloittaja ja ongelmani on tosiaan se, että yölliset sähkökatkot herättävät minut. Olen joskus kauan sitten hankkinut tietokonettani varten kotiin ns. UPS-varavirtalaitteen, joka alkaa sähkökatkon sattuessa syöttää sähköä tietokoneelle. Olipa tietokone päällä tai pois päältä, aina kun sähkökatko alkaa, UPS alkaa piipittää. Heräsin viime yönä klo 01 siihen, kun UPS alkoi piippailla. Sähkökatko oli alkanut.

Odottelin siinä sitten yli puoli tuntia keskellä yötä piippailua kuunnellen, että sähkökatko päättyy ja UPS-varavirtalähde lopettaa piipityksen. Jälkiviisaana olisin voinut käynnistää tietokoneen valmiustilasta ja sammuttaa sen hallitusti UPS:n sähköllä ja sitten ottaa varavirtalähteestä virran pois päältä ja mennä nukkumaan. Ajattelin sähkökatkon jäävän muutamaan minuuttiin, mutta pitkäksi se sitten venyi.

Ehkä on tullut aika uusia UPS-varavirtalähde sellaiseksi, joka ei sähkökatkon aikana piipitä, jos sen läpi ei mene sähköä eli kuormituksen ollessa nolla. Onneksi yöllisisä sähkökatkoja, jotka aina herättävät minut, ei ole usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Happilaite tarvitsee.

Minulla ei ole happilaitetta. On vain tuo tietokoneen varavirtalähde.

• Anonyymi

Ja vaimon sauvasekoitin.

• Anonyymi

Patterikäyttöinen on kätevä. Hyvä myös matkoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patterikäyttöinen on kätevä. Hyvä myös matkoilla.

Ei riitä patterissa teho. Tarvitaan voimavirta että saa kunnon tärinät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31