Vaaliuurnilla, että Perussuomalaiset pettää AINA!
Muistakaa huomenna
11
222
Vastaukset
- Anonyymi
perse kipeenä viime kerrasta kun sekaannuin persuun.
- Anonyymi
Kohtui hiljaasta oli persutapahtumassa tänään Orimattilassa. Kyllä kansa tietää! Nyt loppuu kusetus!
- Anonyymi
Joo ei vedä ennää väkeä persujen teltalle. Kyllä Orimattilalaiset nyt tietää kuka heitä kusettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei vedä ennää väkeä persujen teltalle. Kyllä Orimattilalaiset nyt tietää kuka heitä kusettaa.
Eikä persujen tarjoamat makkaratkaan ennää maistu meidän perheelle. Eivät olleet edes Meroselta vaan jostain halpaa Litlistä.
- Anonyymi
Mie olisin äänestänyt tätä Orimattilan EUpersuehdokasta mutta en vaan voi kun vituttaa persujen takinkääntö. Luvattiin ennen kunnallisvaaleja puolustaa kyliä ja kouluja. ja paskat .
- Anonyymi
Teuvo Hakkarainen oli minun valinta.
- Anonyymi
Normi persu siis. Sama koskee mm. kaupunginhallituksen puheenjohtajaa.
- Anonyymi
Hurja veikkaus että paikallinen persuehdokas saa vajaat 9000 ääntä. Koko Suomesta.
- Anonyymi
24000
- Anonyymi
HYvä jos saa edes 2000 ääntä. Pitäisi saada 30 000 että olisi mitään saumoja.
Paikallisen persuehdokkaan on jo parasta ymmärtää ettei pelkkä nätti naama riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYvä jos saa edes 2000 ääntä. Pitäisi saada 30 000 että olisi mitään saumoja.
Paikallisen persuehdokkaan on jo parasta ymmärtää ettei pelkkä nätti naama riitä.Ihan perusnaama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764