"Kynäilijä" on varmaankin haltioissaan EU-vaalituloksesta?
vaalit....
9
361
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdentekevää. Sen sijaan sillä on merkitystä mitä suurissa maissa tapahtui. Viisitoista suomalaista hukkuvat kansojen mereen, mutta henkilökohtaiset edut tarkoittavat todellista lottovoittoa, ei vain yhden kerran vaan kerran kuussa.
- Anonyymi
Erittäin mielenkiintoista kuinka alas Persut vajoaa. Kaikille käynyt aika huonosti kun lähtenyt Kok peesaamaan.
- Anonyymi
Jos persut olisi laittanut puheenjohtajansa ehdolle olisi ehkä toisin.
Andersson petti enemmän kuin kukaan muu , kun ei pysynyt eduskunnassa johon kansa hänet on valinnut.
Kansan petoksella vaalivoittoon tavoittelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos persut olisi laittanut puheenjohtajansa ehdolle olisi ehkä toisin.
Andersson petti enemmän kuin kukaan muu , kun ei pysynyt eduskunnassa johon kansa hänet on valinnut.
Kansan petoksella vaalivoittoon tavoittelua.Olen samaa meltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa meltä.
..... siis samaa mieltä :/
- Anonyymi
kovin ottaa koville vasemmiston menestys.
- Anonyymi
Nukkuvien puolue teki kovan nousun
- Anonyymi
Kynäilijänkin tulisi ottaa mallia ”nooh miehestä.” Tämä lihava tyhjäntoimittaja pyrki ”elävöittämään” pakinoitaan ylenmääräisellä nooh-sanan viljelyllä. Nooohh on näin ollen synonyymi takavuosien mahdottoman lihavalle tyhjäntoimittajalle. Uusi nooh- miäs voisi olla vähän hoikempi niin tämäkin sitkeä mielikuva murtuisi. Lopultakin. Vastapainoksi FL voisi uusintana julkaista alkuperäisen nooh-miehen tyhjänpäiväisiä kyhäelmiä jottei totuus unohtuisi.
- Anonyymi
Onhan F-Lehdessä "onneksi" vielä tämä "jokamieskynäilijä," sekä kaikkitietävä/ osaava KW. :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764