Kuka tietää mitä perussuomalaiset ovat saaneet aikaan, kun ne johtavat Orimattilaa monessa valiokunnassa ja kaupunginhallituksessa? Onko Orimattila nyt oikeilla raiteilla?
Mitä persut ovat saaneet aikaan?
245
3615
Vastaukset
- Anonyymi
Orimattila nousee ja kommunismi laskee. Suora yhteys.
- Anonyymi
Persut on pilanneet päätöksenteon Orimattilassa.
- Anonyymi
Älyneet olla jouten. Hyvä niin. Tuppisuina olleet kokouksissa, yhden määkäisy tosin kuuluu joskus.
Moni persu näyttää tyhmältä on suu auki taikka kiinni. Vähän niinkuin kultakala maljakossa. - Anonyymi
Kapunginhallituksen pj on ollut tarmokkaana tekemässä remonttia Laarssonnin kämpillä.
- Anonyymi
Tuleeko tuon johdosta eturistiriita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko tuon johdosta eturistiriita?
Kyllä sitä voisi pohtia, sillä aika räikeetä on.
- Anonyymi
Idarit.
- Anonyymi
Persut lähinnä Pelle Vitteri on tehny kaksi aloitetta. Kaupungin työntekijöitten jouluruokailusta ja työntekijöille polkupyörien hankkimisesta.
- Anonyymi
Olisi nyt vielä pääsiäiseksi lammasta pyytänyt. Mää mää !
- Anonyymi
Entäs kortsuhankinnat?
- Anonyymi
Mitään eivät ole saaneet aikaan eivätkä tule koskaan saamaankaan.
- Anonyymi
Ovat saaneet kaupungin talouden sekaisin ja monet ihmiset pois tolaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat saaneet kaupungin talouden sekaisin ja monet ihmiset pois tolaltaan.
Joo, monet kuntalaiset ovat suutuksissa kun persut ajavat kyläkoulut kuolemaan. Kuivantolaiset aikovat tehdä valituksen koulun ja päiväkodin lakkauttamispäätöksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, monet kuntalaiset ovat suutuksissa kun persut ajavat kyläkoulut kuolemaan. Kuivantolaiset aikovat tehdä valituksen koulun ja päiväkodin lakkauttamispäätöksestä.
Kalkkikärryn tökkijä kehui ennen vaaleja ettei kyläkouluihin kosketa. Ei mikään ihme jos äänestäjiä vituttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalkkikärryn tökkijä kehui ennen vaaleja ettei kyläkouluihin kosketa. Ei mikään ihme jos äänestäjiä vituttaa.
Äänesti herraa viime vaaleissa ja kyllä nyt kaduttaa. Ja vituttaa.
- Anonyymi
Ei ole persut saaneet mitään aikaan. Hiljaa ovat olleet. Laarssonni vie niitä kuin sitä kuori ämpäriä. Harmi kun äänestin heitä.
- Anonyymi
Muistui mieleen nämä sankarit ulosmarsseista kokouksista kun asiat ei menneet mieleen.Taisipa olla myös toisen puolueen edustaja. Nyt on valtaa tehdä niitä oikeita päätöksiä mutta samaa rataa kulkee olan talous, kuin lehmän häntä alas päin.
Kouluja suljetaan lomautuksia irtisanomisia verojen nostoja uusia tulossa (hulevesimaksu) Missä ne taloustaidot nyt on .Eikö nyt voisi näyttää mitä osataan. Rääkymisellä ja toisia arvostelemalla ei oo katetta jos ei osaa tehdä asioita itse paremmin. Persuilu on sellaista höttöä,kuvitellaan että kaikki voidaan tehdä paremmin ja ne olisi jotenkin yli-ihmisiä. Miettikää esim Hakkaraista sekä Niikkoa .- Anonyymi
Rääkyminen kuvastaa hyvin persuja. Ainut mitä ne osaa. Räkättirastaita muistuttavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rääkyminen kuvastaa hyvin persuja. Ainut mitä ne osaa. Räkättirastaita muistuttavat.
Paitsi Jussi Hallaeichmann joka puhua söpöttää kuin mulkkua saanut neuvostovosu.
- Anonyymi
Ei sielä oo mikää muukaan puolue saanu mitään aikaa. Enemmistö niillä on kuitenkin persuja vastaan, ettei senpuoleen mikään persuvalta ole.
Täällä huutelee idiootit jotka ei ymmärrä demokratiaa....- Anonyymi
Täällä peräänkuulutetaan persujen vaalilupauksia. Lupasivat puolustaa mm kyliä ja kouluja. Pettivät näissäkin pahasti. Sama koskee kaupungin taloutta jota persut eivät edes ymmärrä. Persut eivät ennää koskaan pääse Orimattilassa valtaan. Vuoden päästä on Kokoomus taas valtapuolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä peräänkuulutetaan persujen vaalilupauksia. Lupasivat puolustaa mm kyliä ja kouluja. Pettivät näissäkin pahasti. Sama koskee kaupungin taloutta jota persut eivät edes ymmärrä. Persut eivät ennää koskaan pääse Orimattilassa valtaan. Vuoden päästä on Kokoomus taas valtapuolue.
Hyvä kirjotus. Miekään en ennää luota persuihin. Lisäksi vielä Purran yli mielinen naama ällöttää.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat taistelleet hienosti ja ovat kaataneet hullun Hennan hankkeen. Myös Palojoen kunnostaminen on heille ihan sydämen asija.
- Anonyymi
Perusjuomalaiset ovat Orimattilalaisten eliittiä. Hyvin fiksua ja vaurasta väkeä koulutustaustasta huolimatta.
- Anonyymi
Kyllä. Siniverisiä aatelisia. Sinimustia jopa.
- Anonyymi
Muistaakseni joku persupäättäjä oli huolissaan Palojoesta mutta se taisi olla vaan hetken aikaa kun ei ennää ole kuulunut mitään.
- Anonyymi
Taitaa olla huolissaan omasta mielenterveydestään.
- Anonyymi
Väärillä raiteilla on Orimattila. Pieskin ja Ryynäsen jälkeen on menty metsään. Persujen ja Laarssonnin johtaminen ei toimi. Nyt se on nähty.
- Anonyymi
Vakaata ja varmaa oli toiminta Osmon ja Aimon aikaan. Nyt pelottavan heikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakaata ja varmaa oli toiminta Osmon ja Aimon aikaan. Nyt pelottavan heikkoa.
Tämä on totta. Osmo oli aina tarmokas ja tarttui innokkaasti uusiin ideoihin. Johti Orimattilaa Aimon kanssa hienosti eteenpäin. Aimo näkyy katukuvassa ryhdikkäänä ja on varmaan hyvä taustavoima Kokoomukselle.
Nyt vallassa olevat ovat nolo juttu Orimattilalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Osmo oli aina tarmokas ja tarttui innokkaasti uusiin ideoihin. Johti Orimattilaa Aimon kanssa hienosti eteenpäin. Aimo näkyy katukuvassa ryhdikkäänä ja on varmaan hyvä taustavoima Kokoomukselle.
Nyt vallassa olevat ovat nolo juttu Orimattilalle.Talous oli Oskun aikana aina tasapainossa. Nyt jostain syystä Orimattila on pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa. Ilmeisesti nyt on osaamatonta johtamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talous oli Oskun aikana aina tasapainossa. Nyt jostain syystä Orimattila on pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa. Ilmeisesti nyt on osaamatonta johtamista.
Osmo johti ansiokkaasti Orimattilaa yli 10 vuotta. Persujen vaalivoiton myötä kaikki muuttui. Ydinlanka katkesi, kun Ryynänen jäi pois kaupunginhallituksen vetämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osmo johti ansiokkaasti Orimattilaa yli 10 vuotta. Persujen vaalivoiton myötä kaikki muuttui. Ydinlanka katkesi, kun Ryynänen jäi pois kaupunginhallituksen vetämisestä.
Kuntaveroa todennäköisesti joudutaan korottamaan ensi vuonna kuntavaalien jälkeen. Sitä enenn kaikki puolueet taas vannovat ettei verot ja maksut nouse. Varsinkin persut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vallassa olevat ovat nolo juttu Orimattilalle.Osmo vaivautui vastaamaan myös tavallisen duunarin asioihin ja otti asiat tosissaan ja hoitaakseen. . Eikä tarvinnut jatkuvaa esillä oloa somessa.
Toisin kun tuo Larppa ... oma naama paras naama ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osmo vaivautui vastaamaan myös tavallisen duunarin asioihin ja otti asiat tosissaan ja hoitaakseen. . Eikä tarvinnut jatkuvaa esillä oloa somessa.
Toisin kun tuo Larppa ... oma naama paras naama ...Osmo oli ja on kansanmies. Todella vastasi soittoihin ja sähköpostiinkin. Ei ole mikään narsisti.
- Anonyymi
Odotan jo innolla 2025 kuntavaaleja jolloin saamme Orimattilan takaisin. Persut häviää kuvioista ja Kokoomus ottaa taas vastuun ja Orimattila kasvaa kohisten.
- Anonyymi
No mikäs siinä kokoomuksessa niin hienoa on että saisivat asiat kuntoon?
Innokkaita ovat Kehräämöön verorahoja laittamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkaita ovat Kehräämöön verorahoja laittamaan.Olen vetäytynyt Kehräämö-geissistä. En harrasta ko. mopoilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkaita ovat Kehräämöön verorahoja laittamaan.Persut ovat mukana Kehräämön ja kaupungin välisessä sopimuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat mukana Kehräämön ja kaupungin välisessä sopimuksessa.
Tämä on paha jos persut lähtee tukemaan kerjäämöä. Siitä ei kansa tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on paha jos persut lähtee tukemaan kerjäämöä. Siitä ei kansa tykkää.
Joo, ei sitä kukaan terve järkinen hyväksy että Kaupunki hassaa rahoja Kehräämöön. Nähtiin jo yksi Henna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei sitä kukaan terve järkinen hyväksy että Kaupunki hassaa rahoja Kehräämöön. Nähtiin jo yksi Henna.
Nyt persuilla on viiminen tilaisuus pestä kätensä Kehräämöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt persuilla on viiminen tilaisuus pestä kätensä Kehräämöstä.
Ei taida onnistua kun on niin vahva suhde Laarssonnin kanssa.
- Anonyymi
Persut joutui ottamaan vetovastuun pahimpaan korona aikaan ja vielä Venäjän hyökkäys Ukrainaan ovat asijoita jotka vaikuttavat Orimattilan talouden hoitamiseen. Uskon että persut saavat kaiken vielä plussalle ja saahaan Orimattilalaisille töitä.
- Anonyymi
Korona ja sota ....huhhhh ... parempia selityksiä kiitos .
- Anonyymi
5% Mattilalaisista on vain työttömänä, eli ei ongelma.
- Anonyymi
Persu ja vetovastuu. Vedetty on joo kuntalaisia höplästä..
- Anonyymi
Pelle Vitteri on ollut kovilla kun joutuu paikkaamaan kokoomuksen jäljiltä taloutta. Toivottavasti yhteistyö jatkuu kaupungin johtajan kanssa tiiviinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle Vitteri on ollut kovilla kun joutuu paikkaamaan kokoomuksen jäljiltä taloutta. Toivottavasti yhteistyö jatkuu kaupungin johtajan kanssa tiiviinä.
Kuulemma Purrakin kyselee Orimattilan persuilta neuvoa talous asioissa.
- Anonyymi
Oulussa äärioikeistopersu puukotti maahanmuuttajataustaista lasta. Milloinkohan tällainen ilmiö Orimattilassa otsikoissa.
- Anonyymi
Pikkasen kun Pelle Vitteri saisi terästettyä englannin kielen taitoaan niin olisi persujen ministeri ainesta.
- Anonyymi
Long drink riittää persuille. Ja fixit.
- Anonyymi
Persut voisi nyt tehdä alotteen uudesta torista kun nykynen jää Erkontien kaarteen alle. Viljamaantien varrella olisi hyviä paikkoja. Tietty Henna olisi ykkönen.
- Anonyymi
Henna on takapajula. Ei ainakaan sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henna on takapajula. Ei ainakaan sinne.
Hennaan kannattaisi järjestää tapahtumia. Nyt Luhtikylän martat pitää siellä puutarha päivän. En panisi hanttiin jos kaupunkin ja yrittäjien Olan päivä olisi jatkossa Hennassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hennaan kannattaisi järjestää tapahtumia. Nyt Luhtikylän martat pitää siellä puutarha päivän. En panisi hanttiin jos kaupunkin ja yrittäjien Olan päivä olisi jatkossa Hennassa.
Missä Martta niin siellä saa pesää.
- Anonyymi
Persut joutu vaikeaan tilanteeseen kun kokoomus hassasi kaupungin rahat Hennaan. Kepu säesti. Orimattilan talous meni kuralle.
- Anonyymi
Tämä totta. Kaupunkin talous oli jo kuralla kun Pelle Vitteri tarttui ohjaksiin. Onneksi hän on joukkoineen saanut perälaudan kiinni ja rahaa ei ennää syydetä minne sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä totta. Kaupunkin talous oli jo kuralla kun Pelle Vitteri tarttui ohjaksiin. Onneksi hän on joukkoineen saanut perälaudan kiinni ja rahaa ei ennää syydetä minne sattuu.
Tämä sama on valtakunnan politiikassa. Viisikko tuhlasi ja jakoi rahaa kaiken maailman juttuihin. Paras oli Sannan 7 miljardia. Paljonko olis suomen velka pienenpi jos ei ois Sanna ja muut tytöt jäänyt pois vallasta. Vituttaa suuresti noitten tekoset. Nyt sit valitetaan kun jonkun on alettava korjaamaan asioita.
- Anonyymi
Persut on parasta mitä Orimattilassa voi olla.
- Anonyymi
Persusuomalaiset johtaa Orimattilaa isännän ottein. Uskon että seuraavissa vaaleissa he entisestään vahvistavat asemiaan. Nyt on 10 valtuutettua ja seuraavaksi 13.
- Anonyymi
Näin on. Minä olen tykästynyt leveä pyllyisiin persuemäntäpäättäjiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Minä olen tykästynyt leveä pyllyisiin persuemäntäpäättäjiin.
Sinulla taitaa olla pullat hyvin uunissa. Persuemäntien kanssa.
- Anonyymi
Saas nähdä koska Orimattilassa puukot heiluu.Kaikki nämä puukotukset johtuu persujen lietsomasta muukalaisvihasta.
- Anonyymi
Samaa pelkään. Persut ovat heikolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, siksi hyökkäävät vähemmistöjen kimppuun. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa pelkään. Persut ovat heikolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, siksi hyökkäävät vähemmistöjen kimppuun. Ei jatkoon!
Sinä olet se maailman rakastaja joka ottaisi kaikki tänne asumaan sosiaalituilla. Mitä valiä omista kansalaisista, kunhan vaan saadaan paljon maahanmuttajia. Minä en ainakaan halua maksaa veroja sentakia että ulkomaalaiset voi paremmin. Verot maksetaan siksi että suomalaiset voi hyvin.
- Anonyymi
Muista ottaa päivän pillerit. Aika idioottimaisia juttuja keksit. Psykoosi hoituu muumilaaksossa.
- Anonyymi
Vaimo sanoi äänestäneensä persuja viime kuntavaaleissa. Nyt hän katuu ja ei enää sorru samaan. Kävikö sullekkin samoin vai oletko tytyväinen persujen kunnallisiin tekoihin? Minä äänestän aina varmaa Keskustaa.
- Anonyymi
Kepu pettää aina
- Anonyymi
Kepuhan vasta kova on? Löytyy yks huumetaksi, yks pihalla oleva parturi, yks kavaltaja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuhan vasta kova on? Löytyy yks huumetaksi, yks pihalla oleva parturi, yks kavaltaja...
Ai kavaltajakin. Oliko pahakin Juudas Iskariot?
- Anonyymi
Eipä tule mitään mieleen mitä persut olisi saanu aikaan. Joku mainitsi että olisivat Kehräämön jutussa mukana. Kirjastoa sinne tahtovat viedä.
- Anonyymi
Muistaakseni uutta latukonetta ovat esittäneet hankittavaksi kaupungille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni uutta latukonetta ovat esittäneet hankittavaksi kaupungille.
Salusjärven saunaa on joku niistä Arvidissa puolustanut.
- Anonyymi
Oliko ne kuntoportaat persujen aloite?
- Anonyymi
Miten olivat puolueet jotka saivat aikaan
liittymisen natseihin ja sitten vuosien kuluttua
yya-kommunisteihin?
Silloin ei ollut Perussuomalaisia.
Oliko Kokoomus? On kai aika vanha puolue?
Onko aina pelannut verkon kummaltakin puolelta?
Ihan niinkuin jotkut presidentinkin kun on ollut otollista olla jollain puolella ilman periaatteita.
Tosin, kai ne Perussuomalaisetkin ovat samanlaisia
ilman periaatteita?!- Anonyymi
Kansallinen Kokoomuspuolue perustettiin 1918.
- Anonyymi
Lähinnä on ollu sekavaa politiikkaa ja heikkoa talouven hoitoa. Siinä persujen osaamista Orimattilassa.
- Anonyymi
on saatu aikaan paljon ilman meidän tukea kaupunki olisi alijämäinen -10MILJOONAA euroa. kokoomusta vastaan taisteltu ja valta vaihtunut ei enää suhmurointia. latukone työkalu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on saatu aikaan paljon ilman meidän tukea kaupunki olisi alijämäinen -10MILJOONAA euroa. kokoomusta vastaan taisteltu ja valta vaihtunut ei enää suhmurointia. latukone työkalu.
Kokouspalkkioitten nosto saatiin aikaseksi. Paras meistä tienaa vuodessa kokouspalkkioilla 17.000 euroa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tulkaa minun luo kahvittelee, kerron lisää politiikan kiemuroita. Tv Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Tulkaa minun luo kahvittelee, kerron lisää politiikan kiemuroita. Tv Jari
Persujen kiemuroita tarkoitat.
- Anonyymi
Kuntavaalit on ensi vuonna. Persut heräilee suojelemaan keskustan lähi metsiä.
- Anonyymi
Kyllä. Keskustan väki ne metsät omistaa. Persujen helppo sammua lähimännikköön.
- Anonyymi
Saattaa olla loppujen lopuksi perussuomalaiset samanlaista paskaa kuin muutkin Suomalaiset puolueet?
Koska ovat Suomalaisina heikkoja amatöörejä eu'n ammattilaisten murjominä!- Anonyymi
Paljon pahempaa paskaa kuin muut suomalaiset puolueet.
- Anonyymi
Ärrän edustan kyselyssä persujen kannatus on nousussa. Nykysen 10 valtuutetun uskotaan kasvavan ja ensivuonna määrä on 12.
- Anonyymi
Uskon että näin käy. Orimattilan persut on iso luuta joka lakasee kunnolla. Talous alkaa kokoomuslaiseten jäljiltä hiljaa elpyyn. Mitä tuhlausta on tehty. T:Kimmo
- Anonyymi
Pidettiin viime kuussa pikku sukulais kokoontumiset ja porukalla kiiteltiin persuja kun ovat niin rivakkaasti hoitanu Orimattilan asijoita. Kevään vaaleissa Jari tulee saamaan ison ääni määrän. On sen verran hyvin hoitanut valtuutetun työtään.
- Anonyymi
Meidän perhe kans aikoo äänestää demareita kun ne ovat kuitenkin paras porukka. Sanna Marini on ykkönen,.
- Anonyymi
On mahdotonta sanoa kenestäkään mutta
tuntuu siltä että moni kokoomuslainen
olisi jos ajat olisivat menneet vuodet, niin
olisivat halukkaita liittymään natseihin tai kommunisteihin yya sopimuksulla?
Niin moni mutta ei kaikki teki aikoinaankin,
niin miksei muka nyt kun ja jos ajat olisivatkin niinkuin
olivat silloin!
Selityksiä ja tekosyitä on aina mutta totuus on ninkuin on!- Anonyymi
Tosi hyvä kirjotus. En ymmärtänyt mitään.
- Anonyymi
Vallanhimo... ja sitä on vain niillä, joilla ei sitä valtaa ole :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vallanhimo... ja sitä on vain niillä, joilla ei sitä valtaa ole :D
...Ps. musta ois ollut tosi mielenkiintoista saada käydä kaupassa ja hakea postipakettini itse. Miten mä olen niin äärimmäisen mielenkiintoinen että pitää vuodesta toiseen muo seurata? Mikä "valta" mulla on teihin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. musta ois ollut tosi mielenkiintoista saada käydä kaupassa ja hakea postipakettini itse. Miten mä olen niin äärimmäisen mielenkiintoinen että pitää vuodesta toiseen muo seurata? Mikä "valta" mulla on teihin??
...Voisin kuvitella olevani vain jännä. Miksi joku rikkoo lakia vain seuratakseen MINUA? Miksi joku ahdistelee MINUA? Mikä magnetismi vetää häiriintyneitä minuun, vaikka se on laitonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Voisin kuvitella olevani vain jännä. Miksi joku rikkoo lakia vain seuratakseen MINUA? Miksi joku ahdistelee MINUA? Mikä magnetismi vetää häiriintyneitä minuun, vaikka se on laitonta?
...Mä "ymmärrän" pedofiilit. Mä vielä "ymmärrän" senkin, kun teininä ja nuorena (kai suht hyvännäköisenä) naisena, niitä ahdistelijoita sai häätää päältänsä. Mutta mikä p*rkele siinä on kun vielä näin vanhempanakin saa jotain k*llittomia järkkäreitä häätää päältänsä? Mikä siinä on että pitää tulla päälle ja ihan iholle? Mikä? Oli siellä niitä naikkosiakin eli hyllyjentäyttäjiä ja muita tarpeettomia p*rseenkaivajia. Aika tasan 2 vuotta sitten yksi horo pikku K-kaupassa kävi päälleni. Ihan umpihullua sakkia. H*lvetti soikoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Mä "ymmärrän" pedofiilit. Mä vielä "ymmärrän" senkin, kun teininä ja nuorena (kai suht hyvännäköisenä) naisena, niitä ahdistelijoita sai häätää päältänsä. Mutta mikä p*rkele siinä on kun vielä näin vanhempanakin saa jotain k*llittomia järkkäreitä häätää päältänsä? Mikä siinä on että pitää tulla päälle ja ihan iholle? Mikä? Oli siellä niitä naikkosiakin eli hyllyjentäyttäjiä ja muita tarpeettomia p*rseenkaivajia. Aika tasan 2 vuotta sitten yksi horo pikku K-kaupassa kävi päälleni. Ihan umpihullua sakkia. H*lvetti soikoon!
...Mikä intohimo ihmisillä on mun ruumiiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalisuus on voima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....Niin ja siis valta.
Jotain seksuaalista oletan sen olleen, kun olin nuorempi, mutta eihän nyt ENÄÄ voi olla se sama syy! Sitä siis tässä ihmettelen ettei niistä päällekävijöistä vain pääse eroon. Tuntuu että aina on kuin joku kyylä vessanraossa (puuveesee).
Jotain vallanhalua sen täytyy olla jollain oudolla tavalla. Tämä oon ollut niin laaja-alainen joukko, joka minua on ahdistellut. Ei kuitenkaan ole nyrkistä tullut tai tuollaista eli nää vain haluaa nimenomaan ahdistella, häiritä minun henkilökohtaista tilaa. Ei siinäkään silti ole mitään järkeä... tässä "henkilökohtaisessa tilassa". Miksi ne haluaisi olla minun tilassani? Ei, en tajua. Kai niillä on vaikeaa tässä maailmassa, kun on muitakin ihmisiä häiriten HEIDÄN omaa tilaansa. Kristus joo! Muita ihmisiä samassa tilassa, iiik! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....Niin ja siis valta.
Jotain seksuaalista oletan sen olleen, kun olin nuorempi, mutta eihän nyt ENÄÄ voi olla se sama syy! Sitä siis tässä ihmettelen ettei niistä päällekävijöistä vain pääse eroon. Tuntuu että aina on kuin joku kyylä vessanraossa (puuveesee).
Jotain vallanhalua sen täytyy olla jollain oudolla tavalla. Tämä oon ollut niin laaja-alainen joukko, joka minua on ahdistellut. Ei kuitenkaan ole nyrkistä tullut tai tuollaista eli nää vain haluaa nimenomaan ahdistella, häiritä minun henkilökohtaista tilaa. Ei siinäkään silti ole mitään järkeä... tässä "henkilökohtaisessa tilassa". Miksi ne haluaisi olla minun tilassani? Ei, en tajua. Kai niillä on vaikeaa tässä maailmassa, kun on muitakin ihmisiä häiriten HEIDÄN omaa tilaansa. Kristus joo! Muita ihmisiä samassa tilassa, iiik!...Kuin linnut taivaalla, niin luulisi että siellä on tilaa liikkua! Mutta jotkut linnut hyökkäilee toisia lintuja päin. Joku vika heillä päässä. Tilaa olisi kyllä kaikille.
- Anonyymi
Kuulin tännään että persujen valtakausi ja tehtiin Erkontien mutka. Se on kuulemma persukurvi.
- Anonyymi
Ja erittäin hyvä sellainen, kiitos Orimattila, keskusta alkaa näyttää nyt upealta!
- Anonyymi
Otsikkoon lyhyt vastaus- persut eivät ole saaneet mitään järkevää aikaan Orimattilassa. Kylät saivat niiltä kuolin iskun. Ikinä en äänestä persuja.
- Anonyymi
Kylät pitää ollakin kyliä, eikä metropoleja!
- Anonyymi
Orimattila on hevosmiesten pitäjä
Lahti on laho
Stadi on buli - Anonyymi
Odotin persuilta paljon enemmän mitä nyt ovat saaneet aikaan. 10 persujen valtuutettua ja täyttä hiljais eloa. Kyläkoulut lopetetaan vaikka persut niin mainosti olevansa kylien puolesta.
- Anonyymi
tämä oli viimeinen pisara omalle kohdalle. vaaleja ennen mainosti lasten puolella oloa ja kyläkouluja ja päiväkoteja. teot puhuu ja takinkääntäjät vaihtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä oli viimeinen pisara omalle kohdalle. vaaleja ennen mainosti lasten puolella oloa ja kyläkouluja ja päiväkoteja. teot puhuu ja takinkääntäjät vaihtoon.
Sama meillä ja koko suku ei ennää äänestä persuja. Palaamme takaisin Keskustaan joka on nyt kovassa nousussa.
- Anonyymi
Montako oppilasta pitää olla, jotta koulu pitää ovet auki?
- Anonyymi
Ensi kevään vaaleissa valitaan vain neljä persua valtuustoon. Kyllä kansa tietää ja muistaa petturit. T. Kimmo
- Anonyymi
Viikonloppuna sukujuhlissa oli koolla jotain 60 henkeä. Aikuisia reilut puolet jotka kaikki sanoi pettyneensä Orimattilan persuihin. Seuraavissa vaaleissa äänestämme demareita ja osa kokoomusta.
- Anonyymi
Jaettiinko sukujuhlissa myös viivat aikuisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaettiinko sukujuhlissa myös viivat aikuisille?
Juu, aina ekana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, aina ekana
Kuulostaa ihan kepulaisilta juhlilta, ette te muutenkaan persuja ole tai olis äänestäneet, eli turha kommentti. Pysykää virkeinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan kepulaisilta juhlilta, ette te muutenkaan persuja ole tai olis äänestäneet, eli turha kommentti. Pysykää virkeinä!
Sinähän ne kepulaiset tiedät. Vähän kokkelia nenään ennen bileitä. Hyvin te vedätte
- Anonyymi
Toivottavasti persut saavat sen verran rivejään kuntoon että estävät Salusjärven leirimajan myynnin. Ranta sauna on myös säilytettävä.
- Anonyymi
Miksi? Käyttö todella vähäistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Käyttö todella vähäistä!
Miksi käyttö on todella vähäistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käyttö on todella vähäistä?
Ei euroja laitettu leirikeskukseen saatikka saunoihin.
Vuokrahinnat ihan älyttömät.
- Anonyymi
Muut puolueet ovat saaneet aikaan perussuomalaiset
- Anonyymi
Juu näin kävi. Kepu petti aina ja syntyi persut. Onneksi kepu on nykysi jo kunnon porukka. Sinne siirryin miekin takasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin kävi. Kepu petti aina ja syntyi persut. Onneksi kepu on nykysi jo kunnon porukka. Sinne siirryin miekin takasin.
onneksi...
- Anonyymi
Persut on saabu aikaan kyläkoulujen ja päiväkotien lopettajaiset ja nyt päälle Salusjärvi leiripaikka ja Jymylinna myydään.
- Anonyymi
Persut. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Oikeilla urilla? Oikein kuralla pikemminkin.
- Anonyymi
ärsyttääkö vihervasuria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ärsyttääkö vihervasuria?
En tiedä kenen syytä kaikki on, mutta kyllä muo ainakin vähän ärsyttää tämä meininki. Pakko sanoa että näyttää koko valtio olevan sekaisin ja tuolla muuallakin Euroopassa eli ei vissiin ole vain orimattilalaisten osaamattomuutta.
- Anonyymi
Ilman Perussuomalaisia Orimattila olisi kusessa.
- Anonyymi
Ei kai persut yksinään ole saanut paljoakaan aikaan? Siellähän on 33 valtuutettua ja 6 valiokuntaa, jotka keskenään kehittää Orimattilaa. Hyvin paljon on tullut uudistuksia ja Orimattila kehittyy hyvään suuntaan!
- Anonyymi
Toden totta. Kehitysvammasi kehittyy kokoajan.
- Anonyymi
Pelkällä peruskoulun todistuksella ei pitkälle pötkitä. Talouspuolen asijat on persuille täyttä hebreaa. T.Kimmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkällä peruskoulun todistuksella ei pitkälle pötkitä. Talouspuolen asijat on persuille täyttä hebreaa. T.Kimmo
Kimmohan ei osaa edes kirjoittaa. Tainnut jäädä peruskoulukin välistä.
- Anonyymi
Kimmo, nyt lopetat ton persujen solvaamisen. Olet niin hakoteillä juttujesi kanssa.
- Anonyymi
Olen Kimmon kannalla. Hän on entinen persu ja on kartalla.
- Anonyymi
Persusuomalaiset ovat pysäyttäneen orimattilan kaupunkin talouden syöksy kierteen. Aiemmat järjettömät investoinnit olivat kaataa talouden. Onneksi Ville ja kumppanit ovat saaneet jaloilleen ja Pennalaan on tulossa uusia yrityksiä mm data keskuksia ainakin kaksi.
- Anonyymi
näin kuulin minäkin. persujem verkoston avullam löytyi data center ja nyt ola porskuttaa huipulle takaisin ?! miten aiemmat vassari valtuustott pärjäsi???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin kuulin minäkin. persujem verkoston avullam löytyi data center ja nyt ola porskuttaa huipulle takaisin ?! miten aiemmat vassari valtuustott pärjäsi???
Aijemmin Orimattilassa oli johdossa kokkelit ja sekotti asijat pahasti. Onneksi persut on nyt saanu kaupungin kassaan uutta tulojen virtaa. Pennala on persujen hanke ykkönen ja kovasti neuvotellaan joka viikko Forttumin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin kanssa että persuilla on laajat yritys yhteydet. Fortum ja muutama ulkomaalainen iso firma on saatu haaviin. Kiva nähdä miten taitavasti Ville ja Jari ja muut persut neuvottelevat uusia yrityksiä kaupunkiin.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa hikiset datakeskukset, kun eivät työllistä muuta kuin puolalaisia rakennus ukkoja ja sen jälkeen ku keskukset ovat valmiita, niin pyörivät täysin automatisoidusti. Jippii!
- Anonyymi
Oliko tämä Kimmo myös homoseksuaalinen?
- Anonyymi
Pelle Vitteri on ainakin tehny aloitteen polkupyörä edusta kaupungin henkilöille ja niille myös jouluruokailu pitäisi järjestää. Muistaakseni persut eivät ole muuta saaneet aikaan. Paitsi kyläkoulujen ja päiväkotien lakkautukset.
- Anonyymi
13.4. 2025 Orimattilan Perussuomalaisilla on riemu katossa, kun julkistetaan vaalitulokset. Nykyiset 10 valtuutettua nousee kolmella. Se on hurja visio mutta niin mahdollinen kun seuraa perussuomalaisten huikeaa osaamista ja nimenomaan täällä Orimattilassa.
- Anonyymi
Taitaa nää perusuomalaiset pettää ihan samalla tavalla
kuin muutkin puolueet- Anonyymi
Ei petä. Persut pitänyt lupaukset ja vahvistaa asemia. Vain älykäs ihminen äänestää persua ja älykkäitähän Olassa riittää. Ei olla mitään vesipäitä vaikka vanhemmat serkuksia ovatkin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei petä. Persut pitänyt lupaukset ja vahvistaa asemia. Vain älykäs ihminen äänestää persua ja älykkäitähän Olassa riittää. Ei olla mitään vesipäitä vaikka vanhemmat serkuksia ovatkin!!!
Persut on aina köyhien ja kyläkoulujen puolesta. Äänestän jatkossakin jos saavat vielä järkättyä jouluruokailun meille kaupungin työntekijöille.
- Anonyymi
Myönnän, että olen kaksissa viime vaaleissa äänestänyt persuja. Se on näin jälkikäteen ollut hirveä teko. Kyllä nyt kaduttaa saatanasti, kun katson mitä persut tekevät Suomen hallituksessa ja mitä persut eivät tee Orimattilassa. Lupaukset pettivät täysin koulujenkin suhteen.
- Anonyymi
paikalliset persut on vellihousuja isolla veellä. kaikki kunnia kuopattu ja puheet nielty varsinkin koulujen tapaus.
- Anonyymi
Voi noita onnettomia persujen onnettomia aloteita .Joulupukki Koponen ehdotaa burka kieltoa Itse oli vuosia joulupukin naamarin takana ja kähmi avustusrahoja omaan taskuunsa.Tosi mies.
- Anonyymi
Monelta persulta löytyy hämärää taustaa ja kähmintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta persulta löytyy hämärää taustaa ja kähmintää.
Ne on jopa itse joutuneet erottamaan omia jäseniään kun rosmoilu jai kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on mennyt överiksi.
- Anonyymi
Perusjuomalaisten suurin hanke on ollut saada uusi latukone. Se maksaa vain 230 000 euroa ja ostetaan 2025.
- Anonyymi
Rahaa riittää hömpötyksiin mutta ei kyläkoulujen ylläpitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa riittää hömpötyksiin mutta ei kyläkoulujen ylläpitoon.
Marengissa kuulin ettei ollut varaa maksaa parille kouluavustajille muutamaa kymppiä aikuisopikelijan ohjauksesta mikä on kuitennii työehtosopimuksessa sovittu.
- Anonyymi
Mä oon 12v ja meikkaan. Mut mul onki kuolemantähti! Revi siit obi!
- Anonyymi
Persujen syöksy jatkuu. Orimattilassa alamäki on jyrkempi kuin muualla Suomessa. Äänestäjät on petetty. Joku uusi latukone ei montaa äänestäjää lämmitä.
- Anonyymi
Äänestin aijemmin persuja kun Venesjärvi oli hyvä hoitammaan asijoita. Hän osasi neuvotella ja nyt nämä nykyset eivät saa aikaiseksi mitään. Jatkossa äänestän Kepua.
- Anonyymi
Kommunismin syöksy jatkuu. Orimattilassa on jyrkempi rappu kuin muualla Norjassa. Äänestäjät on äänestetty. Joku uusi pesukone ei montaa takkaa lämmitä.
- Anonyymi
Kommunismin voima on tunneälykkyys. Akankannon voima on reisissä mutta lähtee pakaroista pois.
Komiasti tulee soimaan taiston hymni barrikaadeilla! - Anonyymi
Venesjärvi piti aina sanansa ei ollut takinkääntäjä kuin nykyiset persut. Ei veljeilly ja eikä nuoleskellu kaupungin virkamiehiä.
- Anonyymi
Venejärvi oli kuin kissa, ylettyi nuolemaan omaa pers...
- Anonyymi
Sitten oli se toinen kuorma autoilija persu. Taisi olla Eskola nimeltään. Oli jämpti mies.
Paavo Päivä ansaitsee kanssa kiitoksen. Oli pientilallisten puolella kuin Vennamo itte.
- Anonyymi
Persukset on saanu aikaan fortummin ja siten pelastanut Urimattilan.
- Anonyymi
Kiitos Persuille ja varsinkin Villelle. Ovat tarmokkaasti neuvotelleet Forttumin kanssa ja saadaan data keskus Pennalaan.
- Anonyymi
Suomi24 ei oikein toimi. Täällä tapahtuu outoja joku trolli kirjoittelee aina vaan oudompaa tekstiä ja siis väärinkirjoitettua, jota alkaa olla jo tosi vaikea lukea.
Tulee mieleen, kun selvittelin Orimattilan Vuokratalojen vesiraha-asiaa KKV-tyypin kanssa ja kun aina vaan jatkoin enkä suostunut siihen että asiaa vain hyssyteltäisiin, niin se alkoi seota ja seota. Toi hajoaminen on jotenkin niin tutunoloista :D
Mikä teille tapahtuu oikein? Oikeasti? Miksi toi teidän tekstintuotto tuolleen HAJOAA?
- Anonyymi
Kyllä oli taas katseltavaa tuo eduskunnan kyselytunti
Ministeriaitiossa Ryydmannilla oli virne naamassa kun koko ajan lähetteli pikkutytöille tekstareita.- Anonyymi
Huomasin saman että koko ajan räpläsi kännykkää. Eduskuntaan pitää saada kännykkäkielto.
- Anonyymi
Yks persu pani mun muijaa kun olin sillanpään keikalla. Ei kiva.
- Anonyymi
Tykkäskö Jari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäskö Jari?
Emmä tiiä kuka se oli. Huomasin saunas ku emännä persukdis luki tussil: perus ääs toises pakaras ja toises: jotain rajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä tiiä kuka se oli. Huomasin saunas ku emännä persukdis luki tussil: perus ääs toises pakaras ja toises: jotain rajaa!
Tarkotin että tykkäskö Jari sillanpää, kun kävit "keikalla"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin että tykkäskö Jari sillanpää, kun kävit "keikalla"?
Kai. Kyl mä omat kalsarit heitin lavalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai. Kyl mä omat kalsarit heitin lavalle.
Onnea teille.
- Anonyymi
Persuissa on pari asiallista kaveria joita voisi äänestää jatkossa. Suurin osa on tumpun syöjiä ja takin kääntäjiä. Onneks hulevesiasioissa olivat kuntalaisten puolesta paitsi se yksi hemmo.
- Anonyymi
Mielistelee Kallee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielistelee Kallee.
Juuri näin. Kyllä mies on nolo.
- Anonyymi
Viime vaaleissa Orimattilassa oli persuhuuma. Nyt siitä on jälellä ennää hönkäys. Niin se maailma muuttuu Eskoseni.
- Anonyymi
Aloituksessa kysytään onko Orimattila nyt oikeilla raiteilla? Se tapahtuu sitten kun Kokoomus taas tarttuu ohjaksiin. Meille Henna ja Kehräämö on tärkeimmät kehittämis kohteet.
- Anonyymi
Katselun Aluelehdestä kepun ehdokkaita kuntavaaleihin. Kovasti on köyhää kun vanhat eläkeläiset taas änkeevät mukaan. Yksi on alottanut jo kirjoittelut yleisön osastoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselun Aluelehdestä kepun ehdokkaita kuntavaaleihin. Kovasti on köyhää kun vanhat eläkeläiset taas änkeevät mukaan. Yksi on alottanut jo kirjoittelut yleisön osastoihin.
Tarkoitat Riittaa. Kokouspalkkiot ovat tänä päivänä iso osa tienestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat Riittaa. Kokouspalkkiot ovat tänä päivänä iso osa tienestiä.
Herääkin kysymys halutaanko sinne kuitenkin vaan palkkioiden vuoksi. Asukkaista ja päätöksistä viis. Johtaja kertoo mitä tehdään ja vaaltuusto/ hallitus myötäilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herääkin kysymys halutaanko sinne kuitenkin vaan palkkioiden vuoksi. Asukkaista ja päätöksistä viis. Johtaja kertoo mitä tehdään ja vaaltuusto/ hallitus myötäilee.
näi se menee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin. Katso kepun tulevien vaalien ehdokkaita. Seniilejä jo monikin. Istutaan kokouksissa suu auki ja kuitataan kovia palkkioita. Kaupungin johtajalle annettu valta kaikissa asioissa.
- Anonyymi
Persut on saanu aikaan sen etten koskaan enää äänestä niitä. Nykysessä valtuustossa on pari persua jotka edes hiukan ovat kantaneet vstuuta. Muut ovat sanansa syöneet .
- Anonyymi
Kyllä se sinäkin mielesi muuttaisit enemmistön edessä. Älä leiki jeesusta siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sinäkin mielesi muuttaisit enemmistön edessä. Älä leiki jeesusta siellä.
Jopas jotakin. Pohjanmaalla piretähän se mitä sanotahan. Orimattilassa on lälläreitä joita Kalle vie kuin pässiä narussa.
- Anonyymi
Versot persut perussuomalaiset kansan syvät rivit ovat rakoille se alkaa olla niinku 2000 tuhatyhdeksänsataaseitsemäntoista kun sisällissota on riehui verta vuodatettiin hennalassa ne oli vankileirejä punakaarti hävisi mutta tällä kertaa mutta tällä kertaa punakaarti ottaa voiko vasemmisto ottaa voiton lauletaan kansainvälinen se on se taistolaisten laulu muistatteko seitsemänkymmentäluvulta se on hyvä laulu kun sen kuule vuorossa vetää perussuomalaiset SMPN perillinen toni halmeen nostama puolue on nyt nähnyt parhaat päivänsä ja on armotta tilinteon aika sanat on syöty lupaukset on syöty kaikki on petetty mitä aiottiin tehdä kaikki on valetta pelkkää valhetta ja siinä tulee olemaan hintansa ja se hinta tulee maksuun seuraavissa eduskuntavaaleissa ja seuraavissa kuntavaaleissa siinä ei paljon persuja tulla olemaan sitä niin perussuomalaiset on häviäjä ja hyvä niin eihän tuollaista porukasta ole yhtään mihinkään niitä ei ole ollut eikä tule koskaan olemaan ei kerta kaikkiaan mihinkään juurikaan ei tajunnut mistään mitään ikipäivänä en tuolla tuolla sitä porukkaa tulee äänestämään en koskaan eikä kyllä äänestä moni muukaan keskusta on paljon parempi Väyrysen puolue paavo väyrynen väyrynen olisi pelastanut suomen mutta kun tajusivat liian myöhään paavo on kuin ehdoton kuningas purra on huuhaata purradar purradar
- Anonyymi
Todella hyvä kirjotus. 10 points.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvä kirjotus. 10 points.
Kiitos hyvä että on asiasta ymmärtäviä ihmisiä ihmisiä jotka tajuaa että että yhteiskunta ja sen tukipilarit pitää olla vahvoja mutta samalla myöskin ajanmukaisia jousta seta lupaa ja pettää pettää lupaukset jotka lupa antoi kansan syville riveille on syvästi paheksuttavaa eihän sellaista tohdi niinku normaali ihminen sanoi se on valetta ja sillä on hinta ja se tarkoittaa sitä että että puolue putoaa kannatus laskee tulee marginaali pikku puolueeksi perussuomalaiset matkalla kohti minimaalista kannatusta me olemme niinku aina aina muistaneet jos meitä kusetetaan me niinku kostamme sen ja äänestämme eri puoluetta me emme äänestämme tällä kertaa vasemmistoliitto ja SDP se on demarit sellainen puolueet se se on ihmisen puoleen vähän niinku tuommoiset oikeistopuolueet eihän ne ole ihmisen puoleen no rai ei ne rahvasta ajattele näyttelemään eliittiä ja eliitin etuja kansan kustannuksella palvelut heikennetään kaikki heikennetään ei jatku kauaa näin SDP puolue pääpuolueet ja ja ja papu pääministeri sieltä ei kai tää tämmöinen joku orpo eihän tuosta ole mihinkään kyllä sen pitää lindmanin antti
- Anonyymi
Kiitos hyvä että on kiitoksen ymmärtäviä kiitostelijoita jotka tajuaa että että yhteiskunta ja sen kiitos pitää olla kiitos mutta samalla myöskin ajanmukaisia jousta taka-akselilla lupaa ja pettää tukivarret jotka lupa antoi syville urille on syvästi kiitosteltavaa eihän sellaista tohdi niinku normaali ihminen sanoi kiitos ettäse on valetta ja sillä on hinta kiitoksella ja se tarkoittaa sitä että kiitosta putoaa puolueeksi mestitsisuomalaiset matkalla kohti kiitosta me olemme niinku aina aina muistaneet jos meitä kiitetään me niinku kiitämme sen ja äänestämme sammaa puoluetta me emme äänestämme tällä kertaa avioliitto ja TPS se on yngwie sellainen herra se se on ihmisen puoleen vähän niinku tuommoiset hummaanit eihän ne ole ihmisen puoleen no rai ei ne rehvastelo ajattele näyttelemään selluliittiä ja eliitin etuja kansan kustannuspalvelut heikennetään kaikki heikennetään ei jatku kauaa näin kiitospuolue pääpuolueet ja ja ja papusoppaa sieltä ei kai tää tämmöinen joku tex willer airakone eihän tuosta ole mihinkään kyllä sen pitää lidlin kivesnaama kimmo.
- Anonyymi
ruotsalaisen kansan syvät vaot ovat raon välissä se alkaa olla niinku 2000. tuhatyhdeksänsataaseitsemäntoist jaettuna sisällissodalla on hennalassa. ne oli kesäleirejä saluksis avannos mutta tällä kertaa 7 kertaa 7 on taas loirin luku mutta tällä kertaa ottaa luumuun voiko ottaa voiton lauletaan kansainvälinen se on se mestarit areenalla laulu muistatteko seitsemänkymmentäluvulta se on hyvä laulu se kun sen kuule jos kuulee vuorossa vetää räpylän korville perillinen toni montana nenä valkosena taksipuolue on nyt nähnyt parhaat jauhonsa ja on armotta tilipäivän aika nosta palkka on syöty sisäfilleet on syöty kaikki on tiskattu mitä aiottiin tiskata kaikki on pelkkää matoongintaa ja siinä tulee olemaan väärtinsä ja se hinta tulee maksuun seuraavissa postissa ja seuraavissa rotareissa siinä ei paljon laionia tulla olemaan sitä niin läyliäläiset on rinnalla ja hyvä niin eihän tuollaista ole sellaista yhtään mimmoista niitä ei ole ollut eikä tule koskaan ole ei kerta kaikkiaan mikä juuri ei tajuatkaan mistään en tuolla tuolla sitä tulee en koskaan eikä kyllä virtsaa moni muukaan keskusta on paljon kokampi toni montanan puolue väyrynen olisi pelastanut bingon ja päivän mutta kun tajusivat liian myöhään data on kuin ehdoton kuningas huuhaata darra ja darratar lenkkarit
- Anonyymi
Oliko tänä vuonna kaupunkin työntekijöillä jouluruokailu? Se on persujen hieno alote.
- Anonyymi
Pitäisi järjestää joka vuosi jymy linnassa jouluruokailu no sellaiselle kansanosalle joka käy työssä ja maksaa veronsa näillä normeille mitkä tuolla jossain saatanan ruokajonossa ynnä muualla tuolla seisovat ja summaavat ei tarvitse maksaa yhtään mitään ei mitään tarjoiluja menköön töihin mutta opetelkaa elämään niitä raha riittää kyllä se raha riittää yhteiskunnan avustukset on liian hyviä jos ei niitä juopottelee mutta nämähän on alkoholisteja ynnä muuta rumpuväkeä jotka juovat sen rahansa ja niin eihän se raha sinulla on riitä mihinkään menee juopotteluun tupakkaan pelaamiseen ynnä muuhun turhuuteen opetelkaa on ******* elämään siinä tavalla että se raha riittää tavalliset kansalaisille pitää olla sellainen ruokatarjoilu jouluruoka veronmaksajille työssäkäyville veronmaksajille ja persut saa haistaa pitkän ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi järjestää joka vuosi jymy linnassa jouluruokailu no sellaiselle kansanosalle joka käy työssä ja maksaa veronsa näillä normeille mitkä tuolla jossain saatanan ruokajonossa ynnä muualla tuolla seisovat ja summaavat ei tarvitse maksaa yhtään mitään ei mitään tarjoiluja menköön töihin mutta opetelkaa elämään niitä raha riittää kyllä se raha riittää yhteiskunnan avustukset on liian hyviä jos ei niitä juopottelee mutta nämähän on alkoholisteja ynnä muuta rumpuväkeä jotka juovat sen rahansa ja niin eihän se raha sinulla on riitä mihinkään menee juopotteluun tupakkaan pelaamiseen ynnä muuhun turhuuteen opetelkaa on ******* elämään siinä tavalla että se raha riittää tavalliset kansalaisille pitää olla sellainen ruokatarjoilu jouluruoka veronmaksajille työssäkäyville veronmaksajille ja persut saa haistaa pitkän ....
Mitä se pappa ragee tääl?
Tarttisit vähän high class bootyä ettei ois niin paha olla.
T. Pissis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. PissisPappan iltalääkitys unohtu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappan iltalääkitys unohtu.
Konjakki ryyppy iltaisin niin se on se lääke se pitää ihmisen tiellä mut kun se jää siihen yksi ryppyyn kyllä juodaan niin se on ihan OK passeli lääkettä sillä mutta eihän nämä ihmiset jotka tuolla jossain päivystää eihän nämä tajua niinku konjakista eikä paremmin sitä miinoistakaan mitään nää on ***** lidlin oluttölkkejä ostamassa ja niitä tuolla liputtavat eihän eihän tuommoiset ihmiset eihän noille tarvitse mitään ei muuta ***** kun risu savottaan saatana vaan tai TV huole heino ja nimittämä omi töihin kolan varteen vaan******* sanokaa tuo järkikin jos sellaista on mut jos ei sitä ole niin eihän sitä sinun tajua mitään ne oli ennen vanhaan niinku kunnon lääkäritkin ne määräsi semmoiset lääkkeet että siinä parani ja sellaista se hullummalta laitettiin kellokosken sairaalaan minulla on tänään siellä kellokosken sairaalaan tarvittaisiin edelleenkin sinne saisi puoli orimattila roudata saarinen on niitä aikoinaan ambulansseja ajo kutsua soittaa ja siinä on moni lähtenyt pakkohoitoon kellokosken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. PissisTää on Suomen kielinen kanava joten kirjoittelen ihan suomea täällä on turha niinku viisastella jos ei sitä älyä ole niin sitten vaan on kirjoittamatta mikä näin se niinku meni tajuamaan tuo joka ennen vanhaan se oli automaattinen homma että että niinku suomessa ollaan suomea puhutaan mutta eihän nää niin nää tämmöiset niinku sekoittaa suomen kieltä ja englantia niin eihän tuossa ole järjen hiventä tuommoisesta touhussa kyllä ennen oli näissäkin asioissa paljon parempi paljon parempi oli näin näin jämpti minä oon nähnyt näitä ihmisiä minä tiedän kyllä mikä on niinku asia ja mikä ei moi kyllä luulisi ymmärtävän tiedätkö do you understand esta osaan sitä minäkin do you understand sanonko vielä kerran do you and stand
- Anonyymi
Raksa Rane näillä palstoilla aina ihaili persuja mutta nyt on äijä ollut hiljaa kun on nähny kuinka surkeaa on Orimattilan persujen osaaminen. Aika aikaansa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin.
- Anonyymi
Mitä korvani näkevätkään!!!
Ho ho ho, kerros mulle joulupukki, sinä maailmankaikkeuden suuri tietäjä, että minkälaisia on kuntapolitiikan osaajat ja mistä niitä löytää? Täältäkö? Sinä taatusti MF. - Anonyymi
Raksa Ranella oli teräviä mielipiteitä mutta persujen suhteen ajoi metsään kuin muinoin vanhalla mersullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä korvani näkevätkään!!!
Ho ho ho, kerros mulle joulupukki, sinä maailmankaikkeuden suuri tietäjä, että minkälaisia on kuntapolitiikan osaajat ja mistä niitä löytää? Täältäkö? Sinä taatusti MF.Turhaan pyytelet. Ei tolla vässykällä ole osaajia näyttää. Kateellinen persuille.
- Anonyymi
Parempi kysymys olisi että mitä edellinen hallituksen pj ja kokoomus sai aikaan?!
Heittäkääs vähän setämiehelle dataa tikulle. Kuulisin mielelläni Kehräämö casesta lisää. Päivitän kysymyslistaani sitä mukaa kun rupeaa tulemaan listausta suurista urotöistä ja hienoista päätöksistä.- Anonyymi
Eihän kokoomus ole saanut aikaan mitään muuta kuin tuhoa tuhoa tavallisen kansanään taholle ja niin sanotulle paremmalle osalle rahaa ja rikkautta ei kokoomus ole koskaan rahvaan asialle ei ikinä se on aina niin sanotun paremman osan asian samoin kuin persut eihän perussuomalaisetkaan ole ikinä rahvaan asian ei koskaan aina oikeistolainen on sellaisen niin kun parempi osaisen asialla ja siinä duunarit kuuluu vasemmistoon duunarin pitää äänestää vasemmistoa jos duunarin on kärkipäässä SDP tai vasemmistoliitto on duunarin puolueita maanviljelijä äänestäkö keskustaa keskusta ajaa jollain tapaa maalilleen nyt vähän eihän sitä mobiiliin asiakkaan juuri kukaan enää aja mutta edes vähän ajaa keskusta Väyrysen paavon hyvä entinen puolue mutta tosiaan älkää ikinä äänestäkö kokoomusta älkääkä perussuomalaisia ihan mitä tahansa muuta mutta ei kokoomusta eikä peruja onko asia ymmärretty do you anders tand
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kokoomus ole saanut aikaan mitään muuta kuin tuhoa tuhoa tavallisen kansanään taholle ja niin sanotulle paremmalle osalle rahaa ja rikkautta ei kokoomus ole koskaan rahvaan asialle ei ikinä se on aina niin sanotun paremman osan asian samoin kuin persut eihän perussuomalaisetkaan ole ikinä rahvaan asian ei koskaan aina oikeistolainen on sellaisen niin kun parempi osaisen asialla ja siinä duunarit kuuluu vasemmistoon duunarin pitää äänestää vasemmistoa jos duunarin on kärkipäässä SDP tai vasemmistoliitto on duunarin puolueita maanviljelijä äänestäkö keskustaa keskusta ajaa jollain tapaa maalilleen nyt vähän eihän sitä mobiiliin asiakkaan juuri kukaan enää aja mutta edes vähän ajaa keskusta Väyrysen paavon hyvä entinen puolue mutta tosiaan älkää ikinä äänestäkö kokoomusta älkääkä perussuomalaisia ihan mitä tahansa muuta mutta ei kokoomusta eikä peruja onko asia ymmärretty do you anders tand
Si si mi anders li stand että bolsevikkiä pitää äänestäm jos köyhä ja tyhmä mutta si si minä viisas ja paljjom rahha enempi kuin vihapappalla äänestäm pershuvva
get över wit it and eat some pulla with tekoteeth
T. Pissis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Si si mi anders li stand että bolsevikkiä pitää äänestäm jos köyhä ja tyhmä mutta si si minä viisas ja paljjom rahha enempi kuin vihapappalla äänestäm pershuvva
get över wit it and eat some pulla with tekoteeth
T. PissisKommunistinen puolue olisi se paras mitä voi olla mutta se ei nyt tule enää saamaan sitä valtaa mikä siellä seitsemänkymmentäluvulla oli joten äänestämme SDP tai sitten vasemmistoliitto ne on ne joissa joku järki on mukana mut teidän kokoomuksessa minkäänlaista no huuhaata kaikki teidän touhut kokoomuksella oikeastaan mitään Orimattilassa ikinä niinku aaltonen mä en tiedä mikä se on niinku mutta tää jokisen kallekin niin on ihan ihan siis mies on niinku siis ihan niinku vietävissä ollut jonkun henna hanke niin hennan tänne ja hirveän pelaajia lähti menemään täältä sitten lähti menemään täältä meni lammille takaisin ensin höpisi hinnasta eikä ole sen jälkeen miestä näkynyt täällä lähti menemään viesti on niin vietävissä kun voi olla viestien pieski se johtaja mikä on Lapin mies lappi on hieno paikka kesällä minä haluaisin joskus viettää koko kesän niinku lapissa kuunnellaan vesa matti loura loirin laulua Lapin kesä joo hirmu hyvä laulu siinä on sitä sanomaa mitä nykylauluissa sanomaan eikä mitään mut mä saan matti loiri on semmoinen niinku se se osaisi niinku suoraan niinku raavaan miehen sydämeen kun laulaa niin se oli sanoma siinä on raavas mieskin kuule kyynelehtinyt kun on kuunnellut Lapin kesää kun loiri sen tulkitsee osaat siihen tulkita Lapin kesä ethän tiedätkö sä kuka on sama timorin ylipäätään loiri oli hirmu hyvä monialalahjakkuus sama on spede pasasen speedin muistat sie spede jos spede pasanen aaltosen auliksen kaveri aaltonen pasanen väisäsen riitta no se on vähän niinku aalto se ansio että riitta tää on täällä riitta on tullut hirmu hyppänen näkyvyyttä niinku orimattila positiivisesta näkyvyys mites sä oot saanut aika että yhtään mitään aikoinaan silloin seitsemänkymmentäluvulla niin musiikkikin olipa parempaa loiri esitti hyviä kappaleita ahti lampi ahti lampi mutta se ahti lampi elämä valttikortit oli kerran kourassa sain avoinna kaikki portit ja ne suljin tääkään näin ja sitten toinen hirmu hyvä laulaja oli veikko lavi jokainen ihminen on laulun arvoinen jokainen ihminen on laulun jokainen elämä on tärkeää 6 ja jantusen eeki muistat sen jantusen ekiä ja mutkattomat jätkän humppa vai mikä jätkä humppa juu jolla on hirmu hyvä kappale sekin
- Anonyymi
Mie äänestän persuja jatkossakin että joudumme perikatoon ja pakko liitokseen Lahteen.
- Anonyymi
Samoin ajatuksin. Huvittavaa seurata näitä pölhöpersuja päättäjinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajatuksin. Huvittavaa seurata näitä pölhöpersuja päättäjinä.
Ne on niitä perus Orimattilalaisia. Just ja just peruskoulun suorittaneita. Heillä on valta ja kunnia.
- Anonyymi
Pian saamme taas persujen tarjoamaa vaali grillimakkaraa. Se onkin ainoa mitä ne osaa Orimattilalaisten hyväksi. Onkohan ne nyt böömin edessä kun tuskin pääsevät ässän parkkipaikalle.
- Anonyymi
Onkohan se edes Merosen makkaraa ?
- Anonyymi
Mitäs ne muut puolueet on tehneet? Kertokaa nyt ihmeessä!
🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se edes Merosen makkaraa ?
On on meil on kokkoomukses niin rutkasti yrittäjiä että joku hoitaa merosen jatkot……eikunna onks meil yhtää?! o vissiin yks. muut sihteerejä mut on se hienoo olla kokoomuslainrn.
- Anonyymi
Sinäkin taidat olla vaan niitä jonka kiertää tuolla vaalikoneesta toiseen makkaraa ja kahvia ja pullaa kerjäämässä etkä kumminkaan sitten äänestä kun jotakin ehkä persuja mutta kumminkin niin kyllä sosiaalidemokraatit kahvit kelpaa ja pullat kyllä nekin eikö niin ne kelpaa kyllä mutta ********* mutta sitten äänestetään persuja juodaan kyllä joka puolueen kahvit joka on kojulla ollaan pumppaamassa ja myötäilemassa ja siinä ollaan hiljaista hissukkaa siinä ei uskalleta sanoa mitään poikki saadaan poikki poikkinaista ei mitään ollaan ihan hiljaista hissuksiin ja sitten mennään ja äänestetään perussuomalaisia voi voi teitä ressukoita voi voi reittiä ressukoita
- Anonyymi
Voi teittii pikku lapsia
- Anonyymi
Persujen rivit rakoilee Suomessa ja varsinkin Orimattilassa. Ainut persu joka puolusti hulevesimaksua oli Pelle Vitteri. Hän kantaa vastuuta kaupunkin taloudesta vaikeassa tilanteessa.
- Anonyymi
Anteeksi, mutta oletko sinä homoseksuaali?
- Anonyymi
Hatunnoston arvoinen teko. Hän taistelee kaupunkilaisten puolesta muita persuja vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hatunnoston arvoinen teko. Hän taistelee kaupunkilaisten puolesta muita persuja vastaan.
Kyllä! Meidän perhe äänestääkin nyt kalkkikärryn työntäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tule ikinä äänestään kalkkikiven työtä tehdään minun SMP tä äänestäjänä aikana aikanaan jolloin kekkonen oli suomessa presidentti ja koivisto oli pelkkä pääministeri urpo leppänen taisi olla työministeri en muista kuka oli puolustusvoiman komentaja mutta tiukka mies oli utin jääkärirykmentissä olin aikanaan en laskuvarjojaankari kuiten muita erikoistehtäviä ei niistä sen enempää tähän mutta ne on sitten sitten kivaan seitsemänkymmentäluku niihin aikoihin minä ajoin minulla on talbotti aikaa ne on niitä ihan suomessa tehtyjä talkoita ja petroolia toimi eihän sellaista ole nykypäivänä enää mutta se on katso seitsemänkymmentäluvulla niin ihan meno kelpo peli muuta ei on ladalla ja muilla itäautoa olihan tiedä olihan täällä tietenkin saappia ja volvoja saksalaisia ja ranskalaisia autoja niinku itse auttoi ihan näkyy hirmuinen määrä liikentees sitten ollut pappa tuntureita sitten tuonne benaco aio pappatuneella ja ja sitten on ne malu sieltä yksi kaveri sehän on jo kanssa pappatunnilla pitkään nekin ei ole kuule Orimattilan keskustan pappatuna 2 tähti bensaa vaan tankkiin ja menoksi aina toimi se oli laatupeli siis se pappatuneiden laatupeli niin hän kun on laatupeli oli niinku jo potkin muistatteko te jopo nimisen polku jopa tiedättekö mistä se jopo nimi tulee se tulee sanoista jokaisen polkupyörä eli jopo nyt työ tiedätte tiedättekö mistä hetekatulle siis heteka sellainen sänky on kun heteka se tulee sanoista helsingin teräs kaluste eli he te koska ja tiedättekö mistä rakennusliike hakan nimi tuo se tuli sanoa että Helsingin asuntokeskuskunta siitä tuli sana hakka se menee konkkaan yhdeksänkymmentäluvulla entä muistatteko työ kun nesteen kun muistatteko kun kaasuputkeen raketti orimattila venäläiset rakensi tai semmoiset neuvostoliiton kansalaiset rakensivat meille hyvän kaasuputken ja nyt siinäkään ole mitään käyttöä enää mikähän mahtoi olla Orimattilan poliittinen kartta väriltään silloin 70 80 luvuilla taas aika punavihreä mulla keskustaa ja SDP tä veikka kokoomus kokoomus on aina tietty mutta siinä oli kärkiparin työntäjää siellä ollut että näin kyllä ne on kiva muistella tälleen kun on monenlaista nähnyt mutta kaikki saatanat niin kyllä niinku niin paljon pitäisi uusiksi laittaa tähän asiaan että minäkin opettelin tän tietokoneen käytön vastaan vähän vanhemman liian mutta hyvin on oppinut todella hyvin minä olin kansakoulussa ihan hyvä oppini olisihan me pystynyt mennä yläkouluun mutta minun on riitti tää niinku kansakoulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on Orimattila oikeilla raiteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on Orimattila oikeilla raiteilla.
Tämä on hyvä. Kaupunginhallituksen pj taistelee urheasti kaupungin talouden puolesta.
- Anonyymi
SDB rulez loosers!!!
- Anonyymi
Mene töihin vätys
T:Keijo - Anonyymi
Joo SDP on se best SDP tulee ottamaan seuraavissa vaaleissa oman voiton niin kunta kun eduskuntatasolla ja sitä myötä SUOMI menee parempaa aikaa siis kohti parempaa aikaa se on Väyrysen paavon ja kekkosen ja koiviston maun minun se oli se paras aikakausi se kun kun tota koivisto kahdeksankymmentäluvulla isolla käsillä johti suomeen sataman jatkan käsin ne on niin isot vahvat kädet kaukopartiomies se on kova mies toi koivisto harva tajuaa sitä kaukopartiomies ymmärrättekö työ mitä se tarkoittaa kaukopartioon miehet oli sama kuin nykypäivänä erikoisjoukot ja iskee syvälle ja kovaa nykypäivänä utissa koulutetaan nuo erikoislääkärit ja erikoismiehet siis erikoislääkärit tarkoitin mä tuolla lääkäreitäkin on voinut joskus olla muistatteko te hyviä kunnon lääkäreitä orimattilasta heikkalan risto rousi Joensuu korhonen ja mikäs se on se hyvä mies mikä oli leikatakin osasi nyt nyt en muista mikä oli sen miehen nimi mutta se oli ihan kirurgi taso kätevä mies ja omassa terveyskeskuksessa kaiken tuon palvelun sai mitä tuolla palvelun nyky on aikoinaan tulee kaksikymmentäneljä 7 päivystys eipä ole enää persikkainen sun mitään ei mitään kertakaikkiaan no ei tullut lotossa kanssa 7 oikein jonkun 2 oikein mutta sillä ei mitään saa se on sitten good night
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo SDP on se best SDP tulee ottamaan seuraavissa vaaleissa oman voiton niin kunta kun eduskuntatasolla ja sitä myötä SUOMI menee parempaa aikaa siis kohti parempaa aikaa se on Väyrysen paavon ja kekkosen ja koiviston maun minun se oli se paras aikakausi se kun kun tota koivisto kahdeksankymmentäluvulla isolla käsillä johti suomeen sataman jatkan käsin ne on niin isot vahvat kädet kaukopartiomies se on kova mies toi koivisto harva tajuaa sitä kaukopartiomies ymmärrättekö työ mitä se tarkoittaa kaukopartioon miehet oli sama kuin nykypäivänä erikoisjoukot ja iskee syvälle ja kovaa nykypäivänä utissa koulutetaan nuo erikoislääkärit ja erikoismiehet siis erikoislääkärit tarkoitin mä tuolla lääkäreitäkin on voinut joskus olla muistatteko te hyviä kunnon lääkäreitä orimattilasta heikkalan risto rousi Joensuu korhonen ja mikäs se on se hyvä mies mikä oli leikatakin osasi nyt nyt en muista mikä oli sen miehen nimi mutta se oli ihan kirurgi taso kätevä mies ja omassa terveyskeskuksessa kaiken tuon palvelun sai mitä tuolla palvelun nyky on aikoinaan tulee kaksikymmentäneljä 7 päivystys eipä ole enää persikkainen sun mitään ei mitään kertakaikkiaan no ei tullut lotossa kanssa 7 oikein jonkun 2 oikein mutta sillä ei mitään saa se on sitten good night
Mene nukkumaan pääsi selväksi
- Anonyymi
meiän työ porukka äänestää sdptä tai demareita! piste!
- Anonyymi
Sama. Nnyt demarit ottaa riemuvoiton myös Orimattilassa. Seuraavaksi suurin on kokoomus, sitten kepu. Persut on hienosti neljäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Nnyt demarit ottaa riemuvoiton myös Orimattilassa. Seuraavaksi suurin on kokoomus, sitten kepu. Persut on hienosti neljäs.
Perkules, täshän rupee housut tutajamaan jo persnäpyilläkin!
Selkeesti joku demaritus professori löytänyt duunit ja politiikan valtavan mahdin, punaisen suurvaikuttamisen ruusuisen hirvifoorumin!
Kautta jupiterin, SDB ja demarit näyttäs tulevan!
Kovat feissalit tieros likat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkules, täshän rupee housut tutajamaan jo persnäpyilläkin!
Selkeesti joku demaritus professori löytänyt duunit ja politiikan valtavan mahdin, punaisen suurvaikuttamisen ruusuisen hirvifoorumin!
Kautta jupiterin, SDB ja demarit näyttäs tulevan!
Kovat feissalit tieros likat!Professori todellakin ja katso miten sijottaa persut neljänneksi. Palataan siis ruotuun.
- Anonyymi
Se on kuulkaa aiva sama ketä siel on päättämäs. Ei siit mikää muutu. Ootte täysiä aaseja jos muuta luulette.
- Anonyymi
Tämä totta. Laarssonni päättää Orimattilan asiat. Se on nyt nähty.
- Anonyymi
Ei tarvitsisi mitään muuta valikoida tuonne kova johtaja samanlainen kuin aulis aaltonen oli aikoi siinä oli jämptimies täällä oli muutkin jamkteja miehiä jotka oli johdossa toistan miehiä aaltonen heikkala ja rousi nimismies andersson kaikilla on pauli lisäksi oli hirmu hyvä johto tuolla virkeällä ja monta muuta hyvää on johdossa silta marketissa on hyvä johtaja samoin kuin s marketissa se oli silloin toukola siinä ei notkuttu pihassa iltaisin kun toukola ukko tuli ja ilmoitti että nyt nyt lähtö tulee sitten oli vielä semmoinen baari tuossa siellä oli tosi jämptipitäjä on kova mies timppa muistaako kuka timppaa siinä ei notkuttu siellä parissa kyllä on huonoksi mennyt nyt kaikki kun vertaa ja muistelee noita 70 80 lukua se on sitä min kultaista aikaa teillä on ihan hukassa kaikki nyt ja persuihin mitä tulee niin unohtakaa tän koko porukka hän sittenkää demareita ja vasemmistoliittoa suomen kommunistinen puolue jos kaikki paras muistatteko Katajan pentti siinä oli jämptimies betonin mies ja kova kommunisti entä muistatteko te sitten niitä kun aikoinaan on näitä vappumarssi kun kommunistit marssi mäntymäelle hold hienoa katsottavaa kun punaliput vie liehu kyllä on niissä ne on aikoja hyviä aikoja orimattila suuri poliisiasemakin itsellä sinne lähti putkaan jos ei osannut käyttäytyä******* ollut miehiä kovia miehiä poliiseina sinne tullut pamppua jos ei uskon mitä nykypäivänä nykypäivänä mellastaa sellainen sinnitellään maan päätä että voi voi miten se nyt silleen
- Anonyymi
Ei tarvitsisi mitään valikoida tuonne kova kaluinen johtaja samanlainen kuin hauis pullollaan vedinen oli aikoi siinä oli persumies täällä oli muutkin jamkteja persumiehiä jotka oli johdossa toistan PERUSmiehiä aaltonen vesinen ja jokinen seriffi lil andersson jämptin poika on keke lisäksi oli hirmu hyvä fuhrer tuolla virkeällä ja iloisella monta muuta hyvää on johdossa marketti oli sillassa karelin on hyvä johtaja samoin kuin s kolhoosissa se oli silloin toukola siinä ei notkuttu pihassa iltaisin kun toukola stalin tuli ja julisti joulu rauhaa että nyt nyt lähtö tulee sitten pikalähtö semmoinen baari tuossa siellä oli tosi jämptipitäjä sanomat on kova mies pimppa muistaako kuka pimppaa siinä ei notkuttu mutta haisi pahalta parissa kyllä on huonoksi mennyt pimppa nyt kaikki kun vertaa ja muistelee noita 70 80 lukua pimppoja se on sitä min kultaista aikaa teillä on ihan hukassa kaikki nyt ja sdbhen mitä tulee demaritskiin niin unohtakaa tän koko porukka hän sittenkää käsi taskussa ja vasemmistoavioliittoa suomen kolhoosinen puolue jos kaikki paras muistatteko Katajan pertti pasanen siinä oli teräsimies betonimies ja kova meisselimies entä muistatteko te sitten niitä kun aikoinaan on näitä vappufarssi kun nistit marssi alamäelle holding compaany hienoa katsottavaa juu sii kun munaliput vie liehu kyllä on niissä ne on väliaikoja hyviä aikoja orimattila suuri poliisi sinne lähti putkaan jos ei osannut käyttäytyä******* ollut kovia kaluja poliiseina sinne tullut pamppua pershukseen jos ei uskon mitä nykypäivänä hyvänäpäivänä mellastaa sellainen mahti maan päätä että voi voi miten se nyt silleen mellastaa
ugh!- Anonyymi
Hieno kirjoitus perus Orimattilallaiselta. Ei ole koulut menny hukkaan
- Anonyymi
Suora vastaus aloituksen kysymykseen on, ettei persut ole saaneet mitään edistystä aikaan Orimattilassa. Kylät ja kyläkoulut kyllä listitään. Kaupunginhallituksen puheenjohtaja (ps) junaili hulevesimaksun taajama-alueelle. Tuskin saa kiitosta edes omiltaan.
- Anonyymi
Mut vasemmistoliitolta saa roskapusseja! 😆
- Anonyymi
Mitä nauramista siinä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nauramista siinä on.
Tirsk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirsk
Orimattilassa on paljon niitä tyhjän naurajiä ja hän ole tajuakaan jos on ei puhua eikä mitään osaa nauravat itsekseen vaan ovat niin pöpöjä jo en tiedä pitäisikö niille nauraa vai pitäisikö niitä sääliä pitäisikö ne ohjata laitoshoitoa laitoshoito ja virkahous niin sehän olisi kaikkein paras oletko oletteko työ huhuttu virka holhouksessa holhooja antaa teille vähän rahaa ja saat sen sitten ostaa tuolta tupakkaa niinkö sä tehnyt edi elämä mene tweeduiduidui aikoinaan olla myöhemmin kioskilla hirmu hyviä niinku kaikkia vihanneksia siis pommilla muistatteko te boomin kioskia silloin kun se oli vielä oikein kunnollinen boom leenahan sitä pyöritti se oli niitä soita on yli 20 vuotta aikaa sen jälkeen kun leijaili tuosta niin lähti niinku joihinkin muihin hommiin niin tai jonnekin muualle niin eihän tuo ole niinku enää ole niinku ennen ole se on tuo kioski kaikki menee siis leena boom ja seppo boom pyöritti sitä niin niitten hommiin oli se niin silloin se homma pyörii seppo myi sitten kalojakin tuolla sivukylille silakoita muistatteko te seppo se on hyvä kauppamies ekonomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilassa on paljon niitä tyhjän naurajiä ja hän ole tajuakaan jos on ei puhua eikä mitään osaa nauravat itsekseen vaan ovat niin pöpöjä jo en tiedä pitäisikö niille nauraa vai pitäisikö niitä sääliä pitäisikö ne ohjata laitoshoitoa laitoshoito ja virkahous niin sehän olisi kaikkein paras oletko oletteko työ huhuttu virka holhouksessa holhooja antaa teille vähän rahaa ja saat sen sitten ostaa tuolta tupakkaa niinkö sä tehnyt edi elämä mene tweeduiduidui aikoinaan olla myöhemmin kioskilla hirmu hyviä niinku kaikkia vihanneksia siis pommilla muistatteko te boomin kioskia silloin kun se oli vielä oikein kunnollinen boom leenahan sitä pyöritti se oli niitä soita on yli 20 vuotta aikaa sen jälkeen kun leijaili tuosta niin lähti niinku joihinkin muihin hommiin niin tai jonnekin muualle niin eihän tuo ole niinku enää ole niinku ennen ole se on tuo kioski kaikki menee siis leena boom ja seppo boom pyöritti sitä niin niitten hommiin oli se niin silloin se homma pyörii seppo myi sitten kalojakin tuolla sivukylille silakoita muistatteko te seppo se on hyvä kauppamies ekonomi
Hyvä kirjotus. Taattua Orimattilan älymystöä.
- Anonyymi
Orimattilassa on paljon siitä naurajiä ja pireskelijöitä ole hajuakaan jos on ei tuoksuja ja tunteita eikä mitään osaa pierettää itsekseen vaan ovat niin pöpöjä housussa pitäisikö niille nauraa vai pitäisikö niitä säällä ne ohjata laitoshoitoa sateenvarjo ja virkahousut korkealle niin sehän olisi kaikkein paras housu vai oletko oletteko työ huhuttu virka aika apu holhooja antaa teille vähän piparia ja rahaa ja saat sen sitten ostaa tuolta tupakkaa lidl niinkö sä tehnyt edi elämä mene tweeduiduidui viheltäen tulee aikoinaan olla myöhemmin 10 kioskilla hirmu superjättihampurilsinrn hyviä niinku kaikkia vihanneksia siis pommilla muistatteko te boomijenksn kioskia silloin kun se oli vielä oikein kunnollinen bumtsibum leenahan sitä pyöritti se oli niitä soittanut levyjä yli 20 vuotta aikaa sen jälkeen kun leijaili tuosta niin lähti hauki liukkaalta tukasta niinku joihinkin muihin maihin niin tai jonnekin muualle niin eihän tuo ole niinku enää ole niinku kioski kaikki menee siis bumtsi boom pyöritti sitä peppua niin niitten hommiin oli se niin silloin se homma pyörii matti teppo ja seppo myi sitten kalojakin tuolla linnunradan silakoita kahvilassa muistatteko te se on hyvä teräsmies tradenomi
- Anonyymi
Onko se persu pomon latukone jo hankittu?
- Anonyymi
On muuten tärkein vehje. Pian tarvitaan lumitykkejä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707