Kuinka romanit viettävät juhannusta? Lähdettekö sukuloimaan, grillaatteko yhdessä? Onko romaneilla juhannusperinteitä kuten taikoja joilla juhannusheilaa haetaan? Kertokaa!
Romani juhannus
9
585
Vastaukset
- Anonyymi
Muistakaa rakkaat kaalot, että Mersun rattiin ei saa mennä jos on naukkailtu jeenoa väkevämpää!
- Anonyymi
Koko kesä on ikuista juhannusta kun työn ies ei rasita. Vai onko kaikki ikuisessa yötyössä kun viikot parhaaseen työaikaan vetelehditään pitkin kyliä.
- Anonyymi
Miksi jotkut romanit eivät käytä kansallispukua?
- Anonyymi
Tyhmät jutut sinulla.
- Anonyymi
Niillä on aivot päässä.
- Anonyymi
Kysyin tätä pukua käyttämättömältä romanikollegaltani töissä, ja hän ystävällisesti selitti. Menkää itsekin kysymään, niin tiedätte.
- Anonyymi
Mie vejä Onni Kaa karaokessa ROMANO VIOLA ...Mie olen jo se Harri marstio
- Anonyymi
Osaako yksikään Romano uida ?
- Anonyymi
Mie osaan käsipohjaa.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725