olen rintaliivifetissi,minkälaiset liivit tänään ylläsi?
rintaliivit
17
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Push-up liivit pinkit ja pitsit
- Anonyymi
Valkoiset kevyesti topatut
- Anonyymi
Sellaset spede show liivit buaahaa
- Anonyymi
Vaaleanpunainen rintsikka ja pikkuhousut.
- Anonyymi
Mustat,pitsi somisteiset. Hieman muotoilevat. Ja samaa sarjaa stringit,pitsi somistein.
- Anonyymi
Ihanat oranssit ilman toppauksia, punainen paitapusero ja punainen puolihame, tänään ei sukkia koska on niin kuuma, tyttömäinen olo kuitenkin.
Tummansiniset, hakaset edessä. Vöin mennä rannalle eikä erotu heti uikkareista.
- Anonyymi
Bullet-liivit, ei julkisuuteen niin ovat törröttävät ja terävät. Kiihottaa itseä ja kumppania.
- Anonyymi
Olkaimettomat harmaat
voin myydä😏 - Anonyymi
Semmoset mustat missä on kevyet toppaukset.
- Anonyymi
Mustat, vähän läpinäkyvät
- Anonyymi
Pinkit, pitsikoristeiset ja osittain läpinäkyvät.
- Anonyymi
Upeet on nuo pinkit. Ne olisi kiva riisuu sulta pois😉
- Anonyymi
Mustat rintaliivit joissa punaista pitsiä.
- Anonyymi
Upeet 👍
- Anonyymi
Mä tarkastan aina tuttujen naisten rintaliivien koon, jos siihen vain on tilaisuus. Katson sen pyykkikorista tai jostain.
- Anonyymi
Kirkkaan punaiset, housut mustat. ihana olo kotona koneen kanssa ihailla toisia kivoja liivifaneja. Terkkuja kaikille liivifaneille...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764