Onpa sinne tullut isännöintitoimisto Jima. Mulle oli tullut juhannusta ennen torstaina puhelu jossa näkyi soittajana asunto-osakeyhtiön nimi. Kohta oli sitten tullut tekstari, jossa kysellään jonkun Antetonkierrolla olevan asunnon asukkaasta. Ja lähettäjänä vain Marko isännöitsijä. En olisi yhdistänyt koko asiaa wdes Siiliin, mutta tuo Anteronkierto teki sen. Katsoin fonectasta soittajan tiedot ja dieltä tuli tämä isännöintitoimisto. Ihmettelen mistä ovst edes saaneet minun numeron kun mulla ei ole koskaan ollut asuntoa tuollapäinkään ja asumani asunnon möin Siilistä vuosikymmen sitten enkä ole ollut tuon isännöitsijän kanssa missään tekemisissä. Taisipa olla aikoinaan Lankinen, jonka isännöinnistä huomauttelin. Liekkö nyt sitten mulle soitellaan sen takia. Kun laitoin tiedon, että ei ole mitään tekemistä asunnon kanssa ja että luulin ensinsi huijaustapauksekdi koko juttua, ei mitään ole kuulunut. Todella epämääräistä touhua
Isännöinti Jima Oy
Anonyymi-ap
0
363
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745