Iisalmessa on nyt menossa madfest festaritapahtuma, ei minun järjestämänäni mutta, onpas kuitenkin. Mikähän siinä mahtaa olla kun sinä kiukuttelet aina taiteilijoille eikä etenkään asiakaskadosta mitään korvauksia tahdo saada jos asiakaskatoa on.
Madfest iisalmessa
10
887
Vastaukset
- Anonyymi
Jännä kun se poistaa heti asiallisia kommenttejakin.
- Anonyymi
Meitä taiteilijoita on Youtube täynnä ja lisää taiteilijoita tulee kuhan kerkiävät moponsa sammuttaa ja heittäytyä sohvalle kännyköimään.
- Anonyymi
"Kännyköimään", tuo oli taas nerokas sana mestarin sanavarastosta.
Kiitos mestari❤️🧓 - Anonyymi
Kiitos Irmeli kauniista sanoista ja sydämen pohjasta terveisiä ja terveyttä sinulle❤️🧙♂️
- Anonyymi
Saas nähdä siivoaako järjestäjä tapahtuma-alueen ympäristön kaikesta sinne heitetystä töhnästä, vai jääkö työn kulut veronmaksajien kontolle.
Entäpä ne mainokset pitkin kaupunkia kuten kävi vaalien jälkeen Näkymättömän Viänäsen mainoksille. Olivat hyvinkin näkyviä pitkään vaalien jälkeenkin.- Anonyymi
Ole huoleti, tänään sataa ja huomenna paistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti, tänään sataa ja huomenna paistaa.
Mitähän tarkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tarkoitit?
Etkö osaa lukea?
- Anonyymi
Huomenna Madfest on ohi ja järjestäjät kerää kaikki julisteensa pois kaupunkikuvasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna Madfest on ohi ja järjestäjät kerää kaikki julisteensa pois kaupunkikuvasta.
Tuo tapahtuu kiireneutraalisti niinkuin rinteentien rantatontin ennallistamistoimetkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709