Viina ei käy päähän

Anonyymi-ap

Mistä johtuu tällänen minulle 40% viina on kuin muille keskikalja. Kolmos ja nelosolut on minulle alkoholitonta vaikka kuinka kittais :( Viinistä tuntuu pieni humahdun ja tulee kova pöhnä jos juo 10 lasia :) Snapsijuomaksi saa hakea 96% pirtua jos yhen tai kaksi snapsia ottaa :) Ei polta yhtään ruokatorvea, aina kun olen juonut 80% en ole koskaan sammunut, aamulla ei ole krapulaa ja olen puhaltanut nollat😂

7

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se johtuu siitä että olet alkoholisti. Olet juonut niin paljon että toleranssi on noussut. Juoppo mikä juoppo ja vielä retostelee riippuvuudellaan

• Anonyymi

toisaalta kyllähän Nez Perceet olivat kovia vetämään perseet , kun sillepäälle sattuivat

- ja hehän sattuivat ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toisaalta kyllähän Nez Perceet olivat kovia vetämään perseet , kun sillepäälle sattuivat

- ja hehän sattuivat ...

manitoban keltamaksat kyllä pesivät nämä pienemmät heimot mennen tullen

valkonaamojen pirtupullot aukesivat tomahawk kirveellä kertalaakista ja sen jälkeen tähyiltiin vaan pullonpohjaa , kotkansilmin

-ainut liike lähti aataminomenen vispatessa ylösalas ...

• Anonyymi

Olet tosi vaarallinen tyyppi Alkon kannalta katottuna. Jos AB;n pääjohtaja tietäis, se tulis henk.koht käymään ja pitäis pienen puhuttelun.
      Kehu sillä miten härskisti sun kroppansa kestää viinaa ja ja kaljaa ja miten kalliiksi se tulee. Siitä se tykkii.

Vakavemman kaut olet onnen pekka tai Bertta johnei hörpätty spiritus fortuskaan vaikuta suhun moineskaan.
      # vanha retku.

• Rohkenen epäillä.

• Anonyymi

suaattahan tuota eppäihillä ...

• Anonyymi

Oletko isokokoinen? Olen huomannut että kaverit ei humallu keskioluesta niin voimakkaasti kuin minä. Ei maksa pysty polttamaan alkoholia niin että aamujlla olisi nolla promillea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32