hei. olen yh vanhempi. erottiin kun poika oli 3v. poikani on ollut "tarkkaileva, ujo, varovainen, hiljainen ja ihana syntymästä asti"
pkoti meni ok normaalisti
eskari eka päivä oli hankalaa jäädä sinne, mutta alkukankeuden jälkeen vuosi meni normaalisti.
koulun aloitus oli taas haastavaa mutta loppujen lopuksi ala-aste meni isoimmitta murheitta.
ylä asteella alkoi uhoamiset, aggressiivisuudet, varastaminen ym.. oon ollut joka ikiseen tahoon yhteydessä mitä perheneuvolan/psykiatrian/lastenvalvojan/sosiaalipuolen ymym on neuvottu. mutta jos lapsi ei puhu niin se on ihan sama kuka expertti olisi kuulustelijana, ei saa mitään irti/auta asiaa. psykiatriselle puolelle turha kuulemma mennä jos lapsi ei itse halua apua? tässä pitkään miettinyt vaihtoehtoja että niitä on vaan. 1.mennä pikkuhiljaa ja katsoa mitä tapahtuu ( niin kauan kuin itse jaksaa tai tulee joku burnoutti?) 2. jos menee yli tai jotain pahaa tapahtuu niin onko ainut vaihtoehto oikeasti alkaa kyseleen jotain huostaanottoa lapselle ???
puhumaton lapsi ?
Anonyymi-ap
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745