Mikä nuoria 15-30)naisia vaivaa kun ette välitä yhtään ulkonäöstänne.järkyttävän ylipainoisia olette.ja sitten otatte tatuointeja jotka ei vaan sovi teille.nekin rahat kannattais laittaa johonkin laihdutuskurssille.olette siiderivalaita
Ylipainoiset keijut
13
754
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä nuoria 15-30)miehiä vaivaa kun ette välitä yhtään ulkonäöstänne.järkyttävän ylipainoisia olette.ja sitten otatte tatuointeja jotka ei vaan sovi teille.nekin rahat kannattais laittaa johonkin laihdutuskurssille.olette kaljavalaita
- Anonyymi
Takskat sitten70 :llä,miltä näyttää? Pääkaupunkiseudulla tietäjii,näkijöitä auttavat kuulemma,jos ei kykene-..... ........
- Anonyymi
Nuo kirjoitukset on aivan totta.
- Anonyymi
No mikäs paikka tää on?
- Anonyymi
Qweerzombiexgood
- Anonyymi
Incelliä korpeaa kun ET SAA PIMPPUA🤣😂🤣😂
- Anonyymi
Kuka on incell?
- Anonyymi
Siellähän joku pullukka vastailee.sipsiä,cokista.hyvät eväät.mikä on vanhempien vastuu jos lapsi ylipainoinen?tulee yhteiskunnalle kalliiksi kun näitä ylipainoisia hoidetaan sairaaloissa
- Anonyymi
Myös aggressiiviset hulllut tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Mutta jos joitakuita kauheesti ressaa henkilöt jotka tulee yhteiskunnalle kalliiksi, aina kannattaa tarkistaa miten kallis on itse. Ajatko autoa? Köytätkö siis teitä? Onko lapsia,jotka käy koulua? Onko joku jatkuva sairaus kuten syöpä,diabetes,reuma? Ja ennenkaikkea, oletko olemassa? Se nääs käy yhteiskunnalle kalliiksi.
- Anonyymi
Varmaan joku +50v setämies on"huolissaan".Eiköhän jokainen kanna itse kroppansa
- Anonyymi
Kyllä nämä ylipainoiset tulevat kaikkien maksettavaksi sairaanhoitokulujen muodossa.ei pelkästään setämiesten ongelma
- Anonyymi
Jos noin kovin huolettaa se mikä käy yhteuskunnalle kalliiksi, kannattaa pitää huoli ettei elä montakaan päivää sen jälkeen kun pääsee eläkkeelle.
- Anonyymi
Kumpi parempi:muumilaakso vai norsubaari?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764