3:24
이 seiska.fi/tuoreimmat
+
1
TILAA
Etusivu
Vain Seiskassa
Kotimaa
Ulkomaat
Kunin
Suosituimmat
Tuoreimmat
Kotimaa 21.08. 20:30
Katri Riihilahti esitteli upean vauvavatsansa - Käärijäkin innostui: "Hot mama!"
Kotimaa 21.08. 15:30
Kerttu Rissaselle kävi harmillisesti festareiden jälkeen - Seiskan lukija...
Kotimaa 21.08. 19:00
Ilkka Ihamäki vastaa kiperään parisuhdekysymykseen -...
Kotimaa 21.08. 14:06
Suosikkijuontaja Karoliina Tuomiselta shokki-ilmoitus
Ja mulla lukee Instagramissa että Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa
Seiska lehti taso
19
145
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä nähdään mikä Suomi on
Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa se ei meinaa mitään Kerttu Rissasen rinnalla- Anonyymi
Kerttu Rissanen Esko Eerikäinen muka
Isompia nimiä Seiskalle
Vaikka Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerttu Rissanen Esko Eerikäinen muka
Isompia nimiä Seiskalle
Vaikka Lorena Lewis Femme Fatale Vixen yhtyeen laulaja piti minun Instagram kelasta jossa soitan kitaraaAntaa olla Varkaus ja Suomi
Ei enää noteerata näkee mikä tää maa on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla Varkaus ja Suomi
Ei enää noteerata näkee mikä tää maa onMinä enää esittele mitään itsestäni tässä kaupungissa ja Suomessa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä enää esittele mitään itsestäni tässä kaupungissa ja Suomessa 🤣
Painukoon julkut lehdet uutiset politikot muut ihmiset omiin piireihin
Ei kiinnosta ei kuulu mulle enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painukoon julkut lehdet uutiset politikot muut ihmiset omiin piireihin
Ei kiinnosta ei kuulu mulle enääLoppuu jauhaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuu jauhaminen
Elää omaa elämäänsä sanoo suoraan naamatusten että ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elää omaa elämäänsä sanoo suoraan naamatusten että ei kiinnosta
Enää ette minua pidä ovimattona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ette minua pidä ovimattona
Ei puhetta ei noteera ei mitään
Ei äänestä ei käy missään juhlissa ja tapahtumissa ja tilaisuuksissa ja festarilla museoissa katusählyssä teatterissa Warkaus salissa kirjastossa vaeltajan Erärepussa rokeissa missään
Antaa ihmetellä
Sanoo että ei kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhetta ei noteera ei mitään
Ei äänestä ei käy missään juhlissa ja tapahtumissa ja tilaisuuksissa ja festarilla museoissa katusählyssä teatterissa Warkaus salissa kirjastossa vaeltajan Erärepussa rokeissa missään
Antaa ihmetellä
Sanoo että ei kiinnostaAikuinen ihminen leikkii kuin yläasteen ja lukion teini kun pääsee valtaan et mahda mitään meille
Sinua ei otetaan mihinkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen ihminen leikkii kuin yläasteen ja lukion teini kun pääsee valtaan et mahda mitään meille
Sinua ei otetaan mihinkäänHommaa isi Pengertie oikein Warkaus lehdessä piti vaatia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa isi Pengertie oikein Warkaus lehdessä piti vaatia
Mitäs minä vaadin 800000€
En voinut olla töissä 30vuotta
Ei annettu mt apua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs minä vaadin 800000€
En voinut olla töissä 30vuotta
Ei annettu mt apuaKaupunki menetti verotuloja 400000€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä enää esittele mitään itsestäni tässä kaupungissa ja Suomessa 🤣
Hyvä!
- Anonyymi
timo kilpeläinen
vp tissari
ropposen veli
suhosen veli
natsikallen natsinlippu
karvahattu
tirkkosen eki
robin
kissi anus
uuh uuh
skitta
nyyrikinkuja
hyttinen
lyseo
kirjasto
mark boals
red ravy yhtyeen - Anonyymi
Kuka pakottaa lukemaan seiskaa? Naapuri, äänet sun päässä?
- Anonyymi
Ohjelmatiedot ja vitsit 👍
- Anonyymi
Sarjakuva ja horoskooppi 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjakuva ja horoskooppi 👍
Tuo "Rikospähkinä" sarjakuva on ollut kauan Seiska-lehdessä :)
Mistä lähtien julkaistu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995