Ensin persuministerin johdossa ollut Suomen liikenne- ja viestintäministeriö ehdottaa nopeuksien alentamista, alkaa arpominen. Sitten Jani Mäkelä kertoo että "Hallituksen ja perussuomalaisten tavoite on korjata tiet paremmiksi, ei pakottaa suomalaisia ajamaan hitaammin".
Eli ensin persuministeriö ehdottaa nopeusrajoituksien alentamista, ja sitten persu yrittää ottaa irtopisteet kotiin, etteipä me niin tehdäkään.
Käytännössä tämä tarkoittaa, että pelastetaan suomalaiset omilta ehdotuksiltamme! Hölmöimmät menevät vipuun.
Jani Mäkelän logiikkaa
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
Hölmöjen varaanhan persujen kannatus perustuukin.
- Anonyymi
Yllättävän paljon näitä löytyy, mutta onhan se menossa pienempään päin tuo joukko. Kovin moni tavallinen ihminen, olipa sitten keskiluokkainen, työväenluokkainen tai vähävarainen on mennyt helppoon.
Ilmeisesti kun tarpeeksi yksinkertaistetaan ymmärrettävään muotoon asioita, olivatpa ne mitä tahansa, sille löytyy kannatusta. Se kun on usein mitä halutaan kuulla, koska viesti on helpossa muodossa. Niinkuin tuo Mäkelän trollaus esimerkiksi.
- Anonyymi
Pewrsujen kannatus on laskenut eduskuntavaalien jälkeen niin rajusti, että puolueesta on löydyttävä tulevia vaaleja ajatellen jokaista äänestäjää miellyttävä mielipide.
Tämän takia eliittipersuista yksi esittää jotain ja joku toinen päinvastaista.- Anonyymi
Jokaiselle jokin lupaus, mutta lupausten pitäminen vain harvoille.
- Anonyymi
Tuotahan se on, kun Mäkelän kompetenssi ei vaativampaan enää riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796