Tuomioistuimelta odotetaan mitä eriskummallisempia ratkaisuja mm. seksuaali-identiteetin määrittelemisessä. Oikeus joutui jopa puntaroimaan sellaista asiaa, että kuinka helposti merkkihenkilöstämme saataisiin tehtyä nainen leikkaamalla. Käräjäväki mittaili häntä katseillaan hymyillen ja miettien helpointa toimintamallia.
Pirkanmaan käräjäoikeus vaikeiden ratkaisujen edessä
12
308
Vastaukset
- Anonyymi
Operaatio tässä tapauksessa ei ole kovin vaativa. Oikeudessa ei varmastikaan esiintynyt yhtään puheenvuoroa, saati ajatustakaan, että sankarimme olisi viisainta yrittää eheyttää normaaliksi?
- Anonyymi
Kaikkein kiireellisin kirurginen operaatio olisi pepareiän kiristys. Taksit saisivat huokaista helpotuksesta.
- Anonyymi
Oikeuden tulee punnita asioita joka katsantokannalta. Hyvin naismaisesta miehestä saadaan nainen ihan suitsait. Maskuliinisesta miehestä naisen tekeminen onkin jo haastavampi juttu. Mitähän tuomioistuimen jäsenet ajattelivat kyseisestä miehestä istunnon jälkeen?
- Anonyymi
pe kka skitso ketelän eniten käyttämä rooli on tyttöilyjoten esiinny edelleenkin ainona
- Anonyymi
Selittäisikö ruikku pekan autoon asian???
- Anonyymi
Liittyykö jotenkin tiejyrään?
- Anonyymi
pekka skitso-ketelä seksuaali identeteetin saa nykyisin itse määritellä ole vaan
rohkeestiäitisi sisko- Anonyymi
Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?
Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.
Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!
Lainaa Purralta
- Anonyymi
Vehkeet olisi kannattanut nipsaista silloin kun mies makasi mun asillaan lumihangessa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717