Pirkanmaan käräjäoikeus vaikeiden ratkaisujen edessä

Anonyymi-ap

Tuomioistuimelta odotetaan mitä eriskummallisempia ratkaisuja mm. seksuaali-identiteetin määrittelemisessä. Oikeus joutui jopa puntaroimaan sellaista asiaa, että kuinka helposti merkkihenkilöstämme saataisiin tehtyä nainen leikkaamalla. Käräjäväki mittaili häntä katseillaan hymyillen ja miettien helpointa toimintamallia.

12

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Operaatio tässä tapauksessa ei ole kovin vaativa. Oikeudessa ei varmastikaan esiintynyt yhtään puheenvuoroa, saati ajatustakaan, että sankarimme olisi viisainta yrittää eheyttää normaaliksi?

• Anonyymi

Kaikkein kiireellisin kirurginen operaatio olisi pepareiän kiristys. Taksit saisivat huokaista helpotuksesta.

• Anonyymi

Oikeuden tulee punnita asioita joka katsantokannalta. Hyvin naismaisesta miehestä saadaan nainen ihan suitsait. Maskuliinisesta miehestä naisen tekeminen onkin jo haastavampi juttu. Mitähän tuomioistuimen jäsenet ajattelivat kyseisestä miehestä istunnon jälkeen?

• Anonyymi

pe kka skitso ketelän eniten käyttämä rooli on tyttöilyjoten esiinny edelleenkin ainona

• Anonyymi

Selittäisikö ruikku pekan autoon asian???

• Anonyymi

Liittyykö jotenkin tiejyrään?

• Anonyymi

pekka skitso-ketelä seksuaali identeteetin saa nykyisin itse määritellä ole vaan
      rohkeestiäitisi sisko

• Anonyymi

Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?

Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.

Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!

Lainaa Purralta

• Anonyymi

Vehkeet olisi kannattanut nipsaista silloin kun mies makasi mun asillaan lumihangessa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33