Eurajokilaiset ovat ihan ihmeellisiä pököjä.
Eurajokelaiset
6
629
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt kaikki ihan, kyllä luulen että tuo pököys ja uunous liittyy lähinnä niihin Eurajokeen liitettyihin Luvian kummajaisiin.
Ne on kyllä ihan oikeasti outoa sakkia, tuntuu jotenkin siltä, että kaikki on jotenkin sukua toisilleen, myös avioparit.
Ja homoja on kuulemma selkeesti enemmän, kuin normaaleissa kylissä.
Onko niiden vedessä jotain, mikä aiheuttaa noita sairauksia? - Anonyymi
Vedestä en niin tiedä. Muuten toi kyllä totta puolet kai. Ja ihan oikeasti
- Anonyymi
Sukulaisia naimalla on pyritty kasvattamaan omaisuutta ja pitämään maatilat, metsät ja kalastusalueet omassa hallinnassa. Luviallahan on näitä "eliitti sukuja"jotka pitävät itseään muita parempina, vaikka totuus on että suvun kesken tyhmyys vain tiivistyy.
- Anonyymi
Juu ja kaikki muutkin geeni mutaatiot ja epämuodostumat rehottaa, oudon näköistä porukkaa.
- Anonyymi
Konkurssit ja omaisuudet kiertåå suvulta suvulle.Metsät eivät kestneet pystyssä,mutta vaatrrissa.Tie nimistäkin jotakin ja netistä tietoja,kuka toinen toistaan....
- Anonyymi
Sähköisin kunta,mutta kaikilla ei sähköä.Pätkäsähköä silloin tällöin.39 sähkötöntä 88 maksimi.
- Anonyymi
Joka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu.
- Anonyymi
On vai ehkä johtuu susta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774