Hämeen Sanomat avasi pelin

Anonyymi-ap

Poliisi on tutkinut jälleen Janakkalan johtavan virkamiehen toimia: Takavarikko on jatkunut jo kuukausia

34

718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Wilpoloiden kotiin on myös poliisi tehnyt kotietsinnän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wilpoloiden kotiin on myös poliisi tehnyt kotietsinnän.

Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa sivistystoiminnanjohtajan perheeltä rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja. Kellään henkilöistä ei ole ollut esittää kirjallisia todisteita lainoista tai koroista.Hämeen Sanomat ei ole julkaissut valeuutisia eikä julkaissut tässäkään tapauksessa.Niin ne asiat vaan tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa sivistystoiminnanjohtajan perheeltä rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja. Kellään henkilöistä ei ole ollut esittää kirjallisia todisteita lainoista tai koroista.Hämeen Sanomat ei ole julkaissut valeuutisia eikä julkaissut tässäkään tapauksessa.Niin ne asiat vaan tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa Wilpoloilta rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämeen Sanomien tiedossa on ainakin kolme henkilöä, jotka ovat kertoneet lainanneensa Wilpoloilta rahaa. Heistä kaksi kertoo, että lainan yhteydessä on peritty korkeita kuukausikorkoja

Virkamiehen vyyhti purkautuu pikkuhiljaa kuin muutkin rikosvyyhdit.Poliisi ja Hämeen Sanomat siihen tarvittiin että saadaan oikeaa Wilpoloiden medialle antamat haastattelut olivat valheellisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virkamiehen vyyhti purkautuu pikkuhiljaa kuin muutkin rikosvyyhdit.Poliisi ja Hämeen Sanomat siihen tarvittiin että saadaan oikeaa Wilpoloiden medialle antamat haastattelut olivat valheellisia.

Koronkiskojien pulleat lompakot 🤣 😁 🤣 https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5292426

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronkiskojien pulleat lompakot 🤣 😁 🤣 https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5292426

Jälkeenpäin ajateltuna Wilpoloita ei olekaan mustamaalattu laisinkaan vaikka he ovat niin väittäneet.

He ovat itse mustamaalanneet näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän liiketoiminnan julkisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jälkeenpäin ajateltuna Wilpoloita ei olekaan mustamaalattu laisinkaan vaikka he ovat niin väittäneet.

He ovat itse mustamaalanneet näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän liiketoiminnan julkisuuteen.

He ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen.

• Anonyymi

Sivistystoimenjohtaja käytti virka-asemaa ja varallisuuttaan väärin.

He ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen.

• Anonyymi

Wilpola Jouni

"Olemme joutuneet puolisoni kanssa todella koville"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wilpola Jouni

Niin varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti

Kotietsintä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotietsintä

Omaisuuden takavarikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaisuuden takavarikko

Thaihieronta liikkeen pitäjien haastattelut YouTube

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaihieronta liikkeen pitäjien haastattelut YouTube

HIVnainen asiakkaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIVnainen asiakkaana

Oman thairouvan thaihieronta työ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman thairouvan thaihieronta työ

2 vuoden palkaton virkavapaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuoden palkaton virkavapaa

Toista kertaa esitutkinnan kohteena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toista kertaa esitutkinnan kohteena

Hämeen Sanomien uutiset
        Ainakin 3henkilöä kertoo lainanneensa Wilpoloilta rahaa korkeilla kuukausi koroilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wilpola Jouni

Teemu Puurunen

• Anonyymi

Eikö tämä teidän Idoli älyä jo lopettaa?

• Anonyymi

Lisäksi tämä

Wilpolat ovat itse mustamaalanneet valehtelijoiksi näitä rehellisiä ihmisiä jotka ovat tuoneet heidän koronkiskonta ym.liiketoiminnan julkisuuteen.

• Anonyymi

Rosvo on rosvo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rosvo on rosvo

Tonnin saat Sivistystoimenjohtaja kun menet rikoskomisario Vihtilälle tekemään rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi

Wilpoloiden bisneksestä kiinnostui poliisi

• Anonyymi

Miksi ihmeessä Janakkalan palsta näkyy etusivulla?

Ei meitä muualla kiinnosta enää

• Anonyymi

Minua kiinnostaa täällä Turussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiinnostaa täällä Turussa

Nyt virkavallan kiinnostus heräsi ja tulokset ovat takavarikko oikeuden käyntiä myöten julkisuuteen tulleet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt virkavallan kiinnostus heräsi ja tulokset ovat takavarikko oikeuden käyntiä myöten julkisuuteen tulleet

Wilpoloiden pariskunta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wilpoloiden pariskunta

Sutenööri on Sutenööri

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wilpolan pariskunnan bisneksestä juttua riittää

Ja hyvä että tuli julki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hyvä että tuli julki

Juuri näin.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1658
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1415
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1063
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1015
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      54
      930
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31