Hienoa hallitus,kalsarit sai jo aiemmin postin mukana.
Nyt on kaikki hyvin
Alkoholin tilaaminen kotiin/
7
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuota alkoholia saanut kotiin toimitettuna jo vuosien ajan. Ja paljon halvemmalla vielä kuin itse kaupasta hakemalla.
- Anonyymi
Tulee varmaan ihan saatanan hieno systeemi:
-ostaessa vahva tunnistautuminen pankkitunnuksilla (luottokortti ei riitä)
-maksu etukäteen tilauksen yhteydessä ja toki tähän esimerkiksi 5,99€ käsittelymaksu per tilaus
-juomat saa vastaanottaa arkipäivisin klo 09.00-21.00 välillä. Arkipyhinä ei toimituksia
-Ennen tilauksen luovuttamista on näytettävä passi ja suoritettava alkometrillä puhalluskoe
-Kuljetuskustannukset kilometrikorvauksen mukaisesti + 12,99€ toimitusmaksu - Anonyymi
Jep, kaksin käsin tiluu sisään. Tiluliluleijakkaa leijattaa jallallaa.
- Anonyymi
Virossa keskustellaan alkoholin kotiinkuljetuksen kieltämisestä sen aiheuttaminen ongelmien takia ja meidän kaukaa viisas ja kyvykäs hallitus ottaa tästä oppia ja yrittää saada samat ongelmat meillekkin. Emmehän me voi olla Viroa huonompia?
- Anonyymi
Robottikuljetuksilla aikovat alkaa hoitaa viinojen kotiinkuljetukset kaupunkialueilla ja drooneilla haja- asutusalueilla ja kesäkaudella myös suoraan vesillä oleviin veneisiin.
- Anonyymi
Alkoholia on tilattu kotiin jo 1990- luvulta lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712