Naisihastuksesi pillulle ja pyllylle tuoksuvia pöksyjä ja millaisia pöksyjä kankaan materiaalin suhteen, haluaisit nuuhkia?
Kuinka paljon maksaisit jos pääsisit nuuhkimaan
6
274
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nuuskinut exän teinitytön stringejä. Ei tarvine kertoa mitä tapahtui
- Anonyymi
Arvaan että vedit käteen ja spermasit ne stringit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan että vedit käteen ja spermasit ne stringit.
Kyllä. Ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa. Niin taivaallisen syntiselle tuoksuivat että huhhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa. Niin taivaallisen syntiselle tuoksuivat että huhhuh
Hyvin tehty. Kyllä ne feromonit ja hormoonit saa mällit liikkeelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tehty. Kyllä ne feromonit ja hormoonit saa mällit liikkeelle!
Luonnon laeille ei voi mitään. Voi sanoa, että elämäni rajuimmat ja nopeimmat mallin lennot. Kyrpä oli muutamassa sekunnissa valmiudessa ja ei kestänyt montaa vetoa kun joutui huutamaan nautinnosta. Melkein lähti taju rajusta orkusta. Tai itseasiassa niitä tuli kolme peräkkäin
- Anonyymi
En yhtään mitään.
M47v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784