Hei, NYT on aika puhaltaa yhteen hiileen Varkauden ja Iisalmen perusterveydenhuollon yöpäivystyksen säilyttämiseksi!
🚨Voit allekirjoittaa sen tästä linkistä 👇
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14093?sfnsn=wa&fbclid=IwY2xjawF2fDRleHRuA2FlbQIxMQABHeTT9hivLV0CrDrBdCsni4kY9oX7BhcnRP7BT48CtAVtlrK4K_c2tvaTRQ_aem_uqlR2Unva3NoN_dm1oWHhw
🚨Suora linkki löytyy myös 24h stooristamme 👆
🛑 Kansalaisaloite on tulossa myös paperiversiona Varkauden kirjastolle, kaupungintalolle ja uimahallille. Käväise allekirjoittamassa!
🙋 Jaa tätä julkaisua kaikille tutuillesi!
HUOM! Vaikka et olisikaan paikkakuntalainen, allekirjoita silti! Voit olla joskus ohikulkumatkalla Varkauden tai Iisalmen suunnilla ja tarvitset yöllä apua. Sen sijaan, että sinut kuljetettaisiin ambulanssilla Kuopioon, saat akuutin avun paikallisesti.
#tuetaanpaikallista #apulähellä #ensiapu #yöpäivystys #säilytetäänyöpäivystys #varkaus #iisalmi #pohjoissavonhyvinvointialue #kansalaisaloite #varkausnyt
Hei, NYT on aika puhaltaa yhteen hiileen Varkauden ja Iisalmen perusterveydenhuollon yöpäivystyksen
Anonyymi-ap
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
kouvolassa aloitettiin mielen ilmausten sarja aina helsinkiä myöten ajoissa ei asian päätös päivänä
vastuu ministerikin ps vieraili paikkakunnalla kokonaisen yhden päivän näki että hänellä oli aito huoli hädästämme
nyt kouvolassa on yöpäivystys kahdella lääkärillä ja uusi lääkäri helikopteri vuoden 2025 alusta alkaen - Anonyymi
käänty se juhomikkokin inhottavaks minua kohtaan
- Anonyymi
oltiinko 12 vuotiaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709