Siis olen 13v poika ja haluaisin päästö laitokseen mutta en halua puhua terapeutille siitä
Perheessä menee aika paskasti isä huutaa aina ja välillä lyökin en pysty tehdä mitään asialle välillä hän on rauhassa. Mulla on vihanhallinta ongelmia ja käytin lääkettä sitä varten nyt isä otti senkin pois en pysty hallitsemaan vihaani ja huudan silloin isä huutaa ja haukkuu
Miten voin kertoa tästä sossuille? Onko laitos parempi kuin kotona?
Tarviin apua
Anonyymi-ap
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Klikkaa sivuille www.luonnonhenget=shamaani.fi ja mene sivulle puhelin apu ja spita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764