Olette sukua keskenään ?? Niin paljon samannäköisiä tuli vastaan ja kaikkien hampaat vinossa
Pakko kysyä
22
832
Vastaukset
- Anonyymi
Kurikkaan jää viimeeset kepulaaset jotka ei muualle pääse
- Anonyymi
Se on ollu enne biisi ..missä laulettiin kaksipapoikaa kurikasta.... siskon ja sen veljen tekemät kaksoset jotka sittemmin ristiin naivat naapurin siskokset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ollu enne biisi ..missä laulettiin kaksipapoikaa kurikasta.... siskon ja sen veljen tekemät kaksoset jotka sittemmin ristiin naivat naapurin siskokset
Yleinen tapa etelä-pohjanmaalla naidaan vaan pellon yli...siksi pikku kylillä on niin palio saman näköösiä
- Anonyymi
Kohta sä alat valittaa että meillä on kaikilla samanlaaset volkswagen transportterit
- Anonyymi
Meinaatsä että Kurikka on joku eepeen Kihniö?
Vain Jurvassa on suhteessa enemmän sukulaisten kanssa kivaa sängyssä
- Anonyymi
mustalaiset ovat sukusiittoisia.
- Anonyymi
Kyllähän mustalaisten keskuudessa on tosi yleistä että serkukset ovat parisuhteessa keskenään ja tekevät viä lapsiakin vaikka läheistä sukua ovatkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän mustalaisten keskuudessa on tosi yleistä että serkukset ovat parisuhteessa keskenään ja tekevät viä lapsiakin vaikka läheistä sukua ovatkin
Etelä-pohjanmaa on ollu aina tunnettu siitä että ei ole viittitty hakea vaimoa kauempaa kun pellon toiselta puolelta...siksi vieläkin on mukava kuunnella kun pari outoa kohtaa ja juttelee hetken päästä niillä on puolet suvusta tosilleen sukua...ja valitettavasti monella joku autoimmuuni sairaus siksi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-pohjanmaa on ollu aina tunnettu siitä että ei ole viittitty hakea vaimoa kauempaa kun pellon toiselta puolelta...siksi vieläkin on mukava kuunnella kun pari outoa kohtaa ja juttelee hetken päästä niillä on puolet suvusta tosilleen sukua...ja valitettavasti monella joku autoimmuuni sairaus siksi
Tästä taudista tunnistaa sukutrutsauksen on MS- TAUTI
- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
Tästä taudista tunnistaa sukutrutsauksen on MS- TAUTI
mustalaisilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nämä mustalaiset vieläkin tekevät
- Anonyymi
Lapualaaset on vaan käyneet näyttämäs kurikkalaasille kuka käskee, sen takia kurikkalaasten hampaat vinos ja monta puuttuukin.
- Anonyymi
Nenäkkin vinos sen takia😂
- Anonyymi
Muistaako joku sen tv-korjaajan kipsakan talossa kadunkulmassa?
- Anonyymi
Kyllä me ollaan ja meillä on yhteenen kantaisä, joku lapualaanen (nössö).
Olen tässä kohtapuoliin menossa kosmetologille brasilialaiseen vahaukseen, paitsi että tämä on sokerointi.
En ole aiemmin tätä kokeillut, siis ensimmäinen kerta. Sheivaillut olen ja siinä tulee niitä näppyjä ja sänkeä. Odotan brassilta sileää ihoa. Olen siis mies.
Kertokaa kokeneet, mitä on odotettavissa näin ensikertalaiselle.- Anonyymi
olen mustalainen 0len kokenut vaihtaa sukunimeni.
- Anonyymi
Lapua!!voi Jeesus sieltä ei oo mitään hyvää tullu!no ehkä ylikalliita patruunoja!ja sekin firma ulkolaises omistuksessa!et se siitä "tasapäiden"aatteesta! Ja Lapua siellä vasta v8saan näköistä jengii on🤣
- Anonyymi
Lapuan-nössö kirjoitti:
Opettele tollikka kirjoittamaan
Kurikas ja jurvas on koko pitkä historia tehty niin ja tehdään vieläkin että naidaan naapurista eikai enää sentään nykyaikana siskoa kehtaa...muttei ny sentään niin reheviä olla että ihan vierasta vietäs vihille kristus sen tähären
- Anonyymi
.... Ja hörökorvat...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007