Orimattilan työllisyyspalvelut

Anonyymi-ap

Orimattila teki hyvän päätöksen, kun antoi kenkään tehottomalle ja kalliille yksikölle. Te-puolelta tulee kaupungille motivoitunutta ja asiansa osaavaa uutta henkilöstöä, näiden puuhastelijoiden tilalle.

19

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko kyseessä se täysin surkea kunta kokeilu homma?

• Anonyymi

Kukaan ei työllisty TE palveluiden kautta eikä myöskään kuntouttavasta työtoiminnasta, eikä myöskään muista kunnan turhista kokeiluista, kaikki nämä pitäisi lopettaa välittömästi tehottomina.

• Anonyymi

Jaana Lindholm sai työllisyysvastaavan pestin, ilman avointahakua. Suhmuroinnin kautta. Ei jää ikävä.

• Anonyymi

Orimattila kusee omille kintuilleen.

• Anonyymi

Palkattomiin työharjoitteluihin tulisi ohjata kaikki yli vuoden työttömänä olleet. Työharjoittelussa paljastuisi armotta syy siihen miksi henkilö ei ole työllistynyt, kuten ns. normaalit ihmiset.

• Anonyymi

Se nyt ei ole noin yksinkertaista. Et tunne kenenkään tilannetta.

• Anonyymi

Yksikössä oli noin 10 tyyppiä töissä, ja se työllisyysvastaava. Hän tarvitsi alleen vielä tiimivastaavan, kun töitä oli niii-iin paljon tehtäväksi :D.
      Kertoo yksikön tuotteliaisuudesta.
      Duunariintaas kannettiin rahaan niin paljon, ettei mitään järkeä ollut. Ostopalveluinahan nuo tuolaiset pitää hoitaa, niin on kustannustehokasta hommaa.

• Anonyymi

Mun kaveri on töissä Lahden kuntakokeilussa. Siellä päälliköllä on tyyliin 30 alaista, eikä siellä ole mitään tiimivastaavia erikseen #vainorimattilassatarvii.

• Anonyymi

Sulla mitään kavereita ole.

• Anonyymi

Eikös Duunarillakin ollut, joku erillinen vastaava Lindholmin lisäksi?
      Ei ihme, että kaupungilla paloi käpy tuollaiseen toimintaan.
      Lindholm ampui rankasti itseään nilkkaan noilla käsittämättömillä vaatimuksilla. Tässä sitten tulos, kaikki ulos!

• Anonyymi

Oon blondi, oon kaunis, ja Kalle sinkku.
      Hetken tää kombo kesti, ennenkuin Kallella heräsi kaupunginjohtaja moodi. Mitä helvettiä tämä kaikki maksaa???!!! Ja maksoi, naksaa!

Täysin oikea ratkaisu!

• Anonyymi

Päijät-Hämeen työllisyysalue vaikuttaa kyllä fiksummalta, kun tämä Orimattilan Oma puuhakerho.

• Anonyymi

Mikä siinä työttömyyden hoidossa on niin vaikeaa? Ei muuta kun risusavottaan tai tukkimetsään, niin oppivat työntekoa.

• Anonyymi

Selkä paskana ettei pysty edes kävelemään metsässä, mutta vakuutusyhtiön mukaan olen terve, mutta lääkäreiden mukaan en, joten olen pahoillani että en pääse savottaan mukaan.

• Anonyymi

Jos se olisi noin yksinkertaista, ei työttömiä olisi. Ihmiset, jotka on oikeasti työkyvyttömiä, on työttöminä, kun ei pääse eläkkeellä. Työkyky nolla. Tai maahanmuuttajia tai jopa romaneja, jotka eivät osaa edes lukea. Helppo saada sellaiset työllistettyä.
      Saati nuoret, joilla ei mitään työkokemusta ja jäätävät vaatimukset. En tee paska duunia jne.
      Orimattilan yksikkö on ollut koko Päijät-Hämeen yksiköistä tehottomin ja vähiten työllistävä (näistä otetaan siis raportteja). Ollut aina viimeisenä. Mistä se johtuu? Orimattilassa vertailussa on tehty vähiten toimenpiteitä koko Päijät-Hämeessä. Esim: Lahdessa tehdään tuhansia työtarjouksia tarkastelujaksolla, Orimattilassa on tehty nolla työtarjousta!!! Lahdessa taaspitkäaikaistyöttömyys laskenut eniten koko Suomessa. Siellä tehdään asioita, eikä selitellä.
      Kustannukset taas Orimattilassa tapissa työllisyyspalveluissa, esim: Duunari. En yhtään ihmettele kaupungin päätöstä.
      Ihan väärät ihmiset ovat ollet olleet hoitamassa työllisyysasioita tässä kaupungissa.

• Anonyymi

Saakohan Lindholm nyt sitten tämän avoimen työllisyyskoordinaattorin paikan taas tiskin alta itselleen?!

• Anonyymi

Toivottavasti on pelkkä huhu, että taas vuoden alussa on pari uutta virkaa kultapossukerhon jäsenille tai lähipiirille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60