Miten voi olla mahdollista , että kaupungin johto toistuvasti saa huomautuksia oikeusasiamieheltä ?
Ensin johtaja nyt hallintopäälikkö ??
Toinen ei vastaile viesteihin toinen " hukkaa " s- postit jne..jne
Käräjillä käyty myös lehtitietojen mukaan koulunkäynnin ohjaajan kanssa kesällä.
Eikkö tähän kukaan puutu vai katsellaanko vaan sivusta ja kuvitellaan ettei kuntalaiset tajua...
Että mitähän ...??
35
396
Vastaukset
- Anonyymi
Olen noin 40-vuotias ja vietin täällä teinivuoteni. Sanoisin että suurella todennäköisyydellä kyseessä on tämä klassinen ettei jäädä rikoksesta kiinni "kunhan vain KAIKKI valehtelevat poliisille". Toimi aina tai ei, niin tämä on niinku orimattilalaisten tekniikka. Kyllähän sillä pääsee tosi pitkälle. Toimii!!
- Anonyymi
Kiitos persuille. Heillä on suurin vastuu Orimattilan kaupungin toilailuista.
- Anonyymi
Persuja ei edes ollut olemassa silloin kun Orimattilassa on jo tehty huonoja valintoja. Siellä oli todellakin keskustan edustajakin huumeidenkäyttäjä ja nämä kaksi kokoomukselta (?). En näe syytä syyttää vain jotain tiettyä puoluetta, vaikken itsekään tykkää persuista.
- Anonyymi
...mut pitäishän näiden henkilöiden itsekkin ymmärtää mitä puuhastelevat ...vai pitävätkö oikeesti ihmisiä niin ääliöinä , että luulevat voivansa puuhastella miten itselleen parhaaksi katsovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja ei edes ollut olemassa silloin kun Orimattilassa on jo tehty huonoja valintoja. Siellä oli todellakin keskustan edustajakin huumeidenkäyttäjä ja nämä kaksi kokoomukselta (?). En näe syytä syyttää vain jotain tiettyä puoluetta, vaikken itsekään tykkää persuista.
Kyse on nykyisestä menosta. Nyt persut ovat vastuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...mut pitäishän näiden henkilöiden itsekkin ymmärtää mitä puuhastelevat ...vai pitävätkö oikeesti ihmisiä niin ääliöinä , että luulevat voivansa puuhastella miten itselleen parhaaksi katsovat.
Haista sinä....!! Käytät minun tapaani kirjoittaa. On muuten eka kerta kun törmään jonkun tekevän sitä oikein. Trolli jätti siihen välin 3 pisteen jälkeen.
No, saahan sitä kirjoittaa miten haluaa, mutta näköjään minun identiteettini alkaa nyt sitten muuttua epäselvemmäksi, jos joku alkaa minun tavallani kirjoittaa. Joo. Kauanpa silti sain täällä yksistäni kirjoitella.
Ja joo, maailma on vapaa enkä omista tuota 3-pistekirjoitusta.
(kiukuttaa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle... (jahkas sain kiukuteltua sitä että joku nyt keksi laittaa "minun" merkkini alkuun)
Niin toistan sen että rikollinen tekee väärin, koska ei koe että hänen pitäisi noudattaa ohjeita. Rangaistuksen pelko on ainoa asia mikä RAJOITTAISI (ei estäisi) toimintaa, mutta täällä on totuttu siihen että todistajia löydy. Vaikka joku vielä puhuisikin, niin ollaan 100% varmoja siitä että kun se menee siihen oikeuskäsittelyyn, niin siellä on se joku hyväveli tai saadaan todistajat siihen mennessä vaiennetuksi.
Näin se täällä menee eikä mielestäni siis liity mitenkään erityisesti persuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista sinä....!! Käytät minun tapaani kirjoittaa. On muuten eka kerta kun törmään jonkun tekevän sitä oikein. Trolli jätti siihen välin 3 pisteen jälkeen.
No, saahan sitä kirjoittaa miten haluaa, mutta näköjään minun identiteettini alkaa nyt sitten muuttua epäselvemmäksi, jos joku alkaa minun tavallani kirjoittaa. Joo. Kauanpa silti sain täällä yksistäni kirjoitella.
(kiukuttaa)Voisitko pysyä poissa edes yhdestä viesti ketjusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle... (jahkas sain kiukuteltua sitä että joku nyt keksi laittaa "minun" merkkini alkuun)
Niin toistan sen että rikollinen tekee väärin, koska ei koe että hänen pitäisi noudattaa ohjeita. Rangaistuksen pelko on ainoa asia mikä RAJOITTAISI (ei estäisi) toimintaa, mutta täällä on totuttu siihen että todistajia löydy. Vaikka joku vielä puhuisikin, niin ollaan 100% varmoja siitä että kun se menee siihen oikeuskäsittelyyn, niin siellä on se joku hyväveli tai saadaan todistajat siihen mennessä vaiennetuksi.
Näin se täällä menee eikä mielestäni siis liity mitenkään erityisesti persuihin....Pohjimmiltaa ongelma on että että täällä on vellihousuja, jotka eivät uskalla.
Tuntuu että meikä vain yksistään täällä puhuu, mutta tämä puhe nyt onkin täällä Suomi24:ssä enkä tiedä mitä muualla tapahtuu. SEKIN selkeä tavoite eli estetään mahdollisuutta että uhrit näkisivät mitä muille on käynyt. Siihenhän tää koko "puhumattomuudenkulttuuri" perustuu.
Papereita häviää ja ainakin kun minä sain tappeluiden jälkeen ne omat lääkärinlausuntoni, niin en edes huomannut mitään syytä salailuun. Luin sitä huolella ja yritin löytää syytä, mutten mitään syytä löytänyt. Ehkä oli vain tavoite että lääkärinlausuntoni pysyy tuollaisena paperiversiona, jota voi helposti JÄLKIÄJÄTTÄMÄTTÄ kiikutella ympäriinsä ja näyttää eri ihmisille. En mä muuta syytä keksinyt. Koneilla kun käy, niin siitä jää aina tekijä ja kellonaika ja siten voidaan yhdistää siihen TOISEEN IHMISEEN, kun voidaan osoittaa että hänkin oli siinä huoneessa se päivä ja se kellonaika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on nykyisestä menosta. Nyt persut ovat vastuussa.
Kyse on rikollisista eikä ne huumediileritkään TODELLAKAAN ole enää ne samat kuin oli siellä 2000-luvun alussa. Haloo!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko pysyä poissa edes yhdestä viesti ketjusta.
Olen ollut poissa todella monesta ketjusta! Mitä sä nyt sekoilet?
Jos joku alkaa kopioida mun tyyliä, niin voisin kuvitella "minun" viestieni lisääntyvän. Se joku vartijoista aloitettu ketjukaan ei ollut minun. Itse olen tehnyt joitain ihan muutamia ketjuja vain, vaikka joku juuri minua niistä syytti. Villiveikkaus on että 5 ketjua olisi KOSKAAN tehnyt. Onko edes sitä. Nyt kun alan muistella, niin kolme tulee mieleen. Abi-risteily, Tietokonekorjaajat ja toinen niistä Kesko-ketjuista. Eiku joo Postikuljetukset on myös mun ja noi 2 viimeisintä loin, koska ei ollut mitään mihin juuri näistä aiheista kirjoittaa. Se Supermarket muka - ketju tuli vasta sen jälkeen vai nousiko se vain jostain menneisyydestä, en muista.
...Se toinen on "K-supermarket muka? - S-marketin asiakas - 2011-04-04 22:00:17" ja omani on "Kesko Orimattilassa - Anonyymi-ap - 2022-11-19 00:18:52" eli siellä oli jo joku ketju, mutten ollut siitä tietoinen vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut poissa todella monesta ketjusta! Mitä sä nyt sekoilet?
Jos joku alkaa kopioida mun tyyliä, niin voisin kuvitella "minun" viestieni lisääntyvän. Se joku vartijoista aloitettu ketjukaan ei ollut minun. Itse olen tehnyt joitain ihan muutamia ketjuja vain, vaikka joku juuri minua niistä syytti. Villiveikkaus on että 5 ketjua olisi KOSKAAN tehnyt. Onko edes sitä. Nyt kun alan muistella, niin kolme tulee mieleen. Abi-risteily, Tietokonekorjaajat ja toinen niistä Kesko-ketjuista. Eiku joo Postikuljetukset on myös mun ja noi 2 viimeisintä loin, koska ei ollut mitään mihin juuri näistä aiheista kirjoittaa. Se Supermarket muka - ketju tuli vasta sen jälkeen vai nousiko se vain jostain menneisyydestä, en muista.
...Se toinen on "K-supermarket muka? - S-marketin asiakas - 2011-04-04 22:00:17" ja omani on "Kesko Orimattilassa - Anonyymi-ap - 2022-11-19 00:18:52" eli siellä oli jo joku ketju, mutten ollut siitä tietoinen vielä....Kävin läpi kansioni sieltä löytyi vielä "Orimattilan Osuuspankin konttori - Anonyymi-ap - 2023-06-10 21:12:18", muttei siis muita. Viisi ketjua siis olen tänne koskaan tehnyt. Siinä sille, joka väittää että MINÄ täällä muka teen ketjuja. Varsinkin kun tein nimenomaan ihan oman ketjun niille postipakettikiukutteluillekin ettei niistä pitäisi olla haittaa sitten muualla. En ymmärrä miksi sinne ketjun sisään kukaan tuli kiukuttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kävin läpi kansioni sieltä löytyi vielä "Orimattilan Osuuspankin konttori - Anonyymi-ap - 2023-06-10 21:12:18", muttei siis muita. Viisi ketjua siis olen tänne koskaan tehnyt. Siinä sille, joka väittää että MINÄ täällä muka teen ketjuja. Varsinkin kun tein nimenomaan ihan oman ketjun niille postipakettikiukutteluillekin ettei niistä pitäisi olla haittaa sitten muualla. En ymmärrä miksi sinne ketjun sisään kukaan tuli kiukuttelemaan.
...Kun jo hain kaksi muuta, niin myös ne 3:
"tietokonekorjaajat on rikollisia - Anonyymi - 2021-08-10 17:29:51"
"Abi-risteily 2005 - Anonyymi-ap - 2022-10-23 18:11:44"
"Orimattilan postikuljetukset - Anonyymi-ap - 2022-11-03 18:54:09"
Hassu että tietokone-ketjun aloittajan perässä ei ole "ap". Mitä se tarkoittaa?
Kiva muuten että etsin noi :D Ok, eli syksyllä 2021 todellakin aloitin sen s**tanan varastetun läppärini takia. Omasta elämästäni kerron Abi-ketjussa lokakuussa 2022, sitten marraskuussa 2022 kiukuttelen ensin postikuljetuksia ja sitten Keskoa erikseen. Vuoden päästä Pankkia kiukuttelen lokakuussa 2023.
Nyt on siinä mielessä rauhoittunut että marraskuussa 2022 todellakin kävin sen vihoviimeisen kerran näissä Orimattilan kaupoissa (itse). Sillä sain vähennettyä ainakin niitä fyysisiä päälle käymisiä, muttei ne kyllä täysin loppuneet :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(kiukuttaa)...Just eilen totesin tännekin ettei trolli osaa käyttää lainausmerkkejä. Nyt mainitsin ettei trolli osannut käyttää tota 3-pistettäkään ja tajusin ettei trollin viesteissä ole vissiin koskaan mitään erikoismerkkejä? Onko näin?!!!
Sen emojitrollin aikana oli tietenkin maaninen määrä niitä, muttei niissäkään erikoismerkejä siis. Wau! Löysinkö mä nyt jotain? Kyllä sitä ehdollistuu, kun täällä lukee viestejä päivittäin ja vuosien ajan.
Hmmm? Nyt ollaan jännän äärellä. Oikeasti nyt alan seurailla että onko siellä IKINÄ ollut erikoismerkkejä trollausviesteissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, mä palaan kommentoimaan suo, koska sulla oli noin "mun" 3-pistettä alussa, mutta silti kommentoit jotenkin mystisesti, koska eihän noilla pisteillä oikein ollut järkeä tuossa.
Sellaista sattuu, mutta myös vähän jäin ihmettelemään, kun mun tyylini kirjoittaa ilmestyy ja tulee myös ketjunaloituksia, jotka kirjoittelevat kuin minä itse. Aika hassua.
Onko täällä nyt mukana joku toinen oikea ihminen, joka nyt on vain hämmentävän samankaltainen kanssani? Ensin ajattelin asiaa positiivisesti, mutta kun yllä toi 3-pisteen käyttö oli vähän omituinen, niin rupesin miettimään että trolli vain käyttää muo copy-paste.
EI J*MALAUTA!! Mä löysin, mä löysin!!!! Toi aloitus on trollin tekemä tai jotain!! Toi ei osaa käyttää erikoismerkkejä!! Apua!!
"Että mitähän ...??" MIKSI sillä on väli tuossa ennen pisteitä!! Kristus!! oudosti just raot lainausmerkkienkin välissä. Karmivaa! Joku kone on tehnyt tän ketjun. Tää tekoälymaialman on sitten pelottavaa :(
Ja kun minun omia viestejäni täällä on suurinosa, niin se sitten varmaankin copy-paste sitten käyttää näitä minun viestejäni materiaalina. Surullista. Mikähän näillä viesteillä ja ketjuilla sitten on idea, jos niitä pitää tekoälyn tänne tuottaa? MIKSI? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, mä palaan kommentoimaan suo, koska sulla oli noin "mun" 3-pistettä alussa, mutta silti kommentoit jotenkin mystisesti, koska eihän noilla pisteillä oikein ollut järkeä tuossa.
Sellaista sattuu, mutta myös vähän jäin ihmettelemään, kun mun tyylini kirjoittaa ilmestyy ja tulee myös ketjunaloituksia, jotka kirjoittelevat kuin minä itse. Aika hassua.
Onko täällä nyt mukana joku toinen oikea ihminen, joka nyt on vain hämmentävän samankaltainen kanssani? Ensin ajattelin asiaa positiivisesti, mutta kun yllä toi 3-pisteen käyttö oli vähän omituinen, niin rupesin miettimään että trolli vain käyttää muo copy-paste.
EI J*MALAUTA!! Mä löysin, mä löysin!!!! Toi aloitus on trollin tekemä tai jotain!! Toi ei osaa käyttää erikoismerkkejä!! Apua!!
"Että mitähän ...??" MIKSI sillä on väli tuossa ennen pisteitä!! Kristus!! oudosti just raot lainausmerkkienkin välissä. Karmivaa! Joku kone on tehnyt tän ketjun. Tää tekoälymaialman on sitten pelottavaa :(
Ja kun minun omia viestejäni täällä on suurinosa, niin se sitten varmaankin copy-paste sitten käyttää näitä minun viestejäni materiaalina. Surullista. Mikähän näillä viesteillä ja ketjuilla sitten on idea, jos niitä pitää tekoälyn tänne tuottaa? MIKSI?...Myös Lahti-osiossa olevassa "Turvallisuusalan koulutus Salpauksessa - Anonyymi - 2022-02-10 02:15:05" -ketjussa oli samaa ongelmaa. En itse sitä huomannut, mutta joku toinen huomautti että siellä jätettiin välejä.
Joku väitti "Kyllä minä noin 99% todennäköisyydelllä kirjoitan oikein." ja toinen vastasi 2024-07-28 14:19:19 "Et ainakaan tässä ketjussa. Kommenttisi vilisevät pilkkuvirheitä, kysymys- tai huutomerkin eteen ei tule väliä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Myös Lahti-osiossa olevassa "Turvallisuusalan koulutus Salpauksessa - Anonyymi - 2022-02-10 02:15:05" -ketjussa oli samaa ongelmaa. En itse sitä huomannut, mutta joku toinen huomautti että siellä jätettiin välejä.
Joku väitti "Kyllä minä noin 99% todennäköisyydelllä kirjoitan oikein." ja toinen vastasi 2024-07-28 14:19:19 "Et ainakaan tässä ketjussa. Kommenttisi vilisevät pilkkuvirheitä, kysymys- tai huutomerkin eteen ei tule väliä."...Joko Venäjän paljon puhutut trollitehtaat on asialla tai sitten joku nörttiääl*ö harjoittelee täällä Suomi24:ssä bottien tekoa :( Koska maailma ei yleensä ole niin sairas kuin voisi kuvitella, niin joku tuollainen harjoittelukenttä voisi olla realistisin vaihtoehto?
Itsekin teininä trollasin, mutta tein sen osiossa, jossa ei ollut muita ihmisiä. Tää oli jossain... mitä niitä ekoja chattihuoneita nyt koskaan olikaan? Siellä näki että kuinka monta siellä huoneessa oli ja kun muutkin vähät trollasi, niin sellaiseen "huutohuoneeseen" mä sitten meni harjoittelemaan itseilmaisua <3
Muissa huoneissa aina käyttäydyin asiallisesti :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kun jo hain kaksi muuta, niin myös ne 3:
"tietokonekorjaajat on rikollisia - Anonyymi - 2021-08-10 17:29:51"
"Abi-risteily 2005 - Anonyymi-ap - 2022-10-23 18:11:44"
"Orimattilan postikuljetukset - Anonyymi-ap - 2022-11-03 18:54:09"
Hassu että tietokone-ketjun aloittajan perässä ei ole "ap". Mitä se tarkoittaa?
Kiva muuten että etsin noi :D Ok, eli syksyllä 2021 todellakin aloitin sen s**tanan varastetun läppärini takia. Omasta elämästäni kerron Abi-ketjussa lokakuussa 2022, sitten marraskuussa 2022 kiukuttelen ensin postikuljetuksia ja sitten Keskoa erikseen. Vuoden päästä Pankkia kiukuttelen lokakuussa 2023.
Nyt on siinä mielessä rauhoittunut että marraskuussa 2022 todellakin kävin sen vihoviimeisen kerran näissä Orimattilan kaupoissa (itse). Sillä sain vähennettyä ainakin niitä fyysisiä päälle käymisiä, muttei ne kyllä täysin loppuneet :(...Olen sieltä syksystä 2022 asti ihmetellyt sitä miten yksin mä täällä Suomi24:ssä kirjoittelen. Joskus harvoin on jotain aidonoloista keskustelua ja ennen vanhaan oli eli kun menee lukemaan niitä vanhoja juttuja.
Sitten nämä harvat kerrat, kun luulen keskustelevani oikean ihmisen kanssa, niin joudun pettyä, kun käykin ilmi että se on trollin luoma minun oma copy-paste. Itseni kanssa tässä todellakin pääsee/joutuu keskustelemaan :(
Tarkoitan että tämän ketjun aloitus on koneen tekemä, koska se ei osaa käyttää erikoismerkkejä. Surullista. No, ei voi mitään. Kyllähän mä jopa ihmettelin alunperin että Orimattilalle on ylipäätänstä tehty oma ketju! Tää oli siis siellä vuonna 2021, kun selvittelin varastettua tietokonettani ja halusin päästä kertomaan asiasta.
Kaikki noi olisi löydettävissä ja joskus ne jo tuli etsittyä eli miten mä hissun-kissun tänne löysin ja aloin kirjoitella. Miten tässä näin kävi?
Mikäs siinä yksin kirjoitellessa. Päälle tulee aina trolleja, mutta niitä nyt tulee ja niihin tottuu kuin hyttysiin kesällä. Vuosia näitä outouksia olen ihmetellyt saamatta selkeyttä, mutta ihan sama. Nyt vain harmittaa kun jo luulin löytäväni toisen ihmisen, mutta seKIN sitten oli vain kone. SEKIN.
3 vuotta mä nyt olen täällä yksin kirjoitellut trollien kanssa ja 2 niistä ihmetellen sitä että taidan olla ainoa ihminen täällä. En tiedä mitä tästä kaikesta ajatella. Ohjautuuko mun nettiosoite jollekin valesivustolle vai eikö täällä vain ole muista ihmisiä. Näkyy katselukerrat ainakin pysyvän pieninä eli ehkä se on vain realismia ettei täällä ketään ole.
- Anonyymi
"lehtitietojen mukaan koulunkäynnin ohjaajan kanssa kesällä."
Moi.
Luen tätä Orimattila-osiota ihan päivittäin ja kun muut (trollit?) kirjoittaa niin vähän, niin minä käytännössä luen ihan kaikki viestit. Siksi osaan varmuudella sanoa ettei mistään tällaisista ole ollut täällä juttua.
Olet silti kone, koska et osaa käyttää välimerkkejä. (Olitko tietoinen tästä? :D)
Miksi tällainen viesti on tänne luotu? Nyt juuri pointtini on vain se että huomaan, kun trolli kopioi juttuja eli esim. minun OMIA juttujani käyttää, niin kyllähän mä nyt huomaan sen. Nyt silti täällä on näissä viesteissä sellaista materiaalia, mistä minä en ole ikinä ennen kuullut. 100% varma mitään tuollaista ei täällä ole ollut. Mistä noita juttuja on sitten haettu, kun ei ne täältä ole?
Tietokone ei ymmärrä sellaista asiaa kuin sattuma. Minä jätin 100€ lahjakortin jonkun haettavaksi roskavarastoon ja sitten jotenkin minuun sellainen 100€ liitettiin, mutta aiheena taisi olla arpa. No, eihän se kone ymmärrä eroa, mutta kun oudosti yhdistyn minä, roskis ja 100€, niin reagoin.
Minä en itse ollut sitä mihinkään kertonut, joten miten se sitten tupsahtaa tänne. Joo, se tuli väärässä muodossa, koska ei kone ymmärrä mistä on kyse, mutta noi elementit yhdistyi siis. Tekoäly loi tuollaisen hienon luomuksen, josta osasin kyllä lukea että jotenkin tekstimuodossa on minusta (tai ainakin sijainnista) moista kirjoitettu.
100€? Roskis? Asiahan voi mennä hyvinkin viattomasti eli on POSITIIVINEN teksti jossain että 1. Orimattilassa 2. löydetty 100€ "roskiksesta". Tekoäly poimii noi ja tulee Suomi24:n Orimattila-osioon asiasta v*ttuilemaan. Alkuperäinen juttuhan saattoi siis olla iloinen <3
Facebookissa kaikki ilmeisesti kirjoittelee. YLE:n perusteella ainakin. Mistäs muualta minä tietoa saisin? Siellä aina hoetaan että Facebook sitä-ja-tätä. Ne vähät kerrat kun siellä kävin, niin en edes löytänyt mitään. Todella vaivoin löysin edes Orimattilan Facebook-sivut ja nekin lopulta vissiin ohjattuna Orimattilan omien nettisivujen kautta. Facebookista en sitä löytänyt haulla enkä millään.
Ehkä siis jopa pienenä muistutuksena teille Facebook-hirmuille että noi jutut leviää eikä vain teidän mukana, vaan koska algoritmit siis käyttää teidän juttujanne. Karmivaa. Se koneeni "korjaaja", joka tuhosi tiedostoni ilmestyi siihen suositeltuihin tyyppeihin, kun kerran kirjauduin Facebookiin. Se oli todella karmivaa, koska en tyyppiä ollut IKINÄ googlettanut tai kirjoittanut sen nimeä. Äidin ja veljen kanssa siitä taisin puhua puhelimessa. Kävin asian läpi silloin huolella enkä mistään löytänyt selitystä sille, miksi sen draaman jälkeen, facebookiin kirjautuessani siihen tupsahti sen NAAMA että "ihmisiä, jotka saatat tuntea". Huh-huh!- Anonyymi
...Peliä pelaa ehkä vain algoritmit, mutta tämä ON karmivaa.
Jo vuosia olen käynyt läpi huolellisesti kaikki järkevät ja vähemmän järkevät kolot, mistä tiedot voisi levitä.
"Äidin ja veljen kanssa siitä taisin puhua puhelimessa."
Minä todellakin puhun joskus puhelimessa sukulaisteni kanssa. Niiden juttujen ei pitäisi muuttua tekstimuotoon netissä ellei nämä sukulaiseni sitä ole tehneet. Sitähän en tiedä.
Minun konettani saatetaan seurata eli kuten se PC-fix asensi sen jonkun etäohjelman koneelleni. Se on hyvinkin voinut käydä läpi konettani (vanhojakin juttuja, jotka seivattu) ja seurata realiajassa, kun vaikka kirjoitan sähköpostiani. Poliisillehan olen ollut pääasiassa yhteydessä kirjoitusmuodossa oli kyseessä sähköposti,nettivinkki, rikosilmoitus tai paperinenkin kirje, koska kirjoitin sen tietokoneella. Jep.
Kun jutut sitten leviää ja tulee mystisesti naamalleni, niin jään miettimään näitä väkiä kokoja. En nimittäin ole hirveän rupatteleva ihminen. En IKINÄ ole ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Peliä pelaa ehkä vain algoritmit, mutta tämä ON karmivaa.
Jo vuosia olen käynyt läpi huolellisesti kaikki järkevät ja vähemmän järkevät kolot, mistä tiedot voisi levitä.
"Äidin ja veljen kanssa siitä taisin puhua puhelimessa."
Minä todellakin puhun joskus puhelimessa sukulaisteni kanssa. Niiden juttujen ei pitäisi muuttua tekstimuotoon netissä ellei nämä sukulaiseni sitä ole tehneet. Sitähän en tiedä.
Minun konettani saatetaan seurata eli kuten se PC-fix asensi sen jonkun etäohjelman koneelleni. Se on hyvinkin voinut käydä läpi konettani (vanhojakin juttuja, jotka seivattu) ja seurata realiajassa, kun vaikka kirjoitan sähköpostiani. Poliisillehan olen ollut pääasiassa yhteydessä kirjoitusmuodossa oli kyseessä sähköposti,nettivinkki, rikosilmoitus tai paperinenkin kirje, koska kirjoitin sen tietokoneella. Jep.
Kun jutut sitten leviää ja tulee mystisesti naamalleni, niin jään miettimään näitä väkiä kokoja. En nimittäin ole hirveän rupatteleva ihminen. En IKINÄ ole ollut."väkiä kokoja." >> vähiä koloja
Ja kuten jo hoettu maailman tappiin asti, niin olen siis mielisairas. Jos joku mun kanssa pelleilee, niin pelleilee nyt hiukan jännien juttujen kanssa. Saattaa olla algoritmillekin haastavaa, se kun on koodattu "normaaleille" ihmisille. Edes joku random vartija ei tajua, vaikka on ihminen. Siihenkään ei ole "koodattu" tietoa erilaisista ihmisistä.
Tekoäly on siitä silti reilu eikä syrji että ymmärtää että joskus ihmisillä on kolme käsivartta. Yleensähän ihmiset ei tällaista usko. Minä USKON, mutten kyllä ole kuullut ihmisestä, jolla olisi kolme käsivartta. Kaksi tai neljä taitaa olla niillä siiamilaisillakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"väkiä kokoja." >> vähiä koloja
Ja kuten jo hoettu maailman tappiin asti, niin olen siis mielisairas. Jos joku mun kanssa pelleilee, niin pelleilee nyt hiukan jännien juttujen kanssa. Saattaa olla algoritmillekin haastavaa, se kun on koodattu "normaaleille" ihmisille. Edes joku random vartija ei tajua, vaikka on ihminen. Siihenkään ei ole "koodattu" tietoa erilaisista ihmisistä.
Tekoäly on siitä silti reilu eikä syrji että ymmärtää että joskus ihmisillä on kolme käsivartta. Yleensähän ihmiset ei tällaista usko. Minä USKON, mutten kyllä ole kuullut ihmisestä, jolla olisi kolme käsivartta. Kaksi tai neljä taitaa olla niillä siiamilaisillakin....Siihen aikaan kun olin vielä psykopolin hoidossa, mun jutut levisi oudosti. Ne oli joskus nolojakin :/
Tarkoitan sitä että olen juuri intensiivisesti keskustellut jostain psykologini kanssa ja alle viikko siitä ja homma tulee naamalleni mediasta!! Kristus! Sitä kävi tosi usein ja totuin siihen. Ymmärrän että se menee monen mutkan kautta. Minä puhun psykologille, psykologi saattaa siviilissä tai ammattinsa kautta puhua siitä muualle (Ei riko lakia!) ja sitten se jotenkin päätyy esim. Etelä-Suomen Sanomiin.
Se väheni mielestäni kun muutin Orimattilaan, mutta on taas hiukan noussut eli joko nämä minun omat juttuni täällä Suomi24:ssä leviää, minusta muutoin puhutaan tai sitten just se vaikein eli algoritmit ym. nostaa jonkun teeman ylös, joku toinen muistelee omia kokemuksiaan ja SITÄ kautta se nousee Etlariin. Väyliähän on lukuisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Siihen aikaan kun olin vielä psykopolin hoidossa, mun jutut levisi oudosti. Ne oli joskus nolojakin :/
Tarkoitan sitä että olen juuri intensiivisesti keskustellut jostain psykologini kanssa ja alle viikko siitä ja homma tulee naamalleni mediasta!! Kristus! Sitä kävi tosi usein ja totuin siihen. Ymmärrän että se menee monen mutkan kautta. Minä puhun psykologille, psykologi saattaa siviilissä tai ammattinsa kautta puhua siitä muualle (Ei riko lakia!) ja sitten se jotenkin päätyy esim. Etelä-Suomen Sanomiin.
Se väheni mielestäni kun muutin Orimattilaan, mutta on taas hiukan noussut eli joko nämä minun omat juttuni täällä Suomi24:ssä leviää, minusta muutoin puhutaan tai sitten just se vaikein eli algoritmit ym. nostaa jonkun teeman ylös, joku toinen muistelee omia kokemuksiaan ja SITÄ kautta se nousee Etlariin. Väyliähän on lukuisia....Joo, mutta MIKÄÄN teoria ei selitä sitä miten minua on vainottu!!
Jos kerran mun kaikki data leviää tonne, niin MIKSI ne sitten vainoaa minua. Ainakin ne teinit vihjaili jostain varastamisesta, kun ne syksyllä 2022 kiusasi minua S-marketissa.
Ei vartijoillakaan voi olla mitään syytä minua simputtaa eli on ollut vaikea keksiä syytä. Liikaa korostamatta minulla oli paljon ongelmia teininäkin ja ainakin silloin minua ihan jatkuvasti kiusattiin narkkarina, vaikken siis edes tupakkaa ole ikinä kokeillut. Ehkä se johtui olemuksestani (mielisairaus) ja siitä että moni kaverini oli ollut huumeidenkäyttäjä. Silloin sen ymmärin, mutten ENÄÄ.
Miksi ne nyt ENÄÄ minua kiusaa yhtään mistään?
Jos se data minusta menisi oikein, niin kaikki tajuaisi ettei ole mitään syytä kiusata minua.
Jos se data ON siellä oikein ja SIKSI ihmiset kiusaa minua, niin sitten ollaan jännän äärellä. Se on siis jotain mitä minä oikeasti olenkin. Tätä on silti vaikea uskoa, koska sieltä on paljastunut niin paljon väärinkäsityksiä. Ihmiset ei vain tajua minua. Siitä se johtuu. Mutta mitäpä TAJUAMISTA olisi ihmisestä, joka on hiljainen hissukka ja käy kerran viikossa kaupassa?? Miten tässä voi mikään mennä väärin.
Kun siis intensiivisesti olen tätä nyt miettinyt vuosien ajan, niin... ei :(
No, minun yökävelyihini tän olen jotenkin eniten yhdistänyt, mutta mös Lahdessa minua kiusattiin kaupoissa tavalla, joka ei selity minun tavallani jaloitella ÖISIN. Kyllä ne minua ihan selkeästi VARKAANA pitivät. Kolme eri vanhempaa naikkosta teki näin Liipolassa asuessani. Eihän noita mieti, mutta nyt olen todellakin tän Orimattilan h*lvetin takia niitä muistellut ja etsinyt muistiinpanoistani. Ihan selkeän VARKAANA ne h*orat ovat minua pitäneet ja kohdelleet todellakin juuri tismalleen sen mukaan. S**tanan ääl*öt!
Joo, eli pitivät varkaana ja Orimattilassa joku työkkäri ja terveyasemakin PILKKAA minua huumeidenkäyttäjänä!! Ei teillä oikein toi ihmistuntemus toimi, häh??
Olenko mä nyt narkkari, varas vai hullu? Tuossa vuonna 2022, kun aloin todellakin lopulta pitää rähinää tästä vuosikymmeniä kestäneestä vainosta, niin SITTEN musta yllättäen kuoriutuikin joku mielisairas!! Oho!! Tosissaa keväällä 2022 tehtiin joku huoli-ilmoitus ja syksyllä jo Supermarketin Postipisteellä suoraan sanallisesti pilkataan minun mielenterveyttäni ja väitetään että vain kuvittelen kaiken!!
Ok, eli olenko mä nyt narkkari, varas vai hullu teidän mielestänne? OSaatteko te päättää vain noinko olette varma että olisin tuota KAIKKEA? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Joo, mutta MIKÄÄN teoria ei selitä sitä miten minua on vainottu!!
Jos kerran mun kaikki data leviää tonne, niin MIKSI ne sitten vainoaa minua. Ainakin ne teinit vihjaili jostain varastamisesta, kun ne syksyllä 2022 kiusasi minua S-marketissa.
Ei vartijoillakaan voi olla mitään syytä minua simputtaa eli on ollut vaikea keksiä syytä. Liikaa korostamatta minulla oli paljon ongelmia teininäkin ja ainakin silloin minua ihan jatkuvasti kiusattiin narkkarina, vaikken siis edes tupakkaa ole ikinä kokeillut. Ehkä se johtui olemuksestani (mielisairaus) ja siitä että moni kaverini oli ollut huumeidenkäyttäjä. Silloin sen ymmärin, mutten ENÄÄ.
Miksi ne nyt ENÄÄ minua kiusaa yhtään mistään?
Jos se data minusta menisi oikein, niin kaikki tajuaisi ettei ole mitään syytä kiusata minua.
Jos se data ON siellä oikein ja SIKSI ihmiset kiusaa minua, niin sitten ollaan jännän äärellä. Se on siis jotain mitä minä oikeasti olenkin. Tätä on silti vaikea uskoa, koska sieltä on paljastunut niin paljon väärinkäsityksiä. Ihmiset ei vain tajua minua. Siitä se johtuu. Mutta mitäpä TAJUAMISTA olisi ihmisestä, joka on hiljainen hissukka ja käy kerran viikossa kaupassa?? Miten tässä voi mikään mennä väärin.
Kun siis intensiivisesti olen tätä nyt miettinyt vuosien ajan, niin... ei :(
No, minun yökävelyihini tän olen jotenkin eniten yhdistänyt, mutta mös Lahdessa minua kiusattiin kaupoissa tavalla, joka ei selity minun tavallani jaloitella ÖISIN. Kyllä ne minua ihan selkeästi VARKAANA pitivät. Kolme eri vanhempaa naikkosta teki näin Liipolassa asuessani. Eihän noita mieti, mutta nyt olen todellakin tän Orimattilan h*lvetin takia niitä muistellut ja etsinyt muistiinpanoistani. Ihan selkeän VARKAANA ne h*orat ovat minua pitäneet ja kohdelleet todellakin juuri tismalleen sen mukaan. S**tanan ääl*öt!
Joo, eli pitivät varkaana ja Orimattilassa joku työkkäri ja terveyasemakin PILKKAA minua huumeidenkäyttäjänä!! Ei teillä oikein toi ihmistuntemus toimi, häh??
Olenko mä nyt narkkari, varas vai hullu? Tuossa vuonna 2022, kun aloin todellakin lopulta pitää rähinää tästä vuosikymmeniä kestäneestä vainosta, niin SITTEN musta yllättäen kuoriutuikin joku mielisairas!! Oho!! Tosissaa keväällä 2022 tehtiin joku huoli-ilmoitus ja syksyllä jo Supermarketin Postipisteellä suoraan sanallisesti pilkataan minun mielenterveyttäni ja väitetään että vain kuvittelen kaiken!!
Ok, eli olenko mä nyt narkkari, varas vai hullu teidän mielestänne? OSaatteko te päättää vain noinko olette varma että olisin tuota KAIKKEA?"Kyllä ne minua ihan selkeästi VARKAANA pitivät. Kolme eri vanhempaa naikkosta teki näin Liipolassa asuessani."
Ja onnea todellakin näille Liipolan Sale, Prisma ja missäs se kolmas olikaan? kun vainoatte pedofilian uhreja. Ihailtavaa ihmistuntemusta ja toivottavasti ymmärrätte... kun sä Salen h*ora kiusaat minua ja se todellakin on sitä, kun ollaan niin nyrpeää ja harveksivaa naamaa että muistat nyt sitten vihaavasi PEDOFILIAN UHREJA.
Mä tässä opetan teitä, kun teillä ei noi riidit oikein toimi. Seuraavan kerran kun mun-oloinen tyyppi tulee siihen Prisman kassalle, nin voisitko h*ora olla asiallisempi. Me pedofilian uhritkin haluamme todellakin käydä kaupassa ja siihen on meillä oikeus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä ne minua ihan selkeästi VARKAANA pitivät. Kolme eri vanhempaa naikkosta teki näin Liipolassa asuessani."
Ja onnea todellakin näille Liipolan Sale, Prisma ja missäs se kolmas olikaan? kun vainoatte pedofilian uhreja. Ihailtavaa ihmistuntemusta ja toivottavasti ymmärrätte... kun sä Salen h*ora kiusaat minua ja se todellakin on sitä, kun ollaan niin nyrpeää ja harveksivaa naamaa että muistat nyt sitten vihaavasi PEDOFILIAN UHREJA.
Mä tässä opetan teitä, kun teillä ei noi riidit oikein toimi. Seuraavan kerran kun mun-oloinen tyyppi tulee siihen Prisman kassalle, nin voisitko h*ora olla asiallisempi. Me pedofilian uhritkin haluamme todellakin käydä kaupassa ja siihen on meillä oikeus....ja ongelmaa "Ei kaikki!", niin siellä Prismassa oli todellakin se yksi vanha mummeli, joka AINA vihasi minua ja antoi sen näkyä. Sitä vihasin minäkin ja hassusti sen tuntui siellä aina olevan siellä käydessäni. En muista missä se toinen rouva oli, joka penkoi kassinikin (vaati käydä sen läpi!) eli eihän siinä nyt jäänyt epäselvyyttä sille MIKSI se h*ora näin teki. En muista oliko se Prisma vain Citymarket. Olen noi tänne jonnekin kertonut ja silloin tarkistanut kaupat ja kellonajat. Nyt en jaksa.
Joo eli se on todellakin näillä h*orilla tapana että kun PEDOFILIAN UHRI tulee kassalle, niin sitä kohdellaan kuin p*skaa ja pengotaan reput ja kassitkin vaikka se on LAITONTA. Se h*orilla jännä paikka Taivaan porteilla, kun ei teitä päästetäkään sisään. Sinne ei katsos tuollaiset rikolliset pääse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja ongelmaa "Ei kaikki!", niin siellä Prismassa oli todellakin se yksi vanha mummeli, joka AINA vihasi minua ja antoi sen näkyä. Sitä vihasin minäkin ja hassusti sen tuntui siellä aina olevan siellä käydessäni. En muista missä se toinen rouva oli, joka penkoi kassinikin (vaati käydä sen läpi!) eli eihän siinä nyt jäänyt epäselvyyttä sille MIKSI se h*ora näin teki. En muista oliko se Prisma vain Citymarket. Olen noi tänne jonnekin kertonut ja silloin tarkistanut kaupat ja kellonajat. Nyt en jaksa.
Joo eli se on todellakin näillä h*orilla tapana että kun PEDOFILIAN UHRI tulee kassalle, niin sitä kohdellaan kuin p*skaa ja pengotaan reput ja kassitkin vaikka se on LAITONTA. Se h*orilla jännä paikka Taivaan porteilla, kun ei teitä päästetäkään sisään. Sinne ei katsos tuollaiset rikolliset pääse."...ja ongelmaa "Ei kaikki!"
Eli siellä on rikollisia, mutta ei se tartte kun sen yhden ainoan k*sipään, niin se pilaa minun päiväni/elämäni. En tosissaan muista että muutoin olisi ollut ongelmia enkä muista yhtään kertaa että 10 vuoden aikana olisi järkkäri/vartija simputtanut minua Lahdessa.
En edes muistanut noita yksittäisiä rouvia, mutta kun Orimattilassa oli niin paljon, niin samankaltaisuuden vuoksi, ne palasi mieleeni eli JOO oli sitä ihan SAMAA siellä Lahdessakin siis ja tekijänä aina joku vanha h*ora. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...ja ongelmaa "Ei kaikki!"
Eli siellä on rikollisia, mutta ei se tartte kun sen yhden ainoan k*sipään, niin se pilaa minun päiväni/elämäni. En tosissaan muista että muutoin olisi ollut ongelmia enkä muista yhtään kertaa että 10 vuoden aikana olisi järkkäri/vartija simputtanut minua Lahdessa.
En edes muistanut noita yksittäisiä rouvia, mutta kun Orimattilassa oli niin paljon, niin samankaltaisuuden vuoksi, ne palasi mieleeni eli JOO oli sitä ihan SAMAA siellä Lahdessakin siis ja tekijänä aina joku vanha h*ora."tekijänä aina joku vanha h*ora."
Jos asiat aina toistaa itseään...
Kun en muista muita ongelmia olleen, niin näissä kolmessa rouvassa siis varmaan on se KOKO ongelman ydin. Itse tiedän itseni, mutta vanhat h*orat ovat nyt pilkanneet minua milloin varkaan, narkkarina ja milloin hulluna. Mitään yhteistä tekijää en ole keksinyt. Ne nyt vihaa minua ja antavat sen näkyä. Joku alkuperäinen viha niillä näyttää olevan ja OLOSUHTEISTA riippuen ovat aina jotenkin minua halventaneet. Kaupassa varkaana ja kun ei työkkärissä tai sairaalassa nyt olla varastamassa mitään, niin siellä sitten narkkarina. Ilmeisesti siis kaupassakin pitäneet NARKKARINA! Jäin näitä miettimään eli HEILLÄ on se ajatuskuvio narkkari >> varas. Mutta kun en ole kumpaakaan.
jep. Eli traumataustani (PEDOFILIA) on tehnyt minusta jotenkin narkkarin oloisen ja sitten nämä jostain syystä pitävät narkkareita varkaina. Outoa että silti nimenomaan vanhat h*orat ovat tätä vainoa harrastaneet, mutta oletus siis on että 1. TOSI MONI PITÄÄ MINUA NARKKARINA 2. mutta vain vanhat h*orat kokevat velvollisuudekseen hyökätä päälleni. Se jotenkin vastaa omaakin käsitystäni naiseudesta eli nuorena sitä katseli kaikenlaista, pettyi maailmaan jatkuvasti (ja pettyi miehiin!) ja nyt tässä noin 40-vuotiaana koen nähneeni ihan RIITTÄVÄSTI ja päätän toimia. Kiitos.
Mutta... mikä s**tanan riivaus siinä on että jotkut h*orat sitten hyökkäävät pedofilian uhrien päälle! Palaan siis takaisin alkupisteeseen. Joo sitä on saattanut nähdä elämää, muttei selkeästikään riittävästi, jos ei koskaan ole kuullut pedofiliasta. Mikähän oikeutus tässä h*orilla nyt on ollut hyötäkä ylipäätänsä kenenkään päälle. Tosi sankarillista!!
Minäkin tässä siis olen ihan v*tun riittävästi nähnyt tätä p*skaa. Jokainen tehkööt omat valintansa.
Orimattila: Täälläkin varmaan vanhat h*orat katselivat aikansa ja sitten päättivät toimia. Voin hyvin kuvitella että kaikki oli "hygieenistä" ja just niin "ammattimaista" kuin moisilta keski-ikäisiltä äm*miltä voisi kuvitella. Meni silti pieleen, eikä ihme. No, pohjanahan on siis vuosiKYMMENIEN juorut ja Orimattilan Vuokratalot aloittivat tämän lumipalloefektin. Oliko siellä joku vanha äm*ä. Ei se aviopari, nyt niin vanha ollut. Siellä on joku random (esim. se Supermarketin Harakanp*rse?) vain leikkinyt sankaria ja mokannut oikein maailmanlopun malliin! Joku vanha äm*ä täälläkin on varmasti ollut alkusyynä. Siinä voimantunnossaan sitten aiheuttanut sitä-ja-tätä, kun on kerran niin p*rhanan etevä ja ammattimainen. Jep. Sitten tulee todellakin sitä-ja-tätä ja tässä me nyt sitten ollaan.
Nuoret miehet on nulikoita ja menee minne käsketään. Mulla oli just nisitä joku juttu mielessä, mutta unohtui tuossa paasatessani vanhoista naisista, mutta siis nuoret miehet on se toinen ääripää. Yritin vetään sillan näiden vartijoiden luo, mutten enää muista mikä ideani oli. Lahdessa ei silti vartijat simputtaneet, mutta Orimattilassa ne on aina simputtaneet ja epäilen että sen taustalla on joku vanha äm*ä.
(juttuni hiukan katsosi. Olen kirjoittanut liian kauan nyt yhteen pötköön. Pidän tauon.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"tekijänä aina joku vanha h*ora."
Jos asiat aina toistaa itseään...
Kun en muista muita ongelmia olleen, niin näissä kolmessa rouvassa siis varmaan on se KOKO ongelman ydin. Itse tiedän itseni, mutta vanhat h*orat ovat nyt pilkanneet minua milloin varkaan, narkkarina ja milloin hulluna. Mitään yhteistä tekijää en ole keksinyt. Ne nyt vihaa minua ja antavat sen näkyä. Joku alkuperäinen viha niillä näyttää olevan ja OLOSUHTEISTA riippuen ovat aina jotenkin minua halventaneet. Kaupassa varkaana ja kun ei työkkärissä tai sairaalassa nyt olla varastamassa mitään, niin siellä sitten narkkarina. Ilmeisesti siis kaupassakin pitäneet NARKKARINA! Jäin näitä miettimään eli HEILLÄ on se ajatuskuvio narkkari >> varas. Mutta kun en ole kumpaakaan.
jep. Eli traumataustani (PEDOFILIA) on tehnyt minusta jotenkin narkkarin oloisen ja sitten nämä jostain syystä pitävät narkkareita varkaina. Outoa että silti nimenomaan vanhat h*orat ovat tätä vainoa harrastaneet, mutta oletus siis on että 1. TOSI MONI PITÄÄ MINUA NARKKARINA 2. mutta vain vanhat h*orat kokevat velvollisuudekseen hyökätä päälleni. Se jotenkin vastaa omaakin käsitystäni naiseudesta eli nuorena sitä katseli kaikenlaista, pettyi maailmaan jatkuvasti (ja pettyi miehiin!) ja nyt tässä noin 40-vuotiaana koen nähneeni ihan RIITTÄVÄSTI ja päätän toimia. Kiitos.
Mutta... mikä s**tanan riivaus siinä on että jotkut h*orat sitten hyökkäävät pedofilian uhrien päälle! Palaan siis takaisin alkupisteeseen. Joo sitä on saattanut nähdä elämää, muttei selkeästikään riittävästi, jos ei koskaan ole kuullut pedofiliasta. Mikähän oikeutus tässä h*orilla nyt on ollut hyötäkä ylipäätänsä kenenkään päälle. Tosi sankarillista!!
Minäkin tässä siis olen ihan v*tun riittävästi nähnyt tätä p*skaa. Jokainen tehkööt omat valintansa.
Orimattila: Täälläkin varmaan vanhat h*orat katselivat aikansa ja sitten päättivät toimia. Voin hyvin kuvitella että kaikki oli "hygieenistä" ja just niin "ammattimaista" kuin moisilta keski-ikäisiltä äm*miltä voisi kuvitella. Meni silti pieleen, eikä ihme. No, pohjanahan on siis vuosiKYMMENIEN juorut ja Orimattilan Vuokratalot aloittivat tämän lumipalloefektin. Oliko siellä joku vanha äm*ä. Ei se aviopari, nyt niin vanha ollut. Siellä on joku random (esim. se Supermarketin Harakanp*rse?) vain leikkinyt sankaria ja mokannut oikein maailmanlopun malliin! Joku vanha äm*ä täälläkin on varmasti ollut alkusyynä. Siinä voimantunnossaan sitten aiheuttanut sitä-ja-tätä, kun on kerran niin p*rhanan etevä ja ammattimainen. Jep. Sitten tulee todellakin sitä-ja-tätä ja tässä me nyt sitten ollaan.
Nuoret miehet on nulikoita ja menee minne käsketään. Mulla oli just nisitä joku juttu mielessä, mutta unohtui tuossa paasatessani vanhoista naisista, mutta siis nuoret miehet on se toinen ääripää. Yritin vetään sillan näiden vartijoiden luo, mutten enää muista mikä ideani oli. Lahdessa ei silti vartijat simputtaneet, mutta Orimattilassa ne on aina simputtaneet ja epäilen että sen taustalla on joku vanha äm*ä.
(juttuni hiukan katsosi. Olen kirjoittanut liian kauan nyt yhteen pötköön. Pidän tauon.)Kiitos pidä pitkä tauko ainakin muutama vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos pidä pitkä tauko ainakin muutama vuosi.
Eli HALUAT että kirjoitan.
Olet kone, ymmärrän.
Menin tauolle ja nyt palasin etuajassa, koska minulle oli kommentoitu.
No, mutta kun aihetta sivuttiin, niin virallisesti minua vainottiin yhtäjatkoisesti tammikuusta 2016 tammikuuhun 2022, kunnes mulla meni hommaan hermo. Tajusin kuusi vuotta jos itä sietäneeni, kun oletin naivistisesti että se rauhoittuisi. Uskoin niin oikeasti.
Päätin että nyt riitti ja minun on siis TOIMITTAVA jotenkin. Jotenkin. No, helmikuussa tein siis ensimmäisen valitukseni kauppaan 20.02.2022 (paljon kakkosia) ja siitä olen päättänyt alkaneen virallisen laskennan. Sellainen kuusi vuotta ja puolitoista kuukautta myöhemmin voisi siis olla hyvä aika minun lopettaa, mutta se olisi perustunut siihen että vaino lakkaisi. Se ei lakannut! Se siirtyy ja siirtyy siis eteenpäin.
No, jos kuitenkin pitää sen alkuperäisen "virallisena" niin, minä saatan harkita lopettamista jossain siellä... vuonna 2028, vai mitä tosta tulee? ja huhtikuun alussa. Olen syntynyt huhtikuussa, joten se kuulosta ihan joltain synttärimeiningiltä siellä kun olen...? 42-vuotiasko mä silloin olen? jotakuinkin kai.
Vitsailen aina että mä muutan elämäni suunnan siellä 80-vuotiaana ja tuo 42 on vasta just ja just puolenvälin ohi. Ei mitään kiirettä siis :)
- Anonyymi
...Haluan oman keskustelu-sivuston. Sellaisen johon vain minä pääsen, koska te muut olette tyhmiä!
"... Vain minä pääsen"
Siellä määrään minä!- Anonyymi
Toivottavasti sellainen kehitetään. Ei tule ikävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sellainen kehitetään. Ei tule ikävä
Minäkään en kaipaa tuota trollia. Mitä se jatkaa, kun laittaa noita 3-pisteen aloituksia?
- Anonyymi
Ei ollu Osmon ja Aimon aikaan tälläistä sekoilua.
- Anonyymi
Ertsari on sekoillu 90-luvulta lähtien. Aiempaa taustaa en ole kuullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ertsari on sekoillu 90-luvulta lähtien. Aiempaa taustaa en ole kuullut
Jaa kh pj?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699