ilmasto-, Palestiina- ja suvaitsevaisuusaiheisiin kulkueisiin osallistuu säännöllisesti anarkisteja, kommunisteja, islamisteja ja muita tahoja, jotka eivät kannata demokratiaa, ihmisoikeuksia tai oikeusvaltiota. Kansanedustajien ja muiden poliitikkojen osallistumista samoihin tilaisuuksiin ei yleensä ole katsottu pahalla
Niin nytkin pidätettyjä oli nämä.
14
122
Vastaukset
- Anonyymi
He vastusti poliisia, joista syytteet tulee. He tuli luvatta, luvan saaneiden 612 alueelle tappelemaan, josta poliisi korjasi putkaan n 50.
- Anonyymi
Ei meillä ihan aikuisen oikeaa demokratiaa ole. Meillä vallitsee henkilökohtaiseen narsismiin perustuva puoluediktatuuri.
Ossi, oikea SOTILAS- Anonyymi
ilmasto-, Palestiina- ja suvaitsevaisuusaiheisiin kulkueisiin osallistuu säännöllisesti anarkisteja, kommunisteja, islamisteja ja muita tahoja, jotka eivät kannata demokratiaa, ihmisoikeuksia tai oikeusvaltiota.
Heillälö demokratia ? Pöljäkö olet.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilmasto-, Palestiina- ja suvaitsevaisuusaiheisiin kulkueisiin osallistuu säännöllisesti anarkisteja, kommunisteja, islamisteja ja muita tahoja, jotka eivät kannata demokratiaa, ihmisoikeuksia tai oikeusvaltiota.
Heillälö demokratia ? Pöljäkö olet.."Anonyymi
2024-12-08 13:10:58
säännöllisesti anarkisteja, kommunisteja, islamisteja ja muita tahoja, jotka eivät kannata demokratiaa, ihmisoikeuksia tai oikeusvaltiota."
+++++++++++++++++++
Nuo kaikki kun poistetaan järjestelmästä niin jäljelle jää
vain suomen populistinen puolue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillälö demokratia ? Pöljäkö olet..Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti,.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2024-12-08 13:10:58
säännöllisesti anarkisteja, kommunisteja, islamisteja ja muita tahoja, jotka eivät kannata demokratiaa, ihmisoikeuksia tai oikeusvaltiota."
Nuo kaikki kun poistetaan järjestelmästä niin jäljelle jää
vain suomen populistinen puolue.Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti......
.
- Anonyymi
Eli vihervasemmiston sosiaalipummeja?
Heille työnteko vierasta. Keskisarjalta hyvää tilannetajua kun rauhoitti tilanteen ihan hauskalla ja sovittelevalla puheellaan.
- Anonyymi
Kommunisti mainittu!!
- Anonyymi
Eikös tämä olekaan Suomen Keskustan palsta?
- Anonyymi
Kyllä on. Keskusta-puolue ja kommunismi liittyy saumattomasti yhteen.
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, oikea SOTILAS"Anonyymi
2024-12-08 23:31:13
Ossi, oikea SOTILAS"
+++++++++++++++++++
Kossi, soikea POTILAS
- Anonyymi
Kommunisti, Kommunisti, Kommunisti.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889