Ruotumestarintie

Anonyymi-ap

Onko kokemusta kyseisen tien kaupungin vuokratalojen asunnoista? Onko häiriöitä, minkälaiset asunnot on jne.

18

662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä matu, siellä aina ongelma.

• Anonyymi

Ovat rauhallisia asuntoja. Johtuu pitkälti siitä että vuokrat ovat korkeita eikä kaupunki laita niihin hörhöjä asumaan.

• Anonyymi

miten korkeita vuokra hintoja meneekö tonni

• Anonyymi

Asun niissä taloissa ja kertaakaan ei ole mitään häiriöitä ollut.

• Anonyymi

Ainut häiriö on Taimon Krouvi, mutta se onneksi niin kaukana ettei pahemmin vaikuta asuinmukavuuteen.

• Anonyymi

Vuokrat ovat 800-1000 euroa joten ei niihin taloihin ole asiaa henkilöillä jotka eivät itse maksa vuokriaan.

• Anonyymi

Itse maksa vuokriaan, väitätkö ettei niissä taloussa asu porukkaa ketkä eivät saa asumistukea. Eikä ne pienimmät asunnot maksa mitää 800 euroa, ovat melkeinpä halvempia kuin vanhat kerrostalon huonokuntoiset läävät. Porukkaahan tuli myös niihin taloihin Raisiosta, Naantalilaiset ketkä ovat hakeneet uudempaa asuntoa eivät olleet etusijalla,se on väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse maksa vuokriaan, väitätkö ettei niissä taloussa asu porukkaa ketkä eivät saa asumistukea. Eikä ne pienimmät asunnot maksa mitää 800 euroa, ovat melkeinpä halvempia kuin vanhat kerrostalon huonokuntoiset läävät. Porukkaahan tuli myös niihin taloihin Raisiosta, Naantalilaiset ketkä ovat hakeneet uudempaa asuntoa eivät olleet etusijalla,se on väärin.

Suurin osa siellä asuvista on porvareita.

• Anonyymi

Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Näin meillä täällä Naantalissa.

• Anonyymi

onko itse ruotumestaria näkynnä. Kuuluu olevan kova käskyttämään.
      Juppouden syntiä ei hyväksy lainkaan.

• Anonyymi

Vuokratalo Karvetinkatu 5 joka on Karvetissa. On hirveä paikka asua.
      Talosta on löytynyt torakoita useista asunnoista. Pakolaisia ja mustalaisia asuu. Hirvä paikka.
      Asunnot huonossa kunnossa.
      Oli pakko muuttaa muulle.

• Anonyymi

Ei taida olla🤣

• Anonyymi

Uudet hienot kerrostalos ja asukkaat ystävällisiä ja kunnianhimoisia.

• Anonyymi

Rakennuksena esittäytyy omiin silmiin todella tyylikkäänä!

• Anonyymi

Jos vertaa niitä viereisiä kerrostaloja niitä ruskeita niin nämä uudet ovat kuin lottovoitto jos pääsee asumaan.

• Anonyymi

Kerrostalossa asuminen ei ole koskaan lottovoitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrostalossa asuminen ei ole koskaan lottovoitto.

Kerrostalo voi olla paratiisi jos naapurit mukavia. Esim jos onnistuu solmimaan seksisuhteen naapurin kanssa niin kerrostaloelämä on sen jälkeen seksikästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrostalo voi olla paratiisi jos naapurit mukavia. Esim jos onnistuu solmimaan seksisuhteen naapurin kanssa niin kerrostaloelämä on sen jälkeen seksikästä.

se nyt onnistuu kyllä ja se vasta mukavaa
        saa sitten mitä vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31