Venäjällä ovat vaatineet joulupukin julistamista vieraan vallan agentiksi. Kansallismielisyys on sairasta, kun pitää mielikuvitushahmotkin julistaa vieraan vallan agenteiksi.
Muistaakseni perussuomalaiset ovat kansallismielinen puolue.
Kansallismielisyys ja joulupukki
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-aho:
"On vaikea keksiä alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti".
”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampu..in päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”- Anonyymi
Nyt kun Jussi Halla-Aho sanoi, että väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino, niin tarkoittaako se että häntä kohtaan saa käyttää väkivaltaa?
Siinä on aina kaksiteräinen miekka, kun aletaan lietsomaan väkivaltapuheita. Pitäisi muistaa, että kohteksi voi joutua itse.
- Anonyymi
Puhutko nyt siitä pakkasukosta?
- Anonyymi
Se oli ihan päivän uutisissa. Pakkasukko ihan oma ryssien juttu.
- Anonyymi
Persuillahan on oma Brother Christmasinsa. Rikostuomittu pukki. Olisi takuulla suosittua kamaa itänaapurissa. Takertuiko tuomari persujen mielestä lillukanvarsiin, kun Koponen sai tuomionsa siitä, ettei hyväntekeväisyysprojektillaan ollut keräyslupaa hankittuna?
https://api.mtvuutiset.fi/graphql/caas/v1/media/6863340/data/e24d7b19772d401d68591da5b8589e2d/landscape16_9/1600/brother-christmas-eli-ari-koponen-evs-12-4-2018.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959