Eikö jo tyhmempiki ihminen ala ajatteleen voiko pyhästä hengestä tulla raskaaksi ja saada poika joka pelastaa mailman.ajatelkaa nyt helevetti järjellä.
Yhteiskunta
4
170
Vastaukset
- Anonyymi
Et vaan ymmärrä. Nämä ovat kielikuvia, ei aukea kaikille.
- Anonyymi
Minä olen pyhänä hönkässy usseisti tuonne värkkiin mutta mittään ei ole tapahtunu?
- Anonyymi
Niin, tai tyhjiössä tapahtuu ilman minkäänlaista loogista syytä alkuräjähdys josta ilmaantuu kuin taikaiskusta kaikkea mahdollista materiaalia vaikka sitä ei ennen ollut olemassa.Sitten simsalabim meillä on taianomaisia planeettoja joihin edelleen ilman mitään loogista syytä pukkaa perkele ilmaa joka simsalabim ei pakene tyhjiöön kuten muuten pakenisi.
Pimppalading meillä on alkulimaa järvissä joita ei ollut koskaan olemassa minkäänlaisen loogisen syyn takia ja yhtäkkiä limasta kehittyy saatana jokin liero josta kehittyy sammakko, sitten varaani ja yhtäkkiä se onkin jumalauta apina joka kiipeilee puissa.Sitten ollaankin jo ratsastamalla ensin dinosauruksella jonka jälkeen looginen looginen looginen hyppy on suoraan ameriikan villi länsi jossa ammutaan jo pyssylöillä.Sitten meillä on sauli niinistö ja kaikki reippailevat kuun kamaralla tuosta vaan voi vettu on loogista menoa.
ensi viikolla on varmaan vuorossa loogisesti tietenkin eri dimensioissa lounaalla käynnit ja aikakoneella ajelu pitkin raittia.
Kaikki tämä siitä että ensi ei ole mitään, ja yhtäkkiä ilman syytä POKS PERKELE ALKUPAMAHDUS!
loogista.Todella.- Anonyymi
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745