Taidan turhaan odotella?
Entisen Janakkalan johtavan sivistysvirkamiehen läksijäiskahvit?
11
222
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat Wilpolaa niin mitään lähtökahveja wi tule.Joudut ostaa Saludosi itse.
- Anonyymi
Teemu Puurunen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu Puurunen
Pihi mies Wilpola.Kahvi tarjouksessa ja paketista tulee noin 50 kuppia.Ei jää hyvä maku lähdöstä.
- Anonyymi
Mistäs tarjoo kahvia kun varat on takavarikoitu. Ei sossun rahoilla kahvi kutsuja pidetä.
- Anonyymi
Hieromoon töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieromoon töihin?
Turengissa paljon tyhjää liiketilaa ,"johtaja "ei vaan saa tytöille thaihierontaliikettä,ihme juttu. Teippiä ikkunaan ja patja sisään.Ei vaan onnistu.
- Anonyymi
Vainoajalle kepeät mullat
- Anonyymi
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entiselle "johtajalle" kepeä lompakko takavarikosta palautuksena
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko läksijäiskahvit kunnan talolla?
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kehtaa eikä ole varaa järjestää itse kun kunta ei järjestä.
"Johtaja" mihin ja millä haet töihin? Kuljetko nykyään julkisilla?Aloittaja hakee vaan itte sumpit vaikka nesteeltä.kunta ei tarjoa mitään hankintakielto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774