Olen pannut merkille, että tänä jouluna kuuntele vallan vain iloisia vanhoja joululauluja. Ei mitään liian hartaita tms.
Spotifystä voi valita, Iloisia Joululauluja.
Minkälaisia joululauluja kuuntelette.
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
En vietä joulua.
Joululaulut tympii, iänikuisia ja puhkisoitetettuja ärsytysslasgereita.
Mutta kouluaikoina tulee radiossa ja telkkarissa myös klasaria. Tänään oli kiinnostava ohjelma suomalais musikanteista maailman valloituksistaan. E.P.Salosesta jne. Lähinnä muisteloita opiskelijoista, sattumien kautta saaduista kiinnityksiä jne. Musaa ei juuri ollut, mutta toi klassisen puolen urakehityksien kuuleminen oli kiintoisaa.
Lisäks oli normikonsertti musiikkitalolta, Sibeliusta.
En ole kummemmin tutkaillut, mitä lähipäivinä luvassa, mutta muistin mukaan klassista musaakin kyllä tähän aikaan vuodessa on hyvin tarjolla.
Ite perinteisesti myös diggailen heavy metallia, . Varmasti telkkarissa on myös Raskasta joulua- konsertti. Ikivanhoja joulujoikujahan siinä toki jauhetaan, mutta kerrankin hyvinä sovituksina ja esityksinä.
Mutta juu, joulupimpelipompeli, tahi jouluitkuvirret ei kiinnosta.
Jokaiselle jotakin.
=DW= - Anonyymi
Mieluummin en kuuntele yhtäkään. En vietä joulua. Onneksi valinta on vapaa.
Kaikki, jotka pitävät joululauluista saavat kuunnella niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745