Ilookseni oon havaannu jotta kauhajokinen julkaasu käsittelöö usein Ikaalisten asioota. Tässä yksi hyvä esimerkki: http://myllysanomat.blogspot.com/2023/09/merkittava-kiinteisto-kaupan-ikaalisissa.html
Myllysanomat, yksi ikaalistenseudun aktiivisimmista seuraajista
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olisipa siellä enemmän juttua siitä kuuluisasta myllärin pojasta.
- Anonyymi
Jarmo saa todennäköisesti yhden äänen, sillä varauksella, että hän muistaa käydä äänestämässä. Ikaalisissa äänivyöryn tulee saamaan persujen Mikko.
Jos hatunen toimisi vaalipäällikkönä, tulosta voisi syntyä - muuten ei!
Koko kampanja pyörisi lähinnä Hatusen traumojen ja muun epämääräisen ympärillä siinä tapauksessa.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Koko kampanja pyörisi lähinnä Hatusen traumojen ja muun epämääräisen ympärillä siinä tapauksessa.
Hatusen huonoina hetkinä Tapsa voisi ottaa vetovastuun Hoikkalan vaalikampanjasta. Olisi hyvin tärkeää, että vaalityö etenee pysähdyksittä.
On täysin varmaa, että kokoomus ei hakkaa Jarmoon pesoakaan. Jarmo itse on ulosotossa ja siksi aivan peeaa. Saako ääntä edes itseltään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784