Miten joulupukki ehtiin käydä kaikkien kilttien lapsien luona, kun yksi aattopäiväkään ei kestä yli 48 tuntia?
Jos joulupukki siirtyisi valon nopeudella, niin silti minuutin vierailu esim. vain miljoonassa eri kohteessa vaatisi aikaa yli vuoden .
Jos oletetaan että pukilla on omanlaisensa kello, niin ongelma ratkeaa. Vierailun päätteeksi pukki kääntää kelloaan taas vähän taaksepäin ja niin mennään taas uuteen kohteeseen samaan aikaan ilman kiirettä.
Toivon, etten paljastanut joulupukin salattua toimintatapaa matkittavaksi. Joka tapauksessa toivotan kaikille hauskaa joulua.
Mitein joulupukki ehtii?
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän joulupukkia ole olemasakaan! Se on jonkun iskä ja naamari päässä.
Nyt tuli ihan uutta tietoa minulle. En tosin ymmärrä, miten tuo ehtimisongelma sillä ratkeaa, että jonkun iska on joulupukkina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774