melkoisen traaginenkin video tästä Suomen terveydenhuollosta ja kaikesta siihen liittyvästä.
Onneksi ukolla on nyt kaikki hyvin.
Siivikon Sisullapa oli
11
710
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyväkään terveydenhuolto pysty korjaamaan noin pahoja valuvikoja, mitä Siivikon ukko on saanut päähänsä pihtisynnytyksessä pimeässä ja nokisessa savusaunassa.
- Anonyymi
Oli aivan normaalin anssi miehen tarina.
- Anonyymi
Nuita päämäärättömiä sinne tänne harhailevia anssimiehiä syntyi 90-luvulla alkaneiden maa- ja metsätalouden puhdistusten jälkeen kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Kaikilla niillä oli joko uniapnea, kieli roikkui ulkona tai muuten vaan laiskotti ja olut maistoi.
Sitten tuli tietokoneet kamarin nurkkaan, eikä unen saannistakaan niin väliä ollut. - Anonyymi
Melekosta puppua päästää inehmo suustaan. Kaikkee ne kehtaa sepustaa.
Asijasta toiseen: Sannooko ne lapissa mä....mä. Uteliaisuuttani ja kateuttani kelasin ton filmin ja Sisuman siellä toisteli: mä ..mä?
Ennenvanhaan reilu poronpurija sano: mie? - Anonyymi
Kauheaa jaaritusta videot. Lienee lappilainen puhetapa, asiaa kierretään ja kaarretaan ennenkuin se saadaan sanottua. Ei jaksa katsoa tuotakaan videota.
Muutamalla lauseella saisi asian kerrottua
Psyykkiseksi epäilty sairaus olikin lopulta uniapnea! - Anonyymi
Kansaiväliseen levitykseen tarkoitetuissa videoissa pitää puhua ymmärrettävää kieltä. Ei ne berliinissä ta newyorkissa ymmärrä jos sanot MIE.
- Anonyymi
Voimia ja terveyttä Siivikon Sisulle tästä eteenpäin ja töitäkin mitä robotella. Jos ihminen on sairas ja väsynyt niin ei se työnteko maistu kellään jos joutuu väkipakolla opiskelemaan, pylväisiin kiipeilemään ja muuta raskasta halkohommaa puuhailemaan. Joka Iikka vaan avantoa tekemään ja uimaan niin alkaa vekottimet pelaamaan ja kansan väkiluku lisääntymään.
- Anonyymi
Tolloja lisää rahoittamaan ulkomaita.
- Anonyymi
Sairaudet voi aiheuttaa että ihminen alkaa puhua vähän niinkuin kielillä. Suusta vaan tulee MÄ vaikka aikoo sanoa MIE.
- Anonyymi
Sie ja mie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712