"Jos verot on maksettu ja kaikki asiat hoidettu asiallisesti, niin kovin paljon alle 7000e ei voi päästä"
Well well well, miksi dr.reshape sitten leikkaat Tallinnassa Aalto klinikille ja hinta on 3700e. ???????
Joku kyseisessä yhteistyössä kusettaa siis dr.reshapen oman määritelmän mukaan noin. 3300 euroa? Aalto vai sinä dr.reshape ?
Dr.reshape kertoilee satuja Tallinnan leikkauksista
6
312
Vastaukset
- Anonyymi
heheh, tulee mieleen se Kummelisketsi "Verotarkastus"
- Anonyymi
Kun tekopyhyys osuu omaan nilkkaan. Tyypillinen suomalaiskirurgi, kilpailuideana muiden haukkuminen.
- Anonyymi
Veikkaan että kumpikin kus***aa. Aika käsittämätöntä toimintaa.
- Anonyymi
Tämä dr.reshape, elikkä kirurgi Mikko Savolainen postailee facebookin suljetuissa ryhmissä ja pyytää ihmisiä laittamaan yksityisviestiä, niin hän kertoo sitten miten "Tallinnasta löytyy myös vastuullisia toimijoita"
Selitä Mikko jotta ymmärrän, miksi näin salaperäistä toimintaa ? Selitä niin että ymmärrän miksi et halua edes suljetussa ryhmässä kertoa tästä "vastuullisesta toiminnastasi?"
Yleensä firmat mainostavat toimintaansa, pyrkivät olemaan mahdollisimman näkyviä, eivätkä pyydä kauneusleikkauksista kiinnostuneita ihmisiä laittamaan yv:tä jotta sitten saavat tietoa...
Onko tämä joku uusi nerokas mainostustapa Mikko ? Ihminen kerrallaan vedetään syrjään ja vähän supatellaan...- Anonyymi
Joo, laittoi viestiä että voi yv:nä kertoa enemmän ja silmänisku
Yrittääkö toi iskeä mua vai kaupata tiskin alta leikkausta ?
En vastannut hänelle palstalla mutta voin kertoa että toi oli hiukka ahdistavaa. Myös mun POIKAYSTÄVÄN mielestä.
- Anonyymi
dr.reshape on nykyään plastiikkamikko.
Uudelleenbrändäys meneillään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005